Haha nou ik had ook te vroeg gejuicht, want om mijn abo over te zetten moest ik mijn oude pas blokkeren. Deze had ik al weggegooid en ik kon het nummer nergens meer vinden, dus had ik aan OV Chipkaart wat gegevens gegeven, en die hebben vervolgens mijn NIEUWE OV-chipkaart van €7,50 geblokkeerd en daar konden ze uiteraard niets aan doen
. En toen werd ik nog chagrijniger want blijkbaar kon je via de NS-site alsnog heel eenvoudig een nieuwe kaart aanvragen. Die €7,50 had ik dus sowieso al voor niets betaald
oh goede ga ik onthouden voor volgende keer!
Ik wist niet eens dat dat kon.
Hopelijk zat je niet in hetzelfde vliegtuig als ik. Want eenderde van de vliegreis bestond gisteren uit turbulentie. Plus twee gillende dreumessen en iemand was ook nog eens onwel geworden.
Oef dat klinkt niet als een hele fijne vlucht.
Nee ik vertrek vanavond pas.
Ik lees een thriller boek en heb nu al een paar nachten alleen maar nachtmerries ![]()
Gooi aan de kant dan
Waarom gebruik je daar niet gewoon de notities app voor?
WELKE
Ik wil juist dit soort boeken!!
Hahaha nee ik wil wel weten hoe t afloopt!
@ZusjevanJoost @Theekransje Het is ‘De Beller’ van Chris Carter. Ben op de helft en het houdt me wel vast. Gedetailleerde beschrijvingen over verminkingen in ieder geval ![]()
Haha dan voor het slapen gaan maar even iets anders dan dit boek ![]()
Ja dat kan ik wel iedereen aanraden hahaha
Nee ik ook niet!
@Echo tja dat ga ik nu dus wel doen ja. Had gewoon een app met mezelf en dat werkte prima.
Dit lijkt me echt top, ik mis echt enge thrillerboeken. Mijn bieb had hem ook nog, dus gelijk gereserveerd. Ben benieuwd!
Ik zag net weer iets voorbij komen van Anna Nooshin dat ze letterlijk aan iemands arm hangt. Ik krijg altijd zulke erge ‘pick me/i’m so tiny’ vibes bij haar, erger ik me echt aan.
Thanks heb hem meteen in m’n Kobo Plus gezet ![]()
wat zit er afgelopen dagen in de lucht en waarom doen mannen op straat zo GAAR??? echt opvallend
Supermaan?
Nou echt.
Wildvreemde man: “Hey alles goed, je ziet er mooi uit, mag ik je bellen?”
Ik: “Nee dankje.”
Hij: “Mag ik dan je kontje likken?”
Toen heb ik uiteraard maar niet meer gereageerd… Zo irritant dat ik uit aangeleerde beleefdheid ook nog antwoord geef in het begin.