Waar erger je je aan? #19

Denk het ja

5 likes

Echt nog nooit gehoord. Is dit gen z/tiktok ding of bepaalde streek?

4 likes

Ja een ding op socials

3 likes

Is het misschien de letterlijke vertaling van ā€œIm seatedā€ ofzo? Wil het eigenlijk niet eens weten maar ok :joy:

1 like

:sweat_smile:

8 likes

Een van mijn beste vriendinnen die me appt dat ze heel groot nieuws heeft en dat ik haar ASAP moet bellen, maar dan niet opneemt, nu moet ik het weten :sob:

5 likes

Ik zeg dit wel eens andersom :grimacing:

1 like

Zet goeden?
Haha hoe bedoel je andersom?

Ik denk ā€˜niet goed gezet’? Dat hoor ik ook wel voorbij komen.

4 likes

Mijn zoon zegt dan ā€œmama je hebt me echt slecht gezetā€, als hij iets niet mag.

2 likes

Het is gewoon een beetje straattaal toch, zo spannend is het niet.

23 likes

Wat was het?

5 likes

Ja dat zeg ik wel eens hahaha.

3 likes

Dat ik iets online heb besteld voor een goede deal en het blijkbaar uit zwitserland moet komen en daardoor 2 weken duurt voordat het er is :sob:

Ik heb een brandwond op mijn pols van het ovenrooster (zo’n streep) en mijn mouw schuurt er steeds langs :mad:

3 likes

Ik zie dit steeds vaker, tankpistolen met een fucking beeldscherm. God forbid dat je even 2 minuten geen reclame te zien krijgt😭

7 likes

Mijn vader, een heel erg rechtse kapitalist (ja @ iedereen ik heb mijn idealen niet van huis uit meegekregen) zei dat hij laatst in een winkelcentrum liep en toen hij bij en telefoonzaak in de buurt kwam kreeg hij van zijn provider een push melding dat een nieuwere versie van zijn telefoon te koop was (hij: ā€˜so clever!’ Ik: ā€˜fuck man dit is de hel’)

Aub mogen we ergens een keer geen reclame krijgen

12 likes

Heb vannacht van de Ikea gedroomd dus het werkt

Ik was laatst in een bar waar de urinoirs blijkbaar advertenties lieten zien zodra je begon te plassen (aldus de aanwezige mannen)… Want alle posters in zo’n toilet zijn nog niet genoeg.

4 likes

Naa zeg, hou het idd bij een poster :weary:

3 likes