Dat Digid eruit ligt, moet een factuur declareren bij mijn zorgverzekeraar ![]()
Oh is dat het, het lukte al niet om in te loggen bij mijn zv, maar wist niet wat het probleem was.
Ik was laatst voor de zesde keer in 3 jaar tijd ofzo mijn ns business card kwijt geraakt.
Gewoon spoorloos, echt geen idee waar ik het gelaten heb. Zo irritant. Alweer P&O emailen om een nieuwe kaart aan te vragen.
Tegelijkertijd was ook mijn persoonlijke ov kaart verlopen, dus een nieuwe besteld.
En nu weet ik al niet meer waar die is gebleven???
Ik begin me echt af te vragen wat er mis is met mij
zo frustrerend en ik voel me zo dom dat ik het nu weer kwijt ben ![]()
Is elk jaar rond deze tijd zo door de belastingaangifte maar blijft irritant haha
Ah ok, ik lees het nu inderdaad maar vorig jaar was dat ook het geval rond deze periode en kwam het volgens mij gewoon door overbelasting van het systeem! Het is inmiddels wel gelukt overigens.
Dat zeewiersalade zo lekker is maar ook zo duur.
Raymond Mens, meest irritante āAmerika-kennerā.
Waarom?
Hij vindt altijd alles rondom Trump net iets te leuk
ik vind amerikakenners bijna altijd irritant maar hij is inderdaad wel next level irritant
Ik heb een hele tijd gedacht dat hij en die gast uit mocro maffia dezelfde persoon waren en ik vond het al zoān vreemde combinatie van beroepen, tot ik ze naast elkaar zag ![]()
Ik moet hier harder om lachen dan ik toegeven wil.
Aaaargghhh tijdje terug dus ineens ruim 600 euro aan waterschapsbelasting gekregen in ƩƩn keer omdat waternet zān zaken niet op orde had. Ik weet zeker dat ik het toen met ogen dicht in ƩƩn keer heb betaald, maar nu krijg ik een mail met aanmaning dat er nog 300 euro open staat van 2022
(volgens mij heb ik dat dus wel al betaald) en als ik wil inloggen krijg ik āWe zijn even offline voor technisch onderhoud. U kunt nu niet inloggen. Sorry voor het ongemak.ā stuur dan niet zoān fucking mail als je technisch onderhoud doet
Nou ik mag hopen dat het āgemiddelde mensā niet met termen als lui varken komt. Dit moet dan gewoon echt een complete zak geweest zijnš”, wat verschrikkelijk om zoiets je strot uit te krijgen.
Dikke knuffel voor jou. ![]()
Kan je niet in je internetbankieren kijken of je het gehele bedrag betaald heb?
Volgens mij bedoelt ze dat die aanmaning van een eerder jaar is dan ze betaald heeft.
Ohh dat zou kunnen nu ik het nog eens lees inderdaad. Dan never mind ![]()
Ja ik ging kijken maar kan zo snel tussen de 1000en bij en afschrijvingen op drie rekeningen dat niet vinden. Als ik goed ga zoeken waarschijnlijk wel maar ik wil ook gewoon ff inloggen en daar kijken hoe en wat. @Solee nee ik geloof dus dat ik van 2022 en 2023 achteraf heb gekregen en meteen in een keer betaald, en nu krijg ik dus een aanmaning van 2022.
Ik heb al bijna 2 weken een trillend onder ooglid. Ik word er helemaal loco van
Ik wil lekker een audioboek aanzetten om mee in slaap te vallen en opeens doet Storytel het niet meer⦠Nu midden in de nacht uitgevonden dat we het abonnement niet hebben betaald omdat die rekening in de min stond. We zijn op reis, dus check vooral de creditkaart. Kwam er nu wel achter dan twee andere dingen ook niet betaald zijn.
Hoop dat het nu gefixt wordt, maar zit nu noodgedwongen naar een suffe podcast te luisterenā¦
