Denk het ja
Echt nog nooit gehoord. Is dit gen z/tiktok ding of bepaalde streek?
Ja een ding op socials
Is het misschien de letterlijke vertaling van āIm seatedā ofzo? Wil het eigenlijk niet eens weten maar ok
Een van mijn beste vriendinnen die me appt dat ze heel groot nieuws heeft en dat ik haar ASAP moet bellen, maar dan niet opneemt, nu moet ik het weten
Ik zeg dit wel eens andersom
Zet goeden?
Haha hoe bedoel je andersom?
Ik denk āniet goed gezetā? Dat hoor ik ook wel voorbij komen.
Mijn zoon zegt dan āmama je hebt me echt slecht gezetā, als hij iets niet mag.
Het is gewoon een beetje straattaal toch, zo spannend is het niet.
Wat was het?
Ja dat zeg ik wel eens hahaha.
Dat ik iets online heb besteld voor een goede deal en het blijkbaar uit zwitserland moet komen en daardoor 2 weken duurt voordat het er is
Ik heb een brandwond op mijn pols van het ovenrooster (zoān streep) en mijn mouw schuurt er steeds langs
Ik zie dit steeds vaker, tankpistolen met een fucking beeldscherm. God forbid dat je even 2 minuten geen reclame te zien krijgtš
Mijn vader, een heel erg rechtse kapitalist (ja @ iedereen ik heb mijn idealen niet van huis uit meegekregen) zei dat hij laatst in een winkelcentrum liep en toen hij bij en telefoonzaak in de buurt kwam kreeg hij van zijn provider een push melding dat een nieuwere versie van zijn telefoon te koop was (hij: āso clever!ā Ik: āfuck man dit is de helā)
Aub mogen we ergens een keer geen reclame krijgen
Heb vannacht van de Ikea gedroomd dus het werkt
Ik was laatst in een bar waar de urinoirs blijkbaar advertenties lieten zien zodra je begon te plassen (aldus de aanwezige mannen)⦠Want alle posters in zoān toilet zijn nog niet genoeg.
Naa zeg, hou het idd bij een poster