Waar erger je je aan? #19

Ik zag vandaag een reel over de viral “dutch wentelteefjes”, a must eat when you’re in Amsterdam!!!

Jamjam eiboterhammen helemaal cool helemaal viral!!

Mensen moeten echt eens kalmeren my god we weten echt van de gekheid niet meer wat we moeten doen

3 likes

Ik voelde mij gisteren en vannacht al niet zo supertop maar dacht toen ja misschien heb ik gewoon nu een heftige kater. Dus ik mezelf vanochtend alsnog naar werk gesleept want ook niet goed kunnen slapen. En ik steeds maar denken ik voel mij ellendiger en ellendiger. Dus uiteindelijk nog voor mijn pauze voorbij was gevraagd of ik naar huis kon want kon niet eens 1 hap binnenhouden. Moest ik sowieso even wachten tot alle pauzes waren geweest. Eindconclusie na een paar keer proberen te drinken is dat ik buikgriep heb en nu zit ik te stressen over wie ik dan allemaal aangestoken zou kunnen hebben eventueel. Ik had morgen ook een belangrijk gesprek voor scriptie mogelijkheid maar ga maar vragen of dat online kan want krijg mezelf momenteel niet eens fatsoenlijk onder mijn dekes vandaan.

2 likes

Er zat vanmiddag een klootzak in een AH to go busje zo kut te doen. Bumperkleven, naast mij rijden, toeteren. Was gewoon provoceren denk ik want ik deed niets verkeerd behalve dat ik remde voor een oranje stoplicht en ik neem aan dat hij juist wilde gassen. Het jammere is dat ik eigenlijk gewoon mijn middelvinger op wil steken maar ik ben dan toch een beetje bangig. Wat een lul. Ben er nog boos over :fu:

5 likes

Heb je het kenteken onthouden? Ik ben normaal nooit van het klagen etc., maar dit is gewoon gevaarlijk rij gedrag (van die AH bestuurder dus). Als je het kenteken nog weet zou ik contact opnemen met de AH klantenservice.

2 likes

Nee helaas niet! Ik weet wel het tijdstip en de locatie, maar dat zal wel niet genoeg zijn. Stom dat ik daar niet aan gedacht heb

1 like

Nou kan me voorstellen dat je daar op zo’n moment niet aan denkt hoor. Je kan het altijd proberen met tijdstip en locatie. Denk dat die wagens flink getracked worden, want je kan echt heel nauwkeurig volgen wanneer ze komen bezorgen etc.

5 likes

Ik wil liggen maar ik heb vanavond een Botox behandeling gehad dus het kan voorlopig nog even niet. Maar elke keer doe ik dit, en ik leer er niet van.

1 like

De kosten van m’n grote beurt voor m’n auto :cry:
Het is nodig daar niet van, maar toch weer 'n hoop geld kwijt.

2 likes

is dit niet een beetje overdreven veel energie hierin steken? ja het is kut, maar zo verleng je je irritatie

4 likes

Maar dit is toch voornamelijk geconcentreerd op bepaalde plekken? Ik zoek tegenwoordig via google maps in een gebied en zoek daarin naar een restaurant met goede reviews en dan heb je echt wel goede restaurants. En die viral tiktok spots daar loop ik met een boog omheen.

4 likes

Ja, dat is voor iedereen anders denk ik. Als iemand het niet wil/teveel energie vindt kosten, zeker niet doen.

2 likes

Dat ik vandaag een belafspraak heb tussen 9.00 en 17.00, ook nog voor iets spannends. Dus nu zit ik de hele tijd in zo’n zenuwachtige wachtmodus… Echt stom dat ze geen kleinere window geven.

3 likes

Ik weet niet waar het over gaat, maar dit zou ik gewoon teruggeven. Ik snap het gevoel, heel vervelend.

1 like

Waarom mag je dan niet gaan liggen?

1 like

koltruien onder jurken, ik weet niet wat het is maar het maakt me woest! echt zo lelijk en mutserig en ik associeer het ook meteen met muf ruiken, dat de koltrui en iemands haar eigenlijk al 2 dagen/draagbeurten geleden gewassen hadden moeten worden

18 likes

Ja, ik krijg vaker met dit bedrijf te maken (verzuimbureau) dus ik ga wel vragen of het ook anders kan. Nee heb je, ja kan je krijgen.

@monkeyslut dat kan ik me voorstellen, is beide niet echt een ideaal.

4 likes

Om ervoor te zorgen dat de botox op de ingespoten plaats blijft en niet gaat migreren naar een andere zone.

3 likes

Hoe werkt dat dan? Want als je zit, kan het dan toch ook naar beneden zakken?

1 like

Meer weet ik ook niet.
Maar ik luister wel naar het advies.

8 likes