Op mijn gezicht ziet het er nog prima uit. En @frozenflame helaas is mijn routine niet zoooo perfect dat ik het helemaal smudgeproof krijg en blijft het door de dag wel wat afgeven. Ik moet zeggen dat ik dan weer nooit last heb van vlekken op mijn t-shirts of zo. Als ik echt zeker wil weten dat ik geen vlekken maak met een coltruitje of zo, doe ik altijd mijn haar als een soort gordijn voor mijn gezicht haha. Ziet er dom uit, maar werkt heel goed
Hahah ja ik doe dat ook inderdaad, mijn haar over mijn gezicht. Of mijn badmuts op mijn gezicht
als ik thuis ben.
Mocht je het meer smudgeproof willen, een primer en setting spray doen echt veel goed (bij mij). Gewoon simpele van Essence/Catrice. Niks fancy
Ik heb vanmiddag met kind van school halen in de hondenstront gestaan, zo ontzettend goor. Ik kijk altijd al naar de grond maar er lagen nu denk ik bladeren op. Ik gun het echt elke huisdiereneigenaar die de stront niet opruimt om eens uit te glijden en een hondendrol te faceplanten. Liefst met open mond.
Ik heb zo sportles en ik ben serieus zenuwachtig want ik had vorige week een aanvaring met een vrouwtje en ik wéét dat zij zich weer gaat aanstellen en ik heb daar zo geen zin in.
Context: ze legt telkens een mat klaar voor de vĂłlgende les, maar die mat ligt dus gigantisch in mijn weg, ('t Is zoân mat van 180x50 cm, geen opgerold yogamatje) dus elke week zeg ik âhey ik ga je matje even tegen de muur leggen hĂš, anders val ik erover!
â en leg ik dat ding uit de weg. En vorige keer is ze dus megaboos geworden, geschreeuwd dat ik âhaar matâ (is gewoon van de sportschool maar ok) niet mag aanraken etc. En dit is dan een vrouw van 55+.
Kan je niet over het matje van het vrouwtje stappen of eromheen lopen?
Waarom?
Waarom niet? Zoals ik het lees gaat ze het matje weer direct gebruiken voor de volgende les.
Ik zou het ook erg irritant vinden als ik dan mijn mat moet wegleggen omdat iemand niet een beetje naar links od rechts wil lopen.
Maar wellicht mist er nog verdere toelichting.
Nee 't is zumba, dus je loopt gemakkelijk pakweg 4 grote passen naar links/rechts/voor/achter. En voor mij en rechts van mij zijn muren dus ik kan ook niet opschuiven.
Het is gewoon een beetje asociaal om zoân grote mat in het midden van de zaal te leggen haha. Er liggen wel meer jassen en tassen, en die duw ik soms ook een beetje compacter zodat ik plaats heb om te dansen, maar daar is nog nooit iemand over geflipt.
Ze was er trouwens niet vandaag dus to be continued ![]()
Bij zumba heb je geen matje nodig dus zou gewoon de instructeur of instructrice vragen om de materialen niet toe te laten in de zaal voor de zumba voorbij is
Kun je niet gewoon ergens anders gaan staan? Ook al zou ze dr matje voortaan ergens anders leggen, ik zou me alsnog aan haar irriteren en alleen haar ademhaling is dan al genoeg om met mân ogen te rollen ![]()
Je deelt die ruimte in de sportschool met anderen. Ik vind het juist heel irritant als mensen vinden dat zij recht hebben om hun eigen ruimte te claimen (alvast een matje neer te leggen voor de volgende les).
Daarbij vraagt @VickyViolence het gewoon netjes.
Als je daar zo boos om moet worden, kun je je beter afvragen waarom je niet in staat bent rekening te houden met een ander.
Dan hebben anderen minder plaats? Hoe aso om voor de volgende les alvast een matje uit te rollen wauuw snap echt niet hoe mensen zo denken
Maar als les 1 om 18:55 uur is afgelopen en les 2 start om 19:00 uur wanneer moet ze dan het matje neerleggen? Ze gebruikt het toch direct weer?
Edit: ik lees nu de aanvulling dat het een kleine ruimte is, is het praktisch niet perse. Maar doet ze er iemand kwaad mee? Ook niet denk ik zo
Daar dacht ik ook aan, maar anderzijds zijn we wel gewoon volwassenen die geen autoriteitsfiguur nodig zouden moeten hebben.
Die reactie van haar was gewoon overdreven en heeft helemaal niks met dat matje te maken. Misschien ligt er iemand in haar familie op sterven ofzo, heeft ze issues thuis, ligt ze in de knoop met zichzelf ofzo, idk. Maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren, want ik was gewoon aardig, elke keer opnieuw.
@Spaarlamp - haha nee want dan moet ik achteraan staan en ik heb de spiegel nodig om mijn moves te verbeteren. Ik erger me ook helemaal niet aan haar ofzo, vind het eigenlijk gewoon een beetje sneu. Dit is ook dezelfde vrouw die een keer tegen mij zei dat ze het âknap vond dat ik in sportbh durf te dansenâ doelend op mijn buikje.
@TheOne - Om 19u zoals al de andere lesvolgers die binnenstromen? Haha of ze legt dat matje gewoon aan de kant van de zaal ipv in het midden.
Wel fijn als je een ergernis deelt en mensen het dan gaan opnemen voor de ergernis
Ja sorry ik zie het probleem echt niet, zeker omdat het formaat mat dus ook nog eens door de sportschool wordt aangeboden.
Ik kan mij voorstellen dat het niet praktisch is, hopelijk lost het zich vanzelf op.
En aanvullend: ik heb het enkel over het matjesgebruik nu, de opmerkingen die ze maakt zijn zeker niet aardig!
Edit: dacht dat het " wat je kwijt wilt" topic was, sorry!
Girl ik doe het mezelf aan ![]()
Maar voor die zumba is die mat niet nodig?
Dus waarom leg je die dan al neer?
Ik ga toch ook niet morgenochtend mijn brood neerleggen op de plek waar ik tussen de middag wil lunchen? Je neemt dat toch gewoon mee als je het gaat doen?
Ik lees nu indd dat het een zumba les is, ik dacht dat ze van zumba afkwam en doorstroomde naar een les waar het matje voor nodig was.
@VickyViolence ik snap de ergernis. Ik zal verder stoppen met reageren haha.
Uh ja sowieso, maar dan nog zou ik gewoon ergens anders gaan staan juist omdat ik me aan alles van haar nu zou gaan irriteren.