WELKE
Ik wil juist dit soort boeken!!
Hahaha nee ik wil wel weten hoe t afloopt!
@ZusjevanJoost @Theekransje Het is āDe Bellerā van Chris Carter. Ben op de helft en het houdt me wel vast. Gedetailleerde beschrijvingen over verminkingen in ieder geval ![]()
Haha dan voor het slapen gaan maar even iets anders dan dit boek ![]()
Ja dat kan ik wel iedereen aanraden hahaha
Nee ik ook niet!
@Echo tja dat ga ik nu dus wel doen ja. Had gewoon een app met mezelf en dat werkte prima.
Dit lijkt me echt top, ik mis echt enge thrillerboeken. Mijn bieb had hem ook nog, dus gelijk gereserveerd. Ben benieuwd!
Ik zag net weer iets voorbij komen van Anna Nooshin dat ze letterlijk aan iemands arm hangt. Ik krijg altijd zulke erge āpick me/iām so tinyā vibes bij haar, erger ik me echt aan.
Thanks heb hem meteen in mān Kobo Plus gezet ![]()
wat zit er afgelopen dagen in de lucht en waarom doen mannen op straat zo GAAR??? echt opvallend
Supermaan?
Nou echt.
Wildvreemde man: āHey alles goed, je ziet er mooi uit, mag ik je bellen?ā
Ik: āNee dankje.ā
Hij: āMag ik dan je kontje likken?ā
Toen heb ik uiteraard maar niet meer gereageerd⦠Zo irritant dat ik uit aangeleerde beleefdheid ook nog antwoord geef in het begin.
Mn auto start niet dus ik app mn garage van hallo help me (hoeft niet nu heeft geen haast)
Vragen ze of ik lid ben van de anwb (nee) en dat ik dat maandag maar moet doen
Halloooo jij bent de garage meneer jij hoort mij te helpen toch man man man
Dan moet je m wel bij de garage kunnen krijgen natuurlijk. Als ie bij jou voor de deur staat kunnen ze niet zoveel. Daar is wel echt de wegenwacht voor.
Dat het november is en ik nog steeds muggen in de slaapkamer heb.
Ik ben wel eens aan huis geholpen toen ik een lekke band had (ben heel
independent
maar niet op autogebied), heeft mijn garage mijn reserveband erop gezet zodat ik naar werk kon en toen ben ik na werk naar de garage gegaan om de gerepareerde normale band er weer op te laten zetten.
Dus stel de accu van @lightbox is leeg en de garage is in de buurt, dan zou ik het niet zo gek vinden als ze langskomen om te kijken of het gewoon een kwestie is van een lege accu en even helpen met opstarten. Kun je zelf wel naar de garage rijden daarna om te laten checken of het een groter probleem is.
Ik heb nu al 3 of 4 flessen cola zero gehad die echt vreemd smaken en weinig prik hebben. Zo irritant. Gisteren cola gekocht in duitsland en hoop dat die gewoon normaal smaken
Ja sommige garages zullen die service bieden maar een hoop ook niet, dus dan is de reactie van de garage toch niet raar of iets om van te zeggen jij hoort mij te helpen?
Ik bedoelde vooral te zeggen dat het ook weer niet onmogelijk is voor garages om je aan huis te helpen met kleine zaken. Zo vond ik de reactie waar ik op reageerde een beetje klinken.
Ik ken echt geen enkele garage die aan huis komt. Ze zijn geen pechhulp voor onderweg? Daar is inderdaad de wegenwacht voor. Het is misschien niet onmogelijk voor ze om langs te komen, maar waarom zouden ze?
Een garage heeft overigens ook niet voor alle autoās een nieuwe accu op voorraad en als het toch niet de accu blijkt te zijn, zijn ze voor niks gekomen.
Sowieso is een lidmaatschap van de ANWB vrijwel goedkoper dan het uurtarief van een garage tegenwoordig.