Waarom? Zo’n spray is toch niks mis mee
Schijnt niet goed te zijn voor de lak en rubbers van ruitenwissers? Althans, dat vertelde hij mij!
Ontdooispray is toch ook funest voor het milieu?
Het is giftig en volgens mij zelfs dodelijk voor kinderen en huisdieren.
Joh krabben is kut maar toch in twee minuten gedaan plus je hebt het gelijk warm.
M’n kapper
Hij is een goede kennis maar hij heeft het verneukt. Ik wilde een hele scherpe Bob op 1 lengte en nu heb ik iets heel ronds en naar achteren oplopend en tuttigs op m’n hoofd zitten maar ik durf niets te zeggen en er kan weinig aan gedaan worden omdat het te kort is
oooo zoiets heb ik ook weleens gehad! Toen wilde ik een rechte bob en toen liep ik met onderstaande Posh Spice look naar buiten.
Voordeel met een bob is wel dat het relatief snel weer aangroeit, én vaak moet het gewoon even settelen. Ik heb het toen roze geverfd om het een beetje edgy te maken ipv ‘angry white woman’
Dit is ongeveer mijn kapsel nu en ik ben 20 oktober naar de kapper geweest. Janken
Ja en die 5x dat het moet in de winter, echt zwaar
Ahhh sorry, ik wilde dit kapsel niet bashen, het was alleen niet wat ik had gevraagd en mijn hoofd ziet er met deze coupe meteen uit alsof ik elk moment een winkelmedewerker kan gaan uitschelden omdat ze me geen personeelskorting wilt geven ![]()
Huh maar als iets niet past kun je het toch sowieso niet retourneren bij vinted? Risico van tweedehands kopen toch
Iemand die nu drie keer m’n naam verkeerd geschreven heeft op drie verschillende manieren
En ook één keer goed ![]()
Zou dat gewoon je persoonlijkheid maken nu
Krabben vind ik prima, maar dat wachten tot de condens aan de binnenkant weg is vind ik zooooo zonde van mn tijd
‘Sinterklaaskorting’
Aan die kut reclame van thuiszorgd die ik ongeveer elk kwartier zie omdat ik te gierig ben om te betalen voor een advertentievrije streamingsdienst. Ben ervan overtuigd dat ze irritante reclames laten zien zodat mensen weer gaan betalen voor advertentievrij ![]()
Ja dit. Sta ik soms alsnog een tijd lang met draaiende motor te wachten totdat ik veilig weg kan rijden. Heb wel zo’n vochtvreter in de auto maar werkt echt niet voldoende.
Ik kan m’n huisvuil pas nergens vinden. Dit vind ik zo fucking irritant. En een nieuwe pas kan ook tot een week duren.
Maar waarom zei je dan dat je te laat was met retourneren?
Heeft jouw container een specifieke groep die het kan gebruiken en/of met betaling of is het gewoon de standaard gesloten ondergrondse container?
Want in dat laatste geval kan je ze met alles met een chip opnenen, bijvoorbeeld met je ov-chipkaart als je die hebt.