Waar erger je je aan? #20

Hahaha ja ik dacht ook uhhh hoe komt die er anders dan als jij dit niet voor mij oplost? :joy::joy:

Maar het is geregeld

1 like

Hoe ging de vliegreis?

Ik heb een collega die donkere foundation draagt en alles in het kantoor zit onder de bruine vlekken. Ook als ze even aan mn bureau komt zitten voor iets kan ik later alles gaan boenen. Vind dat ook zo goor.

2 likes

Ik heb nu een beeld van je collega die overal haar gezicht tegenaan drukt en met haar hoofd op je bureau gaat liggen, elke keer als ze even naast je komt zitten op kantoor lol

21 likes

Ik ging vandaag weer naar de supermarkt in de nieuwbouw-yuppenwijk in de buurt, en dat is soms zo kut. Mensen doen boodschappen met het hele gezin, kinderen zitten op van die mini trekkers en rijden iedereen van hun sokken, iedereen komt zโ€™n buren tegen en praat lekker bij. Ik moet hier op zondag echt niet meer heen

2 likes

De eerste keer opstijgen echt pijnlijk aan mijn oren. Maar met rven wat slikken/ drinken ging dat weg. Deel 2 was beter. Waren weinig passagiers dus hadden mrt zijn 2e 4 stoelen. Gelukkig languit kunnen liggen.
Maar fit, nee. Nu lekker mijn bed in en over de jetlag heenkomen.
Lief dat je het vraagt!

6 likes

VT wonen verliefd op je eigen huis (ja oke ben dit nu aan het kijken) heeft altijd van die hele suffe deelnemers en er komt standaard deze lelijke deur in:

En helaas is ongeveer elk Nederlands nieuwbouwhuis sfeerloos (daarom doen ze mee aan VT wonen verliefd op je eigen huis) en zit er standaard een deur naar de trapkast IN de woonkamer en daar doen die styliste dan standaard dezelfde deur in als hierboven alleen dan in MELKGLAS :sob: kan het niet aanzien

6 likes

Met een visgraatvloer, hoekkeuken in zwart aan de voorkant van het huis en achter een schuifpui naar 30m2 tegels met twee planten in pot.
Ik ken zoveel mensen met precies dit hebben :person_shrugging:

11 likes

Iedereen die ik ken :rofl:

2 likes

Haha ik dacht precies dit. Ik ben nu ook aan het kijken. Beach vibessss

1 like

Dead Salmon all over the place

1 like

Hahaha ik heb ook geen idee waar het vandaan komt, maar ik gok dat ze veel aan dr gezicht zit en het dan overal aan smeert ofzo :joy:

1 like

Nou maar het is toch echt ook helemaal niks dit! Eerst was het een soort vakantiehuisje qua inrichting maar het is nu net een hotelkamer, echt zo zonde die lelijke shutters die al het daglicht wegnemen

3 likes

Huh gatsie. Dat is toch echt heel knap om zoiets voor elkaar te krijgen?

2 likes

Een voordeel is wel dat je dus precies ziet waar je moet poetsen

3 likes

Ja is het ook, maar het zit echt overal. Zelfs op de deuren van het toilet. Echt een soort mysterie.

3 likes

Ik vind het wel een upgrade qua gezelligheid. Maar die shutters mogen er wel snel uit.

1 like

Gaat helaas heel snel, ik heb dat zelf ook veel op mijn bureau en laptop. Blijkbaar zit ik ongemerkt toch vaak aan mijn gezicht en logischerwijs zit ik ook aan mijn laptop en bureau

3 likes

Wat balen! Zie je dat dan ook heel duidelijk op je gezicht, of valt dat wel mee? Ik dacht altijd dat foundation opdroogt en in de huid trekt oid :joy: Ik ben echt alleen van de concealer dus heb er echt nooit bij stilgestaan

1 like

Maar je foundation blijft toch niet continu afgeven? Ik draag ook altijd een full face, maar als ik heb afgepoederd en setting/finishing spray heb gebruikt geeft dat niet af bij lichte aanrakingen.
Lijkt me mega irritant als alles onder zit. Ik moet geen wit shirt ofzo passen dan hoor, zonder heel goed op te passen en mn haar over mijn gezicht te doen. Dan geeft het wel af.

1 like