Waar erger je je aan? #19

Hier staat er bij de Primera nog een zuil, misschien heb je daar eentje van in de buurt?

1 like

Oeh dat is een goede! Misschien dat Jumbo hem nog wel heeft maar de Appies waar ik tot nu toe ben geweest niet.

3 likes

Dat maakt de zoektocht wat makkelijker!

2 likes

Ik heb fantastische kinderen maar ik word HELEMAAL GEK van het gesnotter. De oudste zit constant expres door z’n neus te ademen. Aarrggghh :tired_face:

2 likes

Zal toch naar het station moeten fietsen:(

1 like

Ja hier word ik dus ook altijd helemaal overprikkeld van
 dat gesnotter, neus ophalen, hoesten, niezen :triumph:

3 likes

Oh ja. Hoesten :sob::sob: Echt agressief word ik daarvan. (Uit ik niet he, overigens. Voor mensen dat denken :joy:)

2 likes

Kruidvat is in mijn herinnering sowieso erg slordig in prijskaartjes. Ik vraag het tegenwoordig maar want ik vertrouw het niet meer.

1 like

Bij de Kruidvat is het zo dat als het bordje er staat je altijd korting hebt dus gewoon eisen dat je een tweede product gratis krijgt

2 likes

Nou in elke winkel is de prijs op het schap toch gewoon leidend, is niet jouw probleem dat er verkeerde prijs er staat.

Bij de Etos hen ik altijd óf toch geen korting als ik dat dacht wel te hebben (‘nee mevrouw de korting is alleen op vanille almond honing regenwoud geur!’) óf dat ik terug moet lopen om iets extra te pakken omdat er op een klein verstopt kaartje ergens hing dat het 1+1 gratis is en ik dat niet had gezien.

Houdt het wel spannend

6 likes

Ik word echt helemaal leip van hoe horeca en eigenlijk eten in het algemeen alleen nog maar lijkt te bestaan uit algoritmes en debielo tiktok hersenen waarin alles uit hypes en eikels bestaat. Vroeger hoefde ik alleen maar uit te kijken voor toeristenfuiken maar nu zijn er zoveel plekken die gewoon of 100% voor social media zijn gemaakt of een hype zijn?? Je kunt ook gewoon niet meer googelen naar leuke restaurants zonder 800 resultaten met dĂ© ultĂ­Ă©me tips en dan zijn het meteen op het eerste gezicht rukkertenten. En dan zie ik vandaag ook nog het begrip ‘viral kaassoufflé’ in mijn Google resultaten staan Jezus Christ kill me now

51 likes

Omg ik voel dit zo erg, ik liep vandaag door de overdekte markt en ik dacht letterlijk “misschien is het tijd voor een nieuwe hobby, eten is helemaal niet zo leuk meer”

5 likes

Het is idd gewoon niet leuk meer!!! Het is consumeren en gezien wonen en de trend meemaken (en daarna jezelf wijsmaken dat het leuk was). Ik ben het laatste jaar ook een paar keer in populaire tenten beland die zooooo zielloos waren en waar alleen maar ballen en trutjes foto’s van zichzelf zaten te maken. Daar gaat eten en samenzijn toch niet om? En dan kost het ook een miljoen euro en kom ik depressief thuis.

11 likes

Mijn gemeentelijke belastingen zijn met zo’n 25% gestegen in vergelijking met vorig jaar :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik zag vandaag een reel over de viral “dutch wentelteefjes”, a must eat when you’re in Amsterdam!!!

Jamjam eiboterhammen helemaal cool helemaal viral!!

Mensen moeten echt eens kalmeren my god we weten echt van de gekheid niet meer wat we moeten doen

3 likes

Ik voelde mij gisteren en vannacht al niet zo supertop maar dacht toen ja misschien heb ik gewoon nu een heftige kater. Dus ik mezelf vanochtend alsnog naar werk gesleept want ook niet goed kunnen slapen. En ik steeds maar denken ik voel mij ellendiger en ellendiger. Dus uiteindelijk nog voor mijn pauze voorbij was gevraagd of ik naar huis kon want kon niet eens 1 hap binnenhouden. Moest ik sowieso even wachten tot alle pauzes waren geweest. Eindconclusie na een paar keer proberen te drinken is dat ik buikgriep heb en nu zit ik te stressen over wie ik dan allemaal aangestoken zou kunnen hebben eventueel. Ik had morgen ook een belangrijk gesprek voor scriptie mogelijkheid maar ga maar vragen of dat online kan want krijg mezelf momenteel niet eens fatsoenlijk onder mijn dekes vandaan.

2 likes

Er zat vanmiddag een klootzak in een AH to go busje zo kut te doen. Bumperkleven, naast mij rijden, toeteren. Was gewoon provoceren denk ik want ik deed niets verkeerd behalve dat ik remde voor een oranje stoplicht en ik neem aan dat hij juist wilde gassen. Het jammere is dat ik eigenlijk gewoon mijn middelvinger op wil steken maar ik ben dan toch een beetje bangig. Wat een lul. Ben er nog boos over :fu:

5 likes

Heb je het kenteken onthouden? Ik ben normaal nooit van het klagen etc., maar dit is gewoon gevaarlijk rij gedrag (van die AH bestuurder dus). Als je het kenteken nog weet zou ik contact opnemen met de AH klantenservice.

2 likes