Waar erger je je aan? #20

Sorry maar ik lach hardopšŸ˜‚ echt geniale actie

2 likes

Klusjesmannen die je continue achter de broek aan moet zitten om de klus volledig af te ronden. Ja, wat we nu hebben is functioneel, maar ik wil mijn badkamer gewoon volledig klaar hebben.

2 likes

Mijn pakket is op het pakketpunt opgehaald door een onbekende persoon (incl. handtekening van die persoon). Op het pakketpunt zeggen ze dat ik met PostNL contact moet opnemen. Maar dat lijkt vrijwel onmogelijk? Al meerdere keren telefonisch 10 minuten in de wacht gestaan en via de chat kom ik ook niet verder. Bizar slecht.

3 likes

Bedoel je dat je zelf na 10 minuten ophangt en weer opnieuw belt?

Ja, ong. 10 minuten gewacht en toen opgehangen om later te proberen. Maar de verbinding is ook een keer automatisch verbroken. Net als de chat. Ik krijg gewoon niet een mens te spreken.

Maar hoezo is dit het probleem van postnl en niet van het pakketpunt dat kennelijk de identiteit van die persoon niet heeft gecontroleerd? Ik zou daar eerst m’n energie op richten. Postnl kennende gaan ze hier niks aan doen

9 likes

Geen flauw idee. Dit lijkt mij ook hun probleem, maar ze willen dus niet helpen en verwijzen door naar PostNL.

2 likes

Anders contact opnemen met de verzender, die kunnen een onderzoek starten bij Postnl.

3 likes

Ja dan dit. En misschien kun je wel bij postnl een klacht indienen over het pakketpunt?

1 like

Ik ga nu contact opnemen met de verzender en kijken of ik een klacht kan indienen, bedankt. Ik vind het echt bizar dat je niet normaal met een pakketdienst in contact kan komen.

2 likes

Ok, bij poging 6 is het mij eindelijk gelukt om iemand van PostNL aan de lijn te krijgen. Maar blijkbaar kan ik niet eens een klacht indienen. Ik had gezegd dat ik dat wilde doen. Blijkbaar mag je elk identiteitsbewijs gebruiken om een pakket op te halen. En dat ik geen ophaalcode of wat dan ook heb gedeeld, boeit dus geen ruk. Zooooo raar. Dus tip: ga naar een pakketpunt van PostNL en wijs een random pakket aan om mee naar huis te nemen.

2 likes

Uit bed vallen en nu een zere nek hebben een geniale actie vinden?

1 like

Nee denken je brein te overrulen met zo’n valmoment en dat je brein dan toch nog wint.

6 likes

Ik snap het ook wel. Kan er over een paar dagen denk ik ook zelf om lachen.

4 likes

Fucking half 8 ā€˜s avonds een Vattenfall verkoper aan de deur IN mijn gebouw. Als aan de deur hier wordt aangebeld doe ik altijd open want dat is dan een buur die iets nodig heeft, staat er een eikel in pak een verhaal te houden :rage:

5 likes

Ik heb vandaag samen met mijn ouders mijn hele huis/tuin opgeruimd en dat echt super veel werk. Was helemaal blij dat we zo goed opgeschoten waren. Breekt er een stuk van mijn kies af :sob:Moet ik morgen naar de tandarts (fobie voor tandarts) echt geeeeeeeeeeeeeen zin in. Was het natuurlijk alweer maanden uit aan het stellen.

12 likes

Ik hoop dat het niet al te duur was.

Dat goedkope screenprotectors altijd zo blurry zijn. Snap niet hoe mensen die standaard op hun telefoon hebben zitten. Ik wil gewoon scherp beeld :sob:

1 like

Ik laat er altijd zo’n glasplaatje opzetten, dat is helemaal niet blurry

1 like

Ik zit in de wia en mijn oud-werkgever is eigenrisicodrager, dus heb naast het UWV ook met hun verzekeraar te maken. Dat alleen al is ergernis 1.

En dat ik een bericht krijg van die verzekeraar om een update te geven over mijn gezondheid en ik daar gelijk stress van krijg. Terwijl de situatie hartstikke duidelijk en onveranderd is.

Het idee dat er instanties beslissingen kunnen nemen over jouw inkomen en daarmee bestaanszekerheid blijft doodeng.

22 likes