Waar erger je je aan? #20

Ik kreeg een mail terug: wanneer komt mijn bestelling. Nog steeds geen naam niks. Als afzender komt er ook geen naam maar gewoon het woord wat in het emailadres staat. Ik heb maar terug gemaild onder welke naam er is besteld.

Ik heb het zelf ook maar even opgezocht op email adres. Het is ook pas een half uur voor de mail wanneer besteld. Dit kost ook zoveel onnodige tijd. Als diegene zo ook naar bijvoorbeeld een h&m of zo mailt dan ben ik benieuwd of ze een mail terug krijgen :sweat_smile:

4 likes

Ja, bijzonder. Zo’n zonde van de tijd zulke dingen.

2 likes

Ik heb buren die nooit hun pakket ophalen. Nu was er een bezorger vanmiddag en die stond met een groot pakket in de regen en ik vond hem zo zielig dus ik zei dat hij het bij ons kon neerzetten en toen bleken het twee enorme pakketten te zijn.

Maar nu staat m’n hele gang vol met pakketten voor hun :cry: ze zijn echt groot en we kunnen de schoenenkast niet meer gebruiken en de halve kapstok ook niet meer. En de ergernis is ook mezelf dat ik niet eerst vroeg voor wie het was, want de anderen halen gewoon hun pakket snel op dus dan vind ik het prima.

Ik ben inmiddels al drie keer bij hun langs geweest maar ze doen niet open (er staat wel een licht aan).

5 likes

DIT!!

2 likes

Je zou het onderhand gewoon daar voor de deur zetten als het droog is

1 like

Ik gewoon zou een briefje in de bus doen met jullie pakket staat hier, wil je het komen ophalen? Eventueel met je telefoonnummer erbij.

2 likes

Ja ik ga dus al altijd naar een speciale tandarts maar mijn angst blijft. Maar achteraf viel het mee, want ze heeft niks gedaan :crazy_face::joy: moet volgende week Ć©n de week erna terug. Maar ik had allemaal doem scenario’s in mijn hoofd → al je tanden moeten eruit. Maar dat was gelukkig niet zo dus :no_mouth:

Maar het is inderdaad zo bepalend hoe ze je met je praten etc. Zelfs bij deze angst praktijk is er nog veel verschil tussen de artsen.

2 likes

Oh had ik laatst ook, het pand was nog niet afgesloten, maar wel bijna, en toen zag ik mijn collega’s naar buiten lopen, hun auto’s instappen en lekker wegrijden :sob:

Hopelijk ben je nu weer thuis en heb je (opgewarmde) pannenkoeken gegeten

1 like

Heb na 2,5 wachten in de kou de wegenwacht afgebeld, ze komen nu morgenvroeg als ik aan het werk ben. Was er helemaal klaar mee, kon mn tenen niet meer voelen en ze hadden geen enkele indicatie wanneer de wegenwacht er zou zijn :sweat_smile: op de volgpagina heeft 1,5 uur lang ā€œarriving soonā€ gestaan. Mijn moeder heeft mij opgehaald bij werk en thuis afgezet maar we hebben geen moment meer aan de pannenkoeken gedacht haha, maar ik had gelukkig nog wel een diepvriespizza thuis.

7 likes

Nouja ik ben vandaag al drie keer geweest, effectief staat het pas zes uur binnen bij ons omdat ik er gewoon van af wil ga ik elke paar uur langs. Dus om het meteen buiten te zetten vind ik asociaal en volgens mij is het ook veel geld waard wat erin zit.

@Ginger ja ga ik morgen doen, morgen zijn we ook de hele dag weg dus dan kunnen ze toch niet komen.

2 likes

Sowieso is de nieuwe lay-out van Podimo ruk, maar er is nu geen knop meer om de geluisterde afleveringen te verbergen. Dus bij podcasts waarbij ik oude afleveringen wil luisteren, scroll ik me helemaal gek.
En Podimo zelf reageert alleen met standaard antwoorden.
Irritant

5 likes

Dat ik weer voor de eerste keer de auto moet krabben :face_exhaling: oh I wish dat ik zo’n luxe auto had die zichzelf al kon opwarmen of voorruit verwarming heeft.

4 likes

Koop zo’n ontdooispray!

2 likes

Of zo’n ding over je ruit.

3 likes

Boterhamzakje met lauw water erover en het is zo weg!

2 likes

Dan kan je ruit toch gaan barsten?

1 like

Daarom lauw, niet heet.

1 like

Auto doet t weer hoor, de accuklem was op en is vervangen. Auto deed het daarna direct weer :partying_face: de ANWB man heeft het gefilmd en het komt binnenkort op YouTube :rofl:

15 likes

Ik krijg dan op m’n flikker van de garage (die is van een van m’n vrienden :joy:)

@Yzile ja, als ik weet dat het graag vriezen doe ik dat! Maar dit overviel me hahaha

Is er iets mis met ontdooispray? Ik heb ā€˜m laatst voor het eerst gekocht en had goede hoop

1 like