Ik heb dat met die uiensaus of sambal ![]()
Dat we in Nederland de meest achterlijke chips smaken in de winkel hebben liggen, maar geen oregano chips ![]()
Eens! Maar ik vind die van de vers afdeling het meeste in de buurt komen. Die uit flesjes hebben allemaal zo’n zurige nasmaak.
Of Dille chips😭
Nee same ik werk(te) ook vaak tweede kerstdag, je krijgt in de detailhandel dubbel betaald en vaak een korte dag (12-17 ofzo). Heeerlijk ik ga er wel staan
In de horeca dan niet dubbel betaald maar wel een gezellige sfeer altijd. Sta daar liever dan bij familie die ik niet mag de groete
Ik heb een half jaar geleden documenten opgeborgen die bewaard moesten blijven voor mijn nieuwe baan en jahooooor ik ben ze kwijt. Nu heb ik dus geen rust meer tot ik ze gevonden heb.
Oke klagen helpt: heb de kast over de kop gehaald en daar was het document dat ik zocht. ![]()
Mijn dekbedovertrek is gegroeid ofzo want nu zit het los om mijn dekbed en voel ik de hele tijd die losse stof, ben echt geneigd om nu het bed te verschonen en een ander overtrek te pakken want ik word er echt overprikkeld van ![]()
![]()
Niet het dekbed per ongelijk een kwartslag gedraaid?
Nee heb een 1 persoons dekbed dus dan zou ik bevriezen haha
En ik wilde op tijd naar bed ipv om 1.30. Rond 6.30u staan er weer kinderen klaarwakker naast mij.
Zodra ik vrij ben ga ik meteen uit mn ritme en zolaat slapen.
En te weinig kerstkado papier dus moet wat verzinnen. Naar de winkel morgen lukt ook niet echt.
Geen idee of je erop zit te wachten, maar hoorde Aaf in haar podcast vertellen dat haar schoonmoeder cadeaus inpakte in krantenpapier en dat dan beschilderde. Ik zie daar ook nog wel een mogelijkheid om de genoemde kinderen even bezig te houden ![]()
Het bed waar ik vannacht op sliep is zooo hard, alsof je op de grond ligt. Ben hier echt te oud voor ik voel mijn hele lichaam ![]()
De kapper heeft gisteren mijn curtain bangs te kort geknipt en its giving Wickie de viking. Hoop dat ik het na zelf wassen nog kan fixen ![]()
Dat is wel een goeie maar heb geen krant of reclame foldertjes.
Maar wel nog verzenddozen. Misschien dat ze die kunnen versieren en anders maar gewoon kadopapier. Kleine hoop dat mn ouders nog wat hebben liggen.
Het feit dat ik 6 december mijn kerstkaarten op de post heb gedaan en het merendeel nog steeds niet is bezorgd. Ik had het dit jaar al extra vroeg gepost omdat een deel vorig jaar pas in januari werd bezorgd. Maar blijkbaar was 6 december ook al te laat
.
Bij mij is het andersom; mijn verzonden kerstkaarten komen wel aan maar degene die ik moet ontvangen worden niet / nauwelijks bezorgd. Dan zie ik ze in de app maar heeft de postbode ze gewoon niet bij zich.
Pfff wat stom! Ik snap dat het deze periode drukker is dan normaal qua brievenbuspost. Dus prima als het dan niet direct de volgende dag bezorgd is. Maar bijna 3 weken vind ik wel belachelijk.
Wij hadden dit met de geboortekaartjes, duurde bij sommige echt 3 a 4 weken voor ze bezorgd werden.
En dat was in september, dus geen decembergekte o.i.d.
Eens. En ook dat kaarten gewoon kwijtraken terwijl ze wel in de app stonden.
Ik begrijp dan niet goed waar het in het proces misgaat.