Dat ik al een week zonder simkaart zit.
Waarom krijg je geen eSIM? Ik heb al geen simkaart meer
Ik denk dat mijn telefoon daar te oud voor is helaas.
Taeke Taekema ook haha.
Aan dat broodje kaassoufflé dat ineens viraal gaat. Echt om de 3 tiktoks weer een Marit die het zelf thuis gaat maken, who cares! En dat je er een uur voor in de rij gaat staan vind ik ook achterlijk.
Aan mezelf. Ik wil gezonder eten, leven en een paar kilo kwijt. Mijn kind wordt bijna 1 en heb nog steeds zwangerschapskiloâs, maar de knop in mn kop gaat maar niet om. Echt laffe pogingen om gezonder te leven, Ugh.
Aah joh, niet te streng voor jezelf. Dan laat je die kiloâs er toch nog lekker aan. Komt vanzelf een moment dat je er wel ruimte voor hebt en anders niet, het is maar een lichaam.
Ze heeft haar kind Tigerlily genoemd dus denk niet dat ze er mee zit.
Herkenbaar (helaas)
Ik zag het gisteren voorbij komen waarop diegene zegt joah maar 8 euro ook
Bij âbroodje kaassouflĂ©â denk ik aan een klef wit puntje met een kaassouffle van de plaatselijke snackbar. Maar aan je bericht af te lezen is het dat niet.
Wat moet ik me er wel bij voorstellen (en waarom kost het blijkbaar 8 euro?)
Nee het is zoân overdreven ding met een speciaal sausje en alles
Zal best lekker zijn maar om er zoân hype van te maken
Ja de eerste paar tiktoks dacht ik nog wil het broodje ook en inmiddels wil ik iedereen van een brug gooien die het broodje benoemt
Gisteren bij de kruidvat stond er 1+1 gratis, toen ik wilde afrekenen pakte de zelfscan het niet dacht ik. Dus ik zei dat tegen een medewerker. En toen vroeg ze waar dat stond. Ja dat was gold voor morgen zei ze. Want dan hoefden ze dat er morgen niet meer voor te plaatsen. Dit was tussen half 3 en 3 uur. Wat is dat voor logica?? Moet er ineens aan denken. En hoezo kan dat niet meer voor sluitingstijd, of voor openingstijd. Niet midden op de middag al. Doen ze dit vaker? Mn eigen/dichtstbijzijnde kruidvat is eigenlijk altijd druk dus ik denk dat ze dat daar niet doen anders krijgen ze er eerder alleen maar allemaal vragen en gedoe ermee.
Ja dat heb ik ook weleens gehad bij de kruidvat, mega irritant.
Ik ken het wel van onze AH maar daar hangt dan een poster bij âaanbiedingen geldig vanaf morgenâ
Niet dat iemand die leest dus er is nog steeds een hoop gezeur mee
Naja dan staan ze iig nog in hun recht. Kan me voorstellen dat zon kruidvat er ook nog van die boze karens mee kan krijgen. Toen ze ook zo heel droog zei "dan hoeven we dat morgen niet meer te doen. Zei ik maar âeh haha okeâ. Kan me niet voorstellen dat zon filiaalmanager zegt, nou jongens, uren van tevoren alvast de acties voor morgen ophangen!
Bij Etos is het ook kut want daar is internet en winkel niet hetzelfde
Ik moet mijn studentenreisproduct stopzetten maar je hebt nergens meer van die gele zuilen in supermarkten?
En ik ben tot nu toe nog niet in de gelegenheid geweest om naar het station te gaan.