Het is lang geen voltijdwerk, gewoon uurtje factuurtje en per klus/rol wordt ze ingepland. Dus misschien kan je het er (ooit) bij doen!
Ik heb vandaag een illegale coronavaccinatie gekregen van een collega en mijn arm doet zoân pijn ![]()
![]()
Ik heb echt een week een blauwe plek gehad
. Zo gek, ze maakte mân huid niet eens schoon vantevoren ze stak meteen die naald erin.
Desinfecteren is in principe ook niet nodig voor een injectie en het heeft ook zeker geen invloed op het ontstaan van een blauwe plek.
Oh nee ik dacht ook niet dat er een verband was. En ik dacht ook van nouja zij weten wat ze doen, het zal wel niet nodig zijn. Maar bij het consultatiebureau wordt er volgens mij wel altijd gedesinfecteerd voor mân dochter geprikt wordt. Zal er eens opletten, misschien haal ik bloed prikken en injecties wel door elkaar.
Ik had er vorig jaar eentje die hanteerde de spuit als een dartpijl, echt lang last van gehad
Bij mensen met een normale weerstand is desinfecteren niet nodig volgens de laatste richtlijnen (die vast nog niet overal helemaal zijn doorgedruppeld, dus je zal vast nog eens iemand tegenkomen die wel desinfecteert), maar ik kan me voorstellen dat het consultatiebureau daarvan afwijkt omdat de weerstand van die hele kleintjes nog niet zo top is.
boshuisjes ![]()
9 v/d 10 keer een visueel opgeknapte jaren 80 stacaravan op een slagboom vakantiepark ![]()
En muf ruiken dat ze doen! Was eens in het boshuisje van een neef en moest mijn eigen beddengoed wassen. Heb het dus weg moeten gooien want na het wassen (zeker 2x op 90 graden) bleef de geur van kelder gewoon aanwezig. Zo goor ![]()
Ik heb echt een waardeloze dag waarin ik eigenlijk heel veel moet dan maar precies niets gedaan krijg, en elke keer als ik een zweem van momentum voel loop ik ertegenaan dat het internet vandaag niet werkt omdat we vandaag overstappen, en mân mobiele internet vandaag ook heel waardeloos is??? Terwijl ik altijd geweldig bereik heb en regelmatig mân hotspot gebruik als vervanging voor matige wifi. Maar vandaag steeds geen bereik/verbinding ![]()
Alsof kpn/Simyo het expres doet omdat we zijn overgestapt van een kpn abonnement op mn partners naam op een kpn abonnement op mijn naam om iets van 30 euro per maand te besparen
Aan mensen die niet begrijpend lezen, ik zag hier net weer een vraag van iemand die dan verkeerd beantwoord wordt, gisteren op LinkedIn iemand die zich afvroeg of mensen echt werken met gedupliceerd scherm op drie schermen of altijd uitgebreid, en dat mensen dan antwoorden âja op mân linker mân mail, rechts excel, onder Teamsâ maar nee dat werd niet gevraagd.
Als het nou onduidelijk geformuleerd wordt snap ik het, ik ben zelf queen van onduidelijke vragen stellen, maar soms is het gewoon een kwestie van elk woord dat er staat lezen.
De woningmarkt! Ik heb net mijn relatie verbroken en moet daardoor waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe woning in omgeving Utrecht. Echt hoe gaat me dit in godsnaam lukken?
Heb nog bijna het uitmaken uitgesteld vanwege die klote woningmarkt.
Pffff snap dit zo goed, volgens mij zijn er echt meer dan genoeg mensen die bijv om deze reden maar in een relatie blijven. Superkut ![]()
![]()
![]()
Maar echt knap dat je je hier door niet laat tegenhouden en het komt - hoe afgezaagd ook - uiteindelijk een keer goed. Heel heel veel sterkte en succes met zoeken! ![]()
Mijn baby zit welgeteld twee weken op de opvang en nu krijg ik al een mailtje dat er waterpokken heerst
Ik hoop echt dat hij het niet krijgt, ik vind hem echt nog zo jong met 4 maanden.
haha ik had deze zomer een
natuurhuisje
dat gewoon een overwoekerde blokhut was in de achtertuin van een Duitser, met de provinciale weg op 10 meter afstand. De fotoâs waren héél strategisch gemaakt.
Dankjewel voor je lieve bericht! Jetten moet ff aan de slag met al die extra steden.
Jaaa joh ik moet weer intrekken bij mn vader, tis niet te doen
aah shit! mijn familie woont in West Brabant, dus dat is gewoon geen optie.
Voor mij is het ongeveer 100 km van waar ik nu woon. Ook kut, maar gelukkig werk ik in Rotterdam en dat is vanuit allebei de plekken prima bereikbaar. Alleen mn sociale leven gaat wel instorten⊠west brabant, hopelijk niet moerdijj? ![]()
Ik heb je een berichtje gestuurd, is dat aangekomen? Ik zie het nergens staan en ik stuur nooit privéberichten