Heb je toen gezegd ik heb geen interesse je kan weer vertrekken? ![]()
Nee klopt ik heb er nu ook een die gewoon helder is, maar toen mn oude gister kapot ging en ik bij de action even snel een nieuwe kocht was het een grote wazige bende
Hahaha nee maar wel âik ga nu terug naar binnen, succesâ
Daarna wel een boze brief gepend aan Vattenfall
het was achteraf een heel rare interactie, hij loog over werkzaamheden in het gebouw en deed alsof hij iets moest regelen met me. Maar het was gewoon een verkoper. Vind dat wel ver gaan allemaal.
Ooh alvast zoveel sterkte gewenst! Bij mij viel er een paar weken geleden een vulling uit. Dus ik ook strak van spanning naar de tandarts. Drie jaar geleden verhuisd dus nieuwe tandarts waar ik alleen nog maar controleâs had gedaan nog nooit een vulling. Dus zodra ik lag op die tafel begonnen de tranen al te stromen en ik schaamde me rot. Maar deze vrouwen waren oprecht zo lief en begripvol ik geloofde het bijna niet (na jaren van rot ervaringen met tandartsen die vonden dat ik me aanstelde). Ze werkten mega rustig, er was genoeg verdoving en ze stopten direct als ik in paniek raakte. Gehuild van dankbaarheid in de auto dat ik eindelijk een positieve ervaring heb gehad. Ik hoop dat voor jou het ook zo gaat meevallen!
Net een walking pad besteld voor onder mijn bureau en ik moest tijdens het bestellen mijn telefoonnummer achterlaten zodat ze een bezorgafspraak kunnen maken. Erg fijn en handig, want dan kan ik het op een dag dat ik thuis ben laten bezorgen. Krijg ik ineens een track and trace zonder dat ik ben gebeld en nu wordt het morgen bezorgd en dan moet ik naar kantoor. Mijn vriend is in de ochtend wel thuis, maar het wordt natuurlijk in de middag bezorgd als hij ook aan het werk is
Hoe kinderen krijgen en daarover nadenken daarover zo ongeveer alles overneemt in de leeftijdsperiode van 30 tot 40 jaar. Zelf druk voelen om te beslissen wel of niet, vriendinnen die daar ook mee bezig zijn maar het doorslaat in een soort haat voor kinderen waar ik me dan ook weer dood aan irriteer, familieleden die wel kinderen krijgen waardoor alle dynamieken veranderen, postnatale depressies, medische dingen door moeite worden met zwangerschap, vriendschappen en vrienden die compleet veranderen (jaja is logisch en tijdelijk i know), heel veel oppassen omdat ik iedereen wil helpen en iedereen het it takes a village idee tegelijkertijd doorheeft (ja is ook iets goeds maar ik kan geen nee zeggen haha), verdriet door miskramen en andere medische ellende met kinderen, burn-outs door slaaptekorten en alles willen/moeten combineren, relaties die stranden na het krijgen van kinderen, collegaâs die allemaal met zwangerschapsverlof gaan en waarvan de helft niet meer terugkomt door issues en dus mega druk op werk, alles qua plannen aanpassen op kinderen als je met iemand wilt afspreken, babyshowers. Ik word echt he-le-maal gek van al die ellende en het gedoe en de veranderende levens rondom kinderen terwijl ik ze zelf niet eens heb. En ik vind ze best wel leuk (of ja ik ben vooral heel erg dol op mijn neefjes) maar het zijn er gewoon zo veel en er is zo veel om je druk over te maken. En het is ook geen optie om dan mensen op te zoeken die geen kinderen hebben want ik heb geen behoefte aan nieuwe vrienden en dus ook geen tijd voor haha. Ik zou gewoon soms willen dat ik 45 ben in plaats van 35 en dat al dit gedoe dan een beetje voorbij is hopelijk. Ik wil gewoon lekker uit eten en praten over interieur en musea en niet over kinderen en alle ellende die erbij komt kijken
Ik heb een teamuitje na een werkdag. Lekker van 8 âs morgens tot 9 âs avonds met mân collegaâs doorbrengen. Alsof ik ze niet genoeg zie.
Maar denk ook niet dat je erop zit te wachten dat het in het weekend is toch?
