Wel fijn als je een ergernis deelt en mensen het dan gaan opnemen voor de ergernis
Ja sorry ik zie het probleem echt niet, zeker omdat het formaat mat dus ook nog eens door de sportschool wordt aangeboden.
Ik kan mij voorstellen dat het niet praktisch is, hopelijk lost het zich vanzelf op.
En aanvullend: ik heb het enkel over het matjesgebruik nu, de opmerkingen die ze maakt zijn zeker niet aardig!
Edit: dacht dat het " wat je kwijt wilt" topic was, sorry!
Girl ik doe het mezelf aan ![]()
Maar voor die zumba is die mat niet nodig?
Dus waarom leg je die dan al neer?
Ik ga toch ook niet morgenochtend mijn brood neerleggen op de plek waar ik tussen de middag wil lunchen? Je neemt dat toch gewoon mee als je het gaat doen?
Ik lees nu indd dat het een zumba les is, ik dacht dat ze van zumba afkwam en doorstroomde naar een les waar het matje voor nodig was.
@VickyViolence ik snap de ergernis. Ik zal verder stoppen met reageren haha.
Uh ja sowieso, maar dan nog zou ik gewoon ergens anders gaan staan juist omdat ik me aan alles van haar nu zou gaan irriteren.
Dan heb je alsnog minder plaats (want iedereen heeft dan minder plaats) door die kutmat. Ja ik stel me zo’n druk lesje voor waar je tig passen heen en weer moet doen.
Ik snap echt niks van deze matjes gate? Wie the fuck gaat al een matje neerleggen tussen de zumbadende mensen 10 min voor de volgende les ![]()
Ze volgt zowel de zumbales om 19u als de total body workout om 20u, en pleurt dat matje al om 19u neer.
Ah ok maar dan doe je toch altijd nog cooling down enz. Ik zou sowieso al klaar zijn met die vrouw na die sport bh opmerking
Ik zou de volgende keer heel petty met vieze modderige sneakers over haar matje heen dansen ![]()
Wel weird dat de Zumba instructrice er niks over zegt. Iedereen moet toch de ruimte hebben om te dansen.
Nahh die heeft geen zin om zich met zulke onzin bezig te houden haha snap ik volledig ![]()
Zij is nog fitter dan ik zo te horen ![]()
Dat zou je denken hè? Maar ze bakt er (zelfs na anderhalf jaar ofzo) echt niks van. Als ik op haar ritme en tempo zou dansen, kon ik gemakkelijk 5 lessen achter elkaar.
Haha ze is duidelijk je bec
Haha nee hoor, ik vind het helemaal prima dat iedereen op z’n eigen tempo sport! Zumba maak je ook zo intens als je zelf wilt, dus je hoeft er helemaal niet megafit voor te zijn. Ik ga 110% (ik ben zelf ook instructrice en train daarvoor, als je les geeft maak je je bewegingen extra groot), zij 20%. Da’s helemaal oké.
Ooh dus eigenlijk ligt dat matje alleen maar in de weg omdat jij je bewegingen zo groot maakt.
Grapje ofcourse, waanzin die vrouw.
Joe rogan, kan die dikke rotkop echt niet aanzien. Maar elke keer komt er weer een clip met hem tevoorschijn ![]()
Ik moet naar m’n werk één of twee sprinters nemen, óf een sprinter en twee intercity’s. Reistijd is ongeveer een uur in beide gevallen. In de sprinters kan ik niet lekker werken want je hebt geen tafeltje en zit krap, in de opties met intercity’s kan ik niet lekker werken omdat ik er maar 20 en 25 minuten in zit ![]()
Ik zit in de Eurostar en mijn AirPod Pro’s die 5,5 jaar oud zijn kunnen de luchtdruk niet aan en gaan om de minuut kraken.