Ja precies, sorry ik had het ook over Utrecht, had ik erbij moeten zetten. Volgens mij hadden we eerst dit soort knopjes zoals op de foto overal en nu een combinatie en soms helemaal geen knopje.
Omg hier ook altijd hetzelfde verhaal. Tegenwoordig kijk ik onze deurbelcamera terug om te kijken wat ik aanhad toen ik het wegooode en vaak vind ik hem dan terug ![]()
Ja ik vind hem soms op random plekken terug maar vermoed dat hij uit mijn jaszak is gevallen onderweg ![]()
Ik dacht toen ik klein was dat het de bedoeling was dat ik die ui op moest eten. ![]()
De voorlamp van mn fiets doet niet meer en de achterlamp knippert. Daar kwam ik om half 8 achter en je kan dan echt niet zonder licht fietsen. Gelukkig had ik nog zo’n klein lampje maar dat is echt niet voldoende. Vond het gewoon eng.
Oh ja vreselijk. Ik heb ooit die pas met 5 huisgenoten moeten delen. Hij was er vaker niet dan wel.
Echt hé! Als er iets is wat ik als puber en jongvolwassene heb onderschat is het gevaar van fietsen zonder licht.
Ja het is gewoon heel gevaarlijk een automobilist ziet je zo over het hoofd. Ik zat ook te kijken naar mensen die liepen en die zouden eigenlijk ook wel iets van verlichting kunnen gebruiken als het nog zo donker of mistig is.
Ik erger mij kapot aan al die organisaties die mailen met Zivver en aanverwante programma’s, waardoor je allerlei handelingen moet verrichten om die mails te openen. Ik moet het wel openen, want werk, maar vaak is het dan ook nog iets iets onbelangrijks in de trant van ‘ja, ik vind dit ook een goed idee voor een artikel voor dit vaktijdschrift’. Ja leuk Jeroen, maar ik ben alweer 30 seconden van mijn leven hieraan kwijt geraakt.
Ik had vandaag met onze aannemer afgesproken tussen 9 en 10 en ik zit inmiddels al 50 min in een huis waar het water is afgesloten en de verwarming er ook af is te wachten. En ik snap dat hij technisch gezien tot 10 uur heeft en dan nog 'op tijd" is, maar ??? Vind dit wel mega irritant
Ik vind deze post zo geruststellend herkenbaar voor mij. Ik heb dit op werk zo vaak, dat ik iets zeg maar me niet serieus (genoeg) genomen voel of dat er vol overheen gepraat wordt. Zo vervelend!
Ja zo hatelijk, een gemeente werkt er mee en bij elke mail moet ik 40 stappen doen om het te openen. De grap is; het is niet eens veilig want de beveiligingscode wordt overal (onbeveiligd) doorgemaild. Iets met administratieve lastenverlichting, wat een onzin.
Het is inderdaad echt een heel rot gevoel! Ik heb dit sinds een tijdje, maar het is in mijn geval niet dat ik me niet serieus genomen voel maar meer alsof e een andere taal spreken ofzo
In jouw geval vind ik het eigenlijk nog rotter! Want dat is gewoon een klotegevoel. Vooral dat eroverheen praten. Zijn je collegas daarvan bewust denk je?
Ik heb er ook een hekel aan, maar openen is in principe 1 stap extra toch.
en voor veel dingen is het wél heel belangrijk dat het beveiligd verstuurd wordt
veilig omgaan met vertrouwelijke gegevens > een extra handelingetje uitvoeren
snap wel dat het irritant is bij onzinmails
Dat wanneer je bij de kass pint of contant geld in zo’n betaalmachine doet, dat de klant achter je dan op 10 cm afstand van je over je schouder staat te loeren. Hou gewoon wat afstand, hoezo kan je zelf niet bedenken hoe irritant dit is ![]()
Iemand heeft mijn linkedinprofiel bekeken. Ik kan alleen niet zien wie. Misschien is het wel mijn date, maargoed die heb ook mijn nummer dus die moet zich niet zo aanstellen.
Zou er bijna premium voor nemen om het te weten. Maar dan val ik in de marketing van linkedin, en dat wil ik ook zeker niet.
Kunnen toch mega veel mensen zijn? Ik kijk ook zo vaak uit verveling op allerlei profielen
Ok ik wist niet dat ik geen herhaalrecept kon krijgen omdat ik al langer dan x aantal maanden niet bij de arts bent geweest. Nu moet ik eerst opnieuw op consult komen en dan pas mag de arts het recept (een crème) opnieuw voorschrijven. Blijken ze pas in januari plek te hebben.
De huisarts kan het ook voorschrijven was hun reactie. Maar de huisartspraktijk is nu ook not amused, want dit is afschuiven. Ze gaan het niet doen. Ik wil die crème - die ik al jaren heb - gewoon zsm. ![]()
Haha wat een fuckers ook weer dat zij (een kliniek of ziekenhuis?) het schijnbaar geen goede zorg vinden om jou dat herhaalrecept te geven, maar ze het wél oke vinden dat de huisarts dat doet. ![]()