Ik vind dit altijd leuke dagen juist, maar misschien heb ik leukere collegaâs ![]()
Aan klanten die zo onbeschoft mailen. Je hoeft geen u te gebruiken, juist niet, maar sinds wanneer zijn mensen te lui geworden om even een aanhef en afsluiting te doen. En uiteraard ook in normale zinnen wat je vraag is.
Ik krijg net een mail met alleen er in: wanneer?
Ja wanneer wat boterbloempje@hotmail.com
Ik weet niet eens wie je bent ![]()
Wij doen teamuitjes altijd overdag onder werktijd en eindigen dan in een leuk restaurant met een uitgebreide lunch. Echt perfect.
hahahha dit doet me denken aan een vriend die ooit bij de coolblue klantenservice heeft gewerkt, en een keer helemaal bedreigd is door een vrouw omdat de garantietermijn afgelopen was âik weet waar je woont en ik steek je huis vanavond nog in de fik!!! en ik zoek ook je familie opâ
om een paar maanden later door DEZELFDE vrouw (hield die server bij idk) een heel net bericht te krijgen âgoedemorgen meneer, ik heb een vraag over mijn wasmachine. zou u alstublieft met mij mee kunnen kijkenâ
Ja dit is wat ik ook gewend ben. Onder werktijd.
Ja mensen zijn echt krankzinnig soms.
Wij hadden 1x iemand die alles had opgezocht van een medewerker waar hij het niet mee eens was geweest. Had hij gezien dat ze dat weekend naar een of ander evenement ging op een manege oid en ging hij haar bedreigen dat hij daarheen zou komen en het haar wel eens even zou gaan vertellen.
Helemaal achterlijk.
Bedrijf heeft toen beveiliging naar dat evenement gestuurd en afscheid genomen van de klant. Maar echt helemaal gestoord.
Omg wat bizar! Haha mijn eerste gedachten zou zijn en in de prullenbak met deze mail ![]()
@FrozenFlame wauw dat is echt helemaal gestoord!
Zo erg is het gelukkig bij mij niet! Ik heb nu heel overdreven vriendelijk terug gemaild met dank je wel voor je email etc. En of er iets fout was gegaan met mailen aangezien er alleen maar wanneer? in de mail staat en de rest van de tekst ontbreekt ![]()
Hahah ja kill them with kindness he. Ben benieuwd hoe veel en of je iets terugkrijgt ![]()
En ja, die tijd bij de klantenservice voor een grote NLse bank heeft echt mijn ogen geopend m.b.t. gedrag van (sommige) mensen. Echt insane hoe gek mensen kunnen worden en soms echt wel begrijpelijk dat men gefrusteerd raakt, maar iemand die daar voor 10,50 ofzo destijds aan die telefoon zit doet dat echt niet omdat ze je willen pesten.
Ja snap ik heel goed! Als klantenservicemedewerker zul je waarschijnlijk ook protocollen hebben met wat wel of niet kan.
Daar helpt tegen iemand schreeuwen niet bij ![]()
Vreselijk en heerlijk tegelijk bellen met klanten. Had er ooit eens eentje die een automatische mail had gehad dat er nog gegevens ontbraken. Prima en heel goed zelfs dat je even belt om te checken of het klopt, maar het klopte dus. Nou meneer was er absoluut niet van gediend dat wij die gegevens moesten hebben want priefesiewet!!! Ging om een bank overigens, niet de bakker op de hoek van de straat, niet zo gek dus dat die gegevens nodig waren. En uit zân stekker gaan dat hij deed joh. Dus ik deed nog heel rustig 1 poging om hem uit te leggen waarom we dat van hem vroegen. Hoorde ondertussen ook zijn partner op de achtergrond âeeeraaahhkkkk doe nou rustaggggâ, werd hij nog bozer van, meneer zou mij persoonlijk wel even dagvaarden (sgoed sgattt). En toen riep hij âwaarom wij dat willen weten, waarom wij dat willen weten!!! MOT JE NOU GODVERDOMME OOK NOG WETEN HOE GROOT MN LUL IS???â Prima, fijne dag, daaaag Erik ![]()
Jaa echt vreselijk. Ik vond er echt niks heerlijks aan trouwens en was echt blij dat ik er weg was, maar sommige vinden het echt heel chill om te doen.
Ik sta met een lege accu bij mn werk en kan niet terug naar binnen want alarm zit er op dus wacht nu in de koud op pechhulp
ging bij mn ouders pannenkoeken eten maar die zijn inmiddels koud đ„č
Koude pannenkoeken ![]()