Dan heb je alsnog minder plaats (want iedereen heeft dan minder plaats) door die kutmat. Ja ik stel me zo’n druk lesje voor waar je tig passen heen en weer moet doen.
Ik snap echt niks van deze matjes gate? Wie the fuck gaat al een matje neerleggen tussen de zumbadende mensen 10 min voor de volgende les ![]()
Ze volgt zowel de zumbales om 19u als de total body workout om 20u, en pleurt dat matje al om 19u neer.
Ah ok maar dan doe je toch altijd nog cooling down enz. Ik zou sowieso al klaar zijn met die vrouw na die sport bh opmerking
Ik zou de volgende keer heel petty met vieze modderige sneakers over haar matje heen dansen ![]()
Wel weird dat de Zumba instructrice er niks over zegt. Iedereen moet toch de ruimte hebben om te dansen.
Nahh die heeft geen zin om zich met zulke onzin bezig te houden haha snap ik volledig ![]()
Zij is nog fitter dan ik zo te horen ![]()
Dat zou je denken hè? Maar ze bakt er (zelfs na anderhalf jaar ofzo) echt niks van. Als ik op haar ritme en tempo zou dansen, kon ik gemakkelijk 5 lessen achter elkaar.
Haha ze is duidelijk je bec
Haha nee hoor, ik vind het helemaal prima dat iedereen op z’n eigen tempo sport! Zumba maak je ook zo intens als je zelf wilt, dus je hoeft er helemaal niet megafit voor te zijn. Ik ga 110% (ik ben zelf ook instructrice en train daarvoor, als je les geeft maak je je bewegingen extra groot), zij 20%. Da’s helemaal oké.
Ooh dus eigenlijk ligt dat matje alleen maar in de weg omdat jij je bewegingen zo groot maakt.
Grapje ofcourse, waanzin die vrouw.
Joe rogan, kan die dikke rotkop echt niet aanzien. Maar elke keer komt er weer een clip met hem tevoorschijn ![]()
Ik moet naar m’n werk één of twee sprinters nemen, óf een sprinter en twee intercity’s. Reistijd is ongeveer een uur in beide gevallen. In de sprinters kan ik niet lekker werken want je hebt geen tafeltje en zit krap, in de opties met intercity’s kan ik niet lekker werken omdat ik er maar 20 en 25 minuten in zit ![]()
Ik zit in de Eurostar en mijn AirPod Pro’s die 5,5 jaar oud zijn kunnen de luchtdruk niet aan en gaan om de minuut kraken.
Aan zo’n beetje alles vandaag.
-
Nieuw bakboek maanden geleden besteld, kwam eindelijk binnen, is het gewoon al gebruikt! Er zaten vetvlekken en glazuur in het boek.
De webwinkel gaat een nieuwe sturen. -
Ik moest een presentatie houden voor een groep mensen en ik vind dat ZO INTENS NAAR. Dan kan ik het 1000x van tevoren oefenen voor mezelf maar als ik al die gezichten zie krijg ik een rooie kop en kom ik ineens niet meer zo goed uit mijn woorden. Ik moet steeds vaker presenteren voor mijn werk en ik overweeg serieus om weer een functie achter de schermen te zoeken.
mensen met een vouwfiets. het ziet er gewoon zo idioot uit, maakt me niks uit hoe “praktisch” het is.
het zijn ook altijd een bepaald soort type mens.
Presenteren wordt echt makkelijker door het vaker te doen! Gewoon blijven doen en ik weet zeker dat je er over een tijdje anders in staat!
Drie jaar geleden ging ik nog liever dood incl stem die oversloeg, rode kop en een enorme opvlieger, toen moest ik wel in mijn nieuwe functie en nu vind ik het helemaal prima. Maakt me ook niet meer uit voor wie of hoeveel mensen inmiddels. Ik vind alleen presenteren als ik zelf onvoldoende in de inhoud zit vervelend, maargoed dan zeg ik nu ook gewoon dat ik het antwoord niet heb en er later op terugkom.
Ik hoop het.
Het ligt zo ontzettend buiten mijn comfort zone. Heb er zelfs 2 nachten slecht van geslapen. En nu is het achter de rug en voelt het alsof er een hele zware last van mijn schouders is.
Heel herkenbaar van die beginperiode! Ik denk dat je zelf uiteindelijk het beste weet of kunt inschatten of dit beter wordt door het vaker te doen of dat het je gewoon echt niet ligt.