Waar erger je je aan? #19

Toevallig vandaag van iemand geleerd dat het eiland Java meer inwoners heeft dan heel Rusland. 151 miljoen versus 143 miljoen :exploding_head:

4 likes

En elke dag weer een paar duizend minder :sweat_smile:

Maarja er wonen echt TERING veel mensen in Indonesië/de Filipijnen/bangladesh/pakistan en natuurlijk India en China.

4 likes

Ik zou echt zo hard falen in dat spel.

7 likes

Ja ergens is het natuurlijk niets een zo gek omdat Rusland voor 99% leegte is, maar alsnog was ik echt verbaasd haha

2 likes

Ik vind dit ook echt het aaaallergoorste. Het ligt overal inderdaad. Zo smerig.

4 likes

In Groenland wonen geloof ik 60.000 mensen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb zulke droge lippen de laatste week. De vellen hangen eraan en dan trek ik die eraf omdat ik niet tegen dat gevoel kan en dan gaat t weer bloeden echt een vicieuze cirkel.

3 likes

Ik houd niet van carnaval en ga ook zeker niet carnavallen maar heb al de hele dag dit nummer in mijn hoofd:

:’(

3 likes

Ik moet nog heel veel dingen doen, aan heel veel dingen denken én inpakken en vooral ook vroeg gaan slapen. Maar ik zit nog lekker met nat haar op de bank :heart::handshake:🏽

4 likes

Bij mij helpt dit ook, maar ik blijf toch nog velletjes houden. Misschien nog vaker smeren?

2 likes

Maak ff lijstje en zet de nieuwe aflevering van realitycheck over Denise en Mike op als je er klaar voor bent. 20 minuten en dan ben je klaar.

8 likes

Nee ik ben mijn teennagels aan het lakken en heb besloten het allemaal uit te stellen tot morgenvroeg :cowboy_hat_face:

4 likes

She’s still trying. Net haar insta story gezien. Maar het ziet er gewoon niet uit. Op een gegeven moment kan je toch toegeven en zeggen: nope, heb het geprobeerd maar dit werkt gewoon niet voor mijn soort haar.

Cynthia’s reactie op het vieze, slierterige haar: :heart_eyes:

7 likes

Mn kind heeft een antibioticakuur 4x per dag waarbij het belangrijk is dat haar maag leeg is, dus onze vakantie bestaat uit vroeg opstaan voor de eerste dosis en eten plannen. Terwijl ik uitkeek naar uitslapen en de hele week snacken.

3 likes

Het ziet er vooral krokant en ongewassen uit tbf, zo zonde, accepteer gewoon dat je geen krullen hebt van jezelf en maak ze er desnoods in met een krultang

4 likes

Ik heb dit gisteravond ook gedaan en was echt een goed besluit. Ik was zo productief en on an adhd high.

1 like

Ja voor mij ook!!! Terwijl ik dat normaal nooit doe. Ik was vanochtend echt (zonder medicatie) een geoliede machine. En was een half uur eerder klaar

2 likes

Die stomme kut hoest die me al nachtenlang uit mijn slaap houdt. Echt tyf op.

1 like

Had je maar een andere forumnaam moeten kiezen

30 likes

Ik heb een toilettas waar ik alleen maar nagellak en een vijl en nagelknipper in heb. Die toillettas neem ik nooit mee op vakantie of waar dan ook.
Maar die is spoorloos verdwenen. Ik begrijp er echt niets van. Zo frustrerend wat dat kan toch niet ineens verdwijnen. Ik ging bijna denken dat iemand het heeft meegenomen maar zo wil ik ook niet denken.

2 likes