Waar erger je je aan? #20

Ik zit rond mijn eisprong en vandaag had ik een werkafspraak met een externe partij en een van die mensen was zo’n Jeroen en ik zat daar een beetje krols van ‘…is hij sexy? Hij maakt wel veel oogcontact?’

Wel veel meer begrip nu voor veel forummers :pray: een Jeroen kan je echt overkomen

44 likes

Die tops en hempjes van Creamie (wat een rare naam trouwens of ligt dat aan mijn dirty mind?) Zijn toch bedoeld als ondergoed? Ik zie nu al die infleuncers ze vaak zo dragen zonder iets erover (of alleen een blazer) waardoor je die lelijke stretchpad in het midden ziet zitten ?..

6 likes

Ja net als dat de ander niet mijn treinkaartje betaalt.

2 likes

Nou dat vind ik dan best onzorgvuldig. Als je met iemand een stuk samen rijdt in de auto vergeet je toch ook niet aan te bieden of er achteraan te gaan dat je jouw deel van de benzinekosten betaalt? Of als iemand het eten voorschiet in een restaurant.

1 like

Sommige mensen zijn daar op uit, zoveel mogelijk gratis
Gelukkig heb je op een gegeven moment wie dat zijn en die zorgen dan zelf maar dat ze er komen en te eten krijgen

2 likes

Oh joh er zijn genoeg mensen die dat ook ‘vergeten’

Vergeet ik sowieso
Wel vrij grote kans dat ik er drie maanden later aan denk, waarschijnlijk rond half vier in de nacht

7 likes

Badmutsinflatie

3 likes

Ja ik vind het ook zo intens lelijk, denk ook dat alleen die influencers hierin lopen want ik kan me niet voorstellen dat iemand hier zelf geld voor over heeft

1 like

Ik had hier nog nooit van gehoord, maar als ik het google staat er bij de beschrijving van de site “a Creamie girl is ready for everything” … Hoe je dat kan lezen zonder dat het vies klinkt weet ik niet.

4 likes

Ja geen idee! Er stonden ook echt 3 treinen op 1 spoor naar plaats B, C en D. Maar A was niet te vinden, ook niet door de NS zelf. Maar kort daarna stond er wisselstoring, dus misschien een verkeerde afslag genomen of iets.

1 like

Ja alsof ze inderdaad in de spanx rondlopen. Maar heb het gevoel dat het vooral voor de foto’s is, zal wel bij de opdracht van creami horen? Voor mij een reden om het niet eens te willen kopen.

3 likes

Ja ik vind dit ook lelijk. Dan had bijvoorbeeld Lotte zo’n hemdje aan en daarover een blazer. Dan zie je echt die stretch naden zitten, begrijp ik niet. Het is geen hemdje met kant ofzo.

Hoezo wordt een Vinted pakketje gebruikt als verkapte promotie voor je Scentsy oplichterij. Heel gauw wegwezen met je piramidespel.

4 likes

Probeer ook heel hard te bedenken hoe Donald Duck in deze scam terecht is gekomen

16 likes

Donald Duck of de zweterige onderbetaalde kerel die in dat pak te balen zit?

2 likes

Zweterige onderbetaalde gozer wordt vergast door chemisch Scentsy luchtje in zn pak, nog erger :cry:

2 likes

Donald Duck wordt gelukkig enkel door zweterige onderbetaalde vrouwen gespeeld! Misschien staan die wel open voor een Scentsy piramidescam als bijbaan.

4 likes

Lady steak. Alsof wij vrouwen perse maar de helft eten tov mannen

11 likes

Ik voel me nog steeds niet goed en mort morgen naar huis vliegen, ook nog met een tussenlanding. Bah