Dat ik naar een concert ben geweest maar heel de show amper iets gezien heb. Alleen maar hoofden en de lampen .
Altijd als ik in een concertzaal sta vraag ik me af hoe kleinere mensen iets van een concert kunnen zien. Met mijn 1,80 struggle ik vaak al.
013 vind ik wel top wat dat betreft, met die mega trap. In Paradiso of de Melkweg zie je geen fluit.
Aan een ordinaire britse chick in mijn tram die in 5 min tijd twee totaal wanstaltig ordinaire geurtjes aan het opspuiten is en er een hele walm door de tram gaat
Ik vind het zo stom als je een brood laat snijden bij de bakker (of het zelf doet bij de snijmachine bij de supermarkt) en er in dat proces het kapje verloren gaat het lekkerste stukje!!
Weinig tot niks! Ben inmiddels wel zo ingesteld om lange mensen even een tikje op de schouder te geven met de vraag om om te wisselen, vooral als ze tijdens het concert voor me gaan staan terwijl ik net een plekje met view heb. Wordt over het algemeen goed opgepakt hoor!
Aan Angela Schijf. Haar mimiek, hoe ze praat, de namen van haar kinderen, echt alles.
Vind het zo sneu voor die kinderen. Lekker je hele leven uitleggen dat je ouders je Bloem, Mensje of Zus hebben genoemd.
Er zijn toch wel gekkere en ongebruikelijkere namen in omloop?
Mijn oma had ook een van deze namen en had daar echt geen issues mee. Ik denk dat een naam alleen raar is als je hem nooit gebruikt. Als je opeens samen werkt met een Gaylord of Winther dan is het na een week ook gewoon maar een naam.
Ja, eens met praten en de mimiek!
Namen van de kinderen maakt me niet uit.
Ik vind Bloem nog wel meevallen maar Mensje wel echt gek lol
Dat is een bestaande Nederlandse naam. Kent niemand de schrijfster Mensje van Keulen?
Dat het een bestaande Nederlandse naam is, wil nog niet zeggen dat sommige mensen het een gekke naam vinden toch?
En nee die schrijfster ken ik niet.
Ik vind Mensje stiekem wel leuk
Ik ākenā ook alleen maar Mensje van Keulen
Het is iets wat ik zou gebruiken bij een pasgeboren baby.
Wat @FrozenFlame zegt.
Ik zou het werkelijk niet over mijn lippen krijgen, Mensje. Of Zus. Vond het ook al heel achterlijk toen er vroeger bij mijn ouders boeken van Mensje van Keulen in de kast stonden.
Precies dit, dat het een bestaande naam of woord is betekent niet dat ik het geen gekke/rare/lelijke whatsoever naam vind haha
Net zoals Beertje van Beers⦠dat doen die ouders toch ook puur voor aandacht
Niet per se. Er zijn best veel mensen met zoān naamcombinatie en vaak is er dan al generaties lang met die naam vernoemd en wordt dat dus voortgezet.