Waar erger je je aan? #20

Hoe ging het?

2 likes

Lief dat je dat vraagt. :heart:
Inhoudelijk goed, er werd positief op gereageerd en de vragen die ik kreeg, kon ik ook beantwoorden gelukkig. Dat is denk ik mijn grootste angst, dat iemand een vraag stelt waar ik geen antwoord op heb en dat ik met mijn mond vol tanden sta.

Maar ik ben heel kritisch op mezelf, ik merk het meteen als mijn stem bibbert en voel hoe warm mijn hoofd is, en dan vind ik het zo onnozel dat ik mezelf zo opfok. :sweat_smile:

2 likes

ahh fijn dat het goed werd ontvangen! Ik heb hetzelfde, van die gloeiwangen ook haha :smiling_face_with_tear: goed gedaan :clap:

2 likes

Mijn standaard antwoord als ik het niet weet: goede vraag, ga ik even voor je uitzoeken en kom er bij je op terug. Heel cliche maar het werkt wel. En ook mijn ervaring is dat het makkelijker wordt als je het vaker doet.
En je hebt het wel gedaan, dat is de eerste stap en gewoon heel goed!

3 likes

ah ja het went. Ik geef elke week 1 keer een presentatie/training van drie uur lang. Vind dat nu zo saai geworden dat ik juist iets anders overweg zodat ik dat niet meer hoef te doen.

2 likes

Oh wauw! Is dat dan telkens dezelfde inhoud of verandert dat steeds?

2 likes

Een reeks van 6 keer met andere inhoud, en dan herhaalt die reeks zich weer voor een nieuwe groep.

2 likes

Ik heb iets retour gestuurd en het is afgewezen. Zo irritant, het kaartje zat er gewoon nog aan en er was niks mis mee, geen vlekken ofzo. Ik draag geen foundation en het was een jas, dus ook geen deo vlekken ofzo.
Heb ook geen enkel bericht gehad, alleen een mail van Klarna dat ik ineens weer moet betalen. Mag hopen dat dat nog komt. Denken ze dat ze mijn geld kunnen krijgen en de jas kunnen houden… Ik hoef die jas niet want hij paste niet goed, maar als ze hem weigeren dan sturen ze hem maar weer terug, kan ik foto’s naar ze sturen dat er niks mis mee is.

4 likes

Het voelt bijna als een impopulaire mening maar ik vind presenteren dus echt heel leuk. Ook voor grote groepen en/of onbekenden.

Tuurlijk heb ik wel wat gezonde spanning, maar als ik me goed voorbereid voel dan heb ik er echt wel lol in.

Zelfde als van die trainingen met rollenspellen, count me in!

(Grappige is dat ik dus geen extravert persoon ben / mezelf geen extravert persoon vind.)

15 likes

OMG nachtmerrie

16 likes

Mijn grootste ergernis is het verkeer was altijd het gebrek aan richting aangeven (met name op rotondes), maar ik denk dat de koplampen van de auto’s van tegenwoordig op plek 1 staan inmiddels :face_with_symbols_over_mouth:

29 likes

Haha ja ik ook, het is zelfs mn baan :see_no_evil:

2 likes

Jaaa rollenspellen vind ik ook leuk! Ik snap ook echt dat mensen het stom vinden maar ik leer er ook altijd superveel van.

5 likes

Haha ik heb dit ook, omdat ik dan ook gewoon denk dat ik dit wel goed kan, hahaha klinkt arrogant. :nail_care:t2:

3 likes

Rollenspellen doen of presenteren

Presenteren haha

1 like

Mannen van middelbare leeftijd die met deze kou met hun dak open gaan rijden. Echt alsof ze zichzelf willen bewijzen van; kijk mij ik heb een cabrio. Het is koud, doe normaal.

5 likes

Hahaha en dan die drie haren op hun hoofd die nog in de (koude) wind wapperen

9 likes

Mijn moeder werkt als acteur voor rollenspellen bij assesments. Lijkt me echt heerlijk werk. Eerst een irritant of stroef persoon uithangen en daarna mag ze ook nog haar mening geven over hoe die ander was in het gesprek en dan kan ze weer door met haar dag.

18 likes

Oh dit lijkt me superleuk!

3 likes