Waar erger je je aan? #20

Wow zou het dan ook met je telefoon kunnen als je daar ook mee kan pinnen? Daar zit ook een nfc chip in toch

1 like

Probeer het eens zou ik zeggen! Biebpasje werkt iig wel haha. Pinpas denk ik ook, maar dat vond ik ā€˜enger’.

Mijn standaard container locatie is altijd open, maar soms zit die vol en moet ik doorlopen naar eentje die standaard gesloten is en ben er inmiddels door luiheid achter dat die met ongeveer alles opent. Is er eentje waar je normaal een gemeentepas voor hebt. Maar het werkt dan weer niet bij een vriend die in een appartementencomplex woont waar de bakken alleen door bewoners te gebruiken zijn.

1 like

Zulke geavanceerde techniek hebben ze bij ons in het dorp niet. Alles is open voor iedereen. :sparkles:

3 likes

Oh wow goeie, ga ik proberen! Ik heb net de pas van de buren geleend maar we hebben zo’n standaard ondergrondse dus dit ga ik even uittesten

4 likes

Haha wow, heb niet meer zulke containers waar ik nu woon maar dit is echt een goeie lifehack.
Wel echt slecht ontwerp door degene die dit bedacht heeft :joy:

3 likes

Nee dat werkt niet zo bij Vinted of Marktplaats want je koopt niet van een webshop maar van particulieren.

30 likes

Mn auto staat al bijna twee weken bij de garage want wachten op onderdelen en montage etc maar ik ben het nu zat en wil mn auto tteruggggg

Ja ja luxe probleem

3 likes

Hoe verplaats je je nu dan? Of kom je je huis gewoon niet meer uit?

2 likes

Haha jawel, leen nu de auto van de buren of van familie. Verder is er een supermarkt en kinderopvang op loopafstand

4 likes

Is in Utrecht zo bij containers die het vuil samenpersen zodat het veiliger is, hier hoeven we niet te betalen voor het weggooien van afval via een container. Dus zal verschillen per gemeente of het werkt.

5 likes

Dat we al bijna 30 minuten stilstaan in een parkeergarage om weg te rijden na een concert :sob: en het waarschijnlijk minimaal nog eens zo lang gaat duren

1 like

Vanochtend moest ik de voorruit krabben aan de binnenkant van de auto :smiling_face_with_tear: nadat ik met geweld de deur had open gekregen, want die was ook dicht gevroren.
En toen ik eindelijk genoeg ijs had weg gekrabd, wilde de auto niet eens starten en kreeg ik een melding dat ie de sleutel niet herkende :sob:
Al die moeite ook voor niks dus.

En het erge is dat ik dan ook meteen ga twijfelen aan mijzelf, alsof ik niet weet hoe ik de auto moet starten nadat ik dat al honderd keer eerder heb gedaan.

Bedrijfsaccounts die echt heeeeel veel dingen delen die niet werkgerelateerd zijn. Ik wil helemaal niet weten hoe het met je gaat, maak gewoon relevante content

14 likes

Mensen die zich kapot roken drinken en snuiven maar wel lopen te miepen als ik eten voor ze maak maar ze zien dat ik een pfas pan gebruik en een plastic snijplank. Hou je bek echt

34 likes

Ohh ja ik had dit dus bij nader inzien echt moeten doen. Ik heb dus een superleuke reactie van een man die interesse heeft.
Wel meteen iemand die ervaring heeft met het schoonmaken van plaatsen delict etc :joy:maar eerlijk gezegd ziet mijn huis er momenteel ook zo uit dus top.

6 likes

Ik erger mij er ook zo aan. Airfryers, magnetron en zonnebrandcreme zijn de duivel, wel zelf synthetische drugs nemen en onder de zonnebank gaan.

3 likes

Vooral dat gemiep over magnetrons altijd. En dan trots vertellen dat ze geen magnetron hebben want het is ZO schadelijk :face_with_spiral_eyes: oke lekker voor je.

5 likes

Dat de NYP website eruit ligt terwijl ik al de hele dag uitkijk naar de hot honey pepperoni pizza!!! Telefoonlijn ligt ook heeeeelemaal plat ahhhh zo kut voor hen ook op de vrijdagavond maar vooral medelijden met mezelf :sos::sos::sos:

3 likes

Ja ik kan mijzelf ook wel onder de categorie stevige drinkers en rokers scharen maar ik heb nog nooit een keuze gemaakt omwille van mijn gezondheid, ik vind dat gewoon hypocriet? Je kiest voor gezond of ongezond?

Hoezo? :joy: je kan het ene het toch wel waard en iets toevoegen vinden en het andere niet?

Drinken is ongezond maar vind ik vaak leuk/iets toevoegen dus met mate prima, maar ik hoef niet dagelijks kanker in m’n eten als ik net zo kan genieten zonder (met een rvs/stalen pan bv) :woman_shrugging:

8 likes