Hongarije, het land van melk en honing
Oh grappig, ik vind de podcast juist altijd wel goed en duidelijk in elkaar zitten. En leuk dat ze ‘research’ doen.
Ik heb er wel steeds meer moeite mee door wat dingen die ik INTENS cringe vind (iedereen ‘mijn schat’ noemen, het terugkerende tinki winki grapje en opmerking van E. dat ‘iedereen mij leuk vindt’, plus L.’s lach, waar ze niks aan kan doen i know).
Ja maar bij de Lidl is de zelfscan sowieso kut met die achterlijke weegschaal, je kan niet eens normaal iets in je tas zetten of dat ding slaat al op hol en dan heb je alsnog een medewerker nodig waar je een kwartier op moet gaan staan wachten.
Of naar het verhaal überhaupt. Of staat dat wel ergens
Je kunt bij veel filialen scan en go doen en dan heb je die hele weegschaal niet nodig, wel de app van Lidl!
Als ik het hier goed begrepen heb was het verhaal dat @Sjern date met een Chinese man die veel hoffelijker oid is dan Nederlandse (denk ik) mannen. Hield hij een drankje ofzo vast voor haar? Haha
Maar het ging er toch niet heel uitgebreid over en ik vond het niet cringe eerder… niet echt enorm boeiend
Ja hier helaas niet, hoop echt dat dat snel komt.
Ik vind dat design van auto’s met de jaren echt zo droevig veel slechter en lelijker is geworden. Vroeger hadden ze nog een beetje persoonlijkheid, daar is echt niks meer van over na de vroege jaren 90 met alles wat steeds meer saai gestroomlijnd modern en in lelijke saaie kleuren. Al dat wit grijs en donkerblauw en soms doe eens gek rood is echt zo triest ook. Allemaal hetzelfde
Ja idd bring back de fiat multipla
!!
100% eens. Vrijwel alles wat iets te maken heeft met design heeft 0 persoonlijkheid tegenwoordig. Alles ziet er zo strakgetrokken uit.
Is helaas met alles zo. Ik wil godverdomme groene sierlijk gedecoreerde lantaarnpalen!
Dit is heel suf maar ik had een zak appels gekocht en ik kan die nergens vinden. Hoe kan zoiets nou verdwijnen wtf ![]()
Misschien heb je ze bij de zelfscankassa laten liggen
Hahaha
Ik denk hier echt wekelijks aan als ik in de file sta met 10 witte auto’s om mij heen. Echt zo saai inderdaad ![]()
Sowieso vind ik over het algemeen dat er veel kleur en persoonlijkheid verdwijnt, echt jammer.
Ik wil ook kleur! Ik heb een blauwe auto gehad, twee gele en nu een
groene!
Als je de auto’s van mijn schoonfamilie op een rijtje zet dan kom je op 1 rode, twee blauwe 1 oranje en twee groene! ![]()
Ik vind het wel jammer dat er vaak zo weinig kleur opties zijn. Mijn auto is rood maar mijn lievelings is de snotgroene of oranje Subaru ![]()
Ik heb ook bumperstickers en een custom kenteken voor minder saaiheid!
Jullie hebben ook nog eens de prach-ti-ge Cybertruck op de weg ![]()
![]()
Ja, ik zoek ook echt op kleur, misschien zijn er hier in Nederland wel iets meer keuzes door kleinere auto’s?
Ik hoor op het werk ook van collega’s dat een saaie kleur beter verkoopbaar is en ze daarom saai kiezen ![]()
Maar onze garage zegt dat dat niet klipt omdat er al weinig gekleure auto’s zijn die toch sneller verkocht zijn ![]()