Waar erger je je aan? #19

Nee helaas niet! Ik weet wel het tijdstip en de locatie, maar dat zal wel niet genoeg zijn. Stom dat ik daar niet aan gedacht heb

1 like

Nou kan me voorstellen dat je daar op zo’n moment niet aan denkt hoor. Je kan het altijd proberen met tijdstip en locatie. Denk dat die wagens flink getracked worden, want je kan echt heel nauwkeurig volgen wanneer ze komen bezorgen etc.

5 likes

Ik wil liggen maar ik heb vanavond een Botox behandeling gehad dus het kan voorlopig nog even niet. Maar elke keer doe ik dit, en ik leer er niet van.

1 like

De kosten van m’n grote beurt voor m’n auto :cry:
Het is nodig daar niet van, maar toch weer 'n hoop geld kwijt.

2 likes

is dit niet een beetje overdreven veel energie hierin steken? ja het is kut, maar zo verleng je je irritatie

4 likes

Maar dit is toch voornamelijk geconcentreerd op bepaalde plekken? Ik zoek tegenwoordig via google maps in een gebied en zoek daarin naar een restaurant met goede reviews en dan heb je echt wel goede restaurants. En die viral tiktok spots daar loop ik met een boog omheen.

4 likes

Ja, dat is voor iedereen anders denk ik. Als iemand het niet wil/teveel energie vindt kosten, zeker niet doen.

2 likes

Dat ik vandaag een belafspraak heb tussen 9.00 en 17.00, ook nog voor iets spannends. Dus nu zit ik de hele tijd in zo’n zenuwachtige wachtmodus
 Echt stom dat ze geen kleinere window geven.

3 likes

Ik weet niet waar het over gaat, maar dit zou ik gewoon teruggeven. Ik snap het gevoel, heel vervelend.

1 like

Waarom mag je dan niet gaan liggen?

1 like

koltruien onder jurken, ik weet niet wat het is maar het maakt me woest! echt zo lelijk en mutserig en ik associeer het ook meteen met muf ruiken, dat de koltrui en iemands haar eigenlijk al 2 dagen/draagbeurten geleden gewassen hadden moeten worden

18 likes

Ja, ik krijg vaker met dit bedrijf te maken (verzuimbureau) dus ik ga wel vragen of het ook anders kan. Nee heb je, ja kan je krijgen.

@monkeyslut dat kan ik me voorstellen, is beide niet echt een ideaal.

4 likes

Om ervoor te zorgen dat de botox op de ingespoten plaats blijft en niet gaat migreren naar een andere zone.

3 likes

Hoe werkt dat dan? Want als je zit, kan het dan toch ook naar beneden zakken?

1 like

Meer weet ik ook niet.
Maar ik luister wel naar het advies.

8 likes

Het was echt een fijn gesprek (ze namen ook alle tijd) dus het is ze weer vergeven, haha.

4 likes

Die boomer hysterie die gaande is, waarbij ze allemaal van Whatsapp af willen.

3 likes

Lijkt me toch een prima idee om Meta iets minder macht te geven?

Het verbaast mij eerder hoe weinig leeftijdgenoten hierover nadenken. Wat is nou de moeite en deze tijd maakt toch overduidelijk dat het een kut platform is wat we niet meer zouden moeten willen gebruiken.
(Same voor instagram en Facebook, ik heb me aangemeld op andere platforms maar om me heen is tragisch weinig beweging)

49 likes

Afgetrapte air force 1 waarbij de veters zo strak aangetrokken zijn zodat je alleen een debiel grote strik ziet

6 likes

Mensen die het woord kakken gebruiken ipv poepen.

15 likes