Ja eens hoor!
Ik vind het koude weer wel even lekker maar ik haat het dat m’n hele lichaam inclusief gezicht en hoofdhuid meteen droog, trekkerig en jeukerig is ![]()
Heb je het nu tegen mij? Je hebt géén idee hoeveel energie, tijd en eigen kosten ik erin heb gestoken op mijn werk. Dus ik klaag niet alleen maar op een forum, ik bezoek zelf niets van dit soort dingen en ik zei alleen dat het hier nog veel voorkomt.
Jouw bericht was niet het eerste bericht van deze strekking, ik heb je niet getagd en simpelweg gereageerd op de tip die je kreeg. Als je je al jaren inzet snap ik niet waarom je je zo intens aangevallen voelt, want dan heb ik het duidelijk niet tegen jou.
Intens aangevallen?
Ik heb geen andere berichten gezien, juist dat bij anderen het wel veranderd is. Je gaf verder hele goede tips dus ik vind dan zo’n sneer echt onnodig.
ik erger me aan AI; die domme neppe foto’s die je op allerlei plekken tegenkomt, irritante teksten, dat het zo normaal wordt om daar zo veel mee te doen ook
Vooral als grote bedrijven adverteren met een afbeelding die super duidelijk AI gegenereerd is. Met vervormde teksten en al. Hoe schaam je je niet?
Ja of hoe je het zelf wilt noemen. Anyways, volgens mij denken we er hetzelfde over en is dit dus een totaal onnodige uitwisseling.
Dat als het kutweer is mensen kennelijk denken ‘hmm wil er even uit met de kids maar buiten is kut dus ik neem ze alledrie even op de step mee naar de appie’. En dan heel lang voor de poortjes gaan staan met die dingen, overal per se met alle kinderen gaan zoeken en stilstaan etc.
Heb net twee kinderen met kar en al zien omvallen omdat ze wild deden en een kind dat met step tegen de nieuwe lading producten knalde die alledrie moesten huilen en constant geschreeuw en geren door de winkel van alle andere kinderen.
Pls het is geen speeltuin, voel me echt een zure bejaarde maar het is al zo krap allemaal en dit maakt het echt onmogelijk om te winkelen.
Die disney actie van de appie helpt daar ook niet bij. Hoeveel kinderen al niet heb horen gillen, omdat ze maar eentje mogen pakken.
Ga met dat grut naar een tuincentrum ipv de supermarkt
Of trek gewoon je regenpak aan en ga buiten rennen ipv ergens binnen.
Ja!!! Ik ben altijd jaloers op mn nichtje omdat die zo’n waterafstotend speelpak heeft waarmee ze gewoon in de regen kan schommelen, glijbanen, wipwappen weet ik veel en dan trek je het thuis uit en dan is de kleding eronder nog perfect droog.
Dat moeten ze ook voor ons maken omg
Mijn jobcoach ging me bij elk ding adviseren om AI te gebruiken om teksten te genereren… Voor ik bij haar kwam was ik docent Nederlands ![]()
Ik volgde iemand op instagram die zulke broeken maakte voor kinderen en volwassenen. Leek me echt de droom, maar tegelijk wanneer doe ik dat nou echt aan?
Als je met je kind naar de speeltuin gaat? Ik doe dan vaak een regenbroek aan als zij zo’n pak draagt, maar zou liever zo’n outdoorbroek hebben.
Het zijn deze, wel prijzig (maar handgemaakt). Ik draag eigenlijk alleen regenkleding als het actief regent.
Ja echt fucking irritant. Mijn man zat van de week te chatten met de bank. Zogezegd met een medewerker en niet met de chat bot. Nou 100% dat “de medewerker” een ai bot was. Wat een rare reacties, stelde mijn man een vraag kreeg hij als respons: weet je zeker dat je deze vraag wilt stellen? Uh ja, dat is het punt van de chat toch?? Hebben nog aan het eind gevraagd of het een echt persoon was of ai, toen was hij echt een echt persoon en de rare vragen die hij stelde gooide hij op technische problemen.
Sorry voor het verhaal, maar ik vind het echt verpaupering…
Ik wil een heel pak met alleen mn gezicht eruit!!! En dan lekker een beetje Michelin mannetjes achtig lomp ook
Dat de cinema altijd een kwartier reclame heeft, zelfs van auto’s nu? Alsof iemand een luxe BMW gaat kopen omdat ze hieraan herinnerd werden voor dat wicked for good begon.
Dan kan je beter door een skipak gaan ![]()