Waar erger je je aan? #20

Eenzaamheid is ook een mooie. Die kan wel goed met de drukte tijdens de spits samen.

8 likes

“Heb je huidhonger? Dan kun je onze sprinters nemen, waarbij je niet alleen de dijen van de mensen naast je voelt, maar ook de voeten en knieën van de persoon tegenover je”

28 likes

“Depressief? Spring liever in de trein dan ervoor :pray:

(Disclaimer: ik heb een nabestaandecertificaat dat mij toelaat te lachen met zelfmoord)

58 likes

In de lift in mijn appartement (maar ook bij bijna alle andere liften) zit een knopje om de deuren dicht te doen en die doet letterlijk niks en ik snap gewoon niet dat je die knop dan niet gewoon weg laat. Waarom een knop maken die toch niks doet :upside_down_face:

Ik wou dit zelf typen, maar was te schijterig hahaha

9 likes

Op mijn werk was de temperatuur niveau tropische hittegolf. Ik heb nu een gigantische duffe kop en hoofdpijn.

Het Ov heeft een betere temperatuurregeling dan mijn werkplek.

1 like

Ik liep net naar huis en een of andere voorbijganger op straat zei dat ie een kind met me wilde maken, of iets in die strekking.

Heb geschreeuwd dat ie zijn bek moet houden.

Wat bezielt mannen these days😒

Wat zei je: je had zelf beter een abortus kunnen zijn geweest?! Achterlijk man.

3 likes

Ja ik had van alles willen schreeuwen, maar ben al blij dat ik adrem genoeg was om in ieder geval iets terug te schreeuwen.

7 likes

Ja snap ik, dat is al heel wat in zo’n situatie.

3 likes

Dat is zodat mensen een gevoel van controle hebben!

Dat doet me denken aan dat de meeste stoplichten voor fietsers met een lus in de weg werken of gewoon volgens een vast patroon groen en rood worden, maar er zijn nog stoplichten in de stad waar het niet zo is of waar de lus niet goed werkt. Je kunt echter altijd zien of het stoplicht jou ziet want dan gaat er een lichtje op de paal branden. Maar de afgelopen weken heb ik al meerdere keren meegemaakt dat degene die naast me bij het paaltje staat en het zicht erop ook blokkeert, niet op het knopje heeft gedrukt. Dus dan sta je een hele ronde van andere stoplichten die op groen springen en weer rood worden een beetje dom te kijken om dan toch maar even te kijken of het lampje wel aanstaat en dan is het niet zo :rage: hier heb ik toch geen tijd voor, mensen.

6 likes

Op de een of andere manier komt het regelmatig voor dat als ik iets bij zalando bestel het niet mooi past en ik het dus terugstuur. Maar nu hebben ze dus alle betaalopties geblokkeerd behalve creditcard en durf ik niks meer te bestellen want straks word ik helemaal geblokkeerd :skull:

3 likes

Ik heb weinig geduld en als ik iets in mn hoofd heb wil ik het NU OFTEWEL GELIJK

Ik heb weer nieuwe tatoeages bedacht en heb dus mn vaste tattoo shop een mailtje gestuurd ( om 18:00 ) en ben nu geïrriteerd dat ze nog niet gereageerd hebben
Hahahaha totaal logisch dat ze nog niet gereageerd hebben en slaat nergens op maar zo werkt mijn hoofd
Adhd olé olé

6 likes

Op de paal van het knopje of van het licht zelf?

Ughhh iedereen kijkt me de laatste tijd zo raar aan als ik iets zeg. Vooral op het werk is het mij opgevallen. Een beetje alsof je aan een toneelstuk meedoet maar de verkeerde tekst hebt ofzo. En het publiek denkt wel goed ja god ja wat blaat deze vrouw allemaal, maar tegelijkertijd twijfelen ze of zij het zelf niet goed snappen gewoon.

7 likes

Als je een account met een nieuw mailadres aanmaakt dan is alles vergeven en dan kun je gewoon weer bestellen als het goed is :sweat_smile:

3 likes

Op de paal van het ‘knopje’.

Wij hebben overal dit soort dingen maar dan voor fietsers, boven het gele knippert dan een rood lichtje met de tekst ‘wachten’ oid.

4 likes

Ah oké, maar hier hebben we dit soort knopjes, dus daar werkt dat niet dan:

4 likes

Iedereen thuis is verkouden dus ik heb een ui gesneden op het nachtkastje gezet, maar nu kan ik alleen maar aan frikandel speciaal denken en lig ik met honger in bed.

36 likes

Dat ik mijn huisvuilpas voor de duizendste keer kwijt ben, het is net een ziekte.