Ja, wtf. Ik dacht ook dat wij geen plek hadden voor migranten. En nu wel amerikanen ![]()
Het erge is nog, ze komen omdat ze hier heel eenvoudog aan een visum kunnen komen. In tegenstelling tot andere landen, waaronder Engeland.
Ja, wtf. Ik dacht ook dat wij geen plek hadden voor migranten. En nu wel amerikanen ![]()
Het erge is nog, ze komen omdat ze hier heel eenvoudog aan een visum kunnen komen. In tegenstelling tot andere landen, waaronder Engeland.
Ergste vind ik vooral de jolige toon. āNederland is ook een engelstalig landā, in Nederland is geen extreemrechts of het vormt geen gevaar. De desinteresse is echt stuitend. Dat je hierheen komt omdat het makkelijk kan snap ik helemaal, maar dat hihaho droomland is echt niet te doen want je hebt dus nul werkelijke interesse.
ik zag gisteren op tiktok iemand zeggen dat (amerikaanse) expats de geert wilders in hem naar boven haalt haha. het is ook altijd eerst een paar maanden hun droomland en daarna klagen ze alleen maar
nu moet ik ook weer denken aan die hongaarse expat waarvan het hele kanaal draait om haar haat voor nederland en de mensen hier haha
Zij wakkert inderdaad mijn inner-Geert aan.
Die laagstaande zon laat mijn huis zo smerig lijken (is het ook, maar nu kom ik er echt niet meer onderuit)
Ja ik vind dus vooral die dubbele moraal echt stuitend.
Ja die Shirley, wat een naar zeikwijf is dat. Alleen maar zeiken over Nederlanders - ga gewoon terug als het ZO erg is.
Hongarije, het land van melk en honing
Oh grappig, ik vind de podcast juist altijd wel goed en duidelijk in elkaar zitten. En leuk dat ze āresearchā doen.
Ik heb er wel steeds meer moeite mee door wat dingen die ik INTENS cringe vind (iedereen āmijn schatā noemen, het terugkerende tinki winki grapje en opmerking van E. dat āiedereen mij leuk vindtā, plus L.ās lach, waar ze niks aan kan doen i know).
Ja maar bij de Lidl is de zelfscan sowieso kut met die achterlijke weegschaal, je kan niet eens normaal iets in je tas zetten of dat ding slaat al op hol en dan heb je alsnog een medewerker nodig waar je een kwartier op moet gaan staan wachten.
Of naar het verhaal überhaupt. Of staat dat wel ergens
Je kunt bij veel filialen scan en go doen en dan heb je die hele weegschaal niet nodig, wel de app van Lidl!
Als ik het hier goed begrepen heb was het verhaal dat @Sjern date met een Chinese man die veel hoffelijker oid is dan Nederlandse (denk ik) mannen. Hield hij een drankje ofzo vast voor haar? Haha
Maar het ging er toch niet heel uitgebreid over en ik vond het niet cringe eerder⦠niet echt enorm boeiend
Ja hier helaas niet, hoop echt dat dat snel komt.
Ik vind dat design van autoās met de jaren echt zo droevig veel slechter en lelijker is geworden. Vroeger hadden ze nog een beetje persoonlijkheid, daar is echt niks meer van over na de vroege jaren 90 met alles wat steeds meer saai gestroomlijnd modern en in lelijke saaie kleuren. Al dat wit grijs en donkerblauw en soms doe eens gek rood is echt zo triest ook. Allemaal hetzelfde
Ja idd bring back de fiat multipla
!!
100% eens. Vrijwel alles wat iets te maken heeft met design heeft 0 persoonlijkheid tegenwoordig. Alles ziet er zo strakgetrokken uit.
Is helaas met alles zo. Ik wil godverdomme groene sierlijk gedecoreerde lantaarnpalen!
Dit is heel suf maar ik had een zak appels gekocht en ik kan die nergens vinden. Hoe kan zoiets nou verdwijnen wtf ![]()