Ja klopt ook, kan iedereen zijn. Maar daardoor ook extra nieuwsgierig😂.
Jij weet het uiteraard beter maar gebeurd dit niet vaak? Ik heb ook zovaak gedoe tussen de huisartspraktijk en de apotheek. Ze lijken elkaar wel te haten
. Wel kut @FredPaillet , kan je niet een telefonisch consult hebben? Ik moest ook ineens langkomen voor medicatie die ik al jaren gebruik maar mijn huisarts vond dat onzin, toen hoefde het ineens niet meer.
Bij mij kon dit opgelost worden met een e-consult. Wellicht kan dit bij jou ook.
Haha ja met de apotheek hebben we een haat-liefde-verhouding, maar ik vind dit voorbeeld nog veel erger eigenlijk. Is toch super hypocriet.
Ja slopend. Gaat om een kliniek. Maak al jaren gebruik van het herhaalrecept, maar nu zat er te veel tijd tussen. Er zijn vast goede redenen te verzinnen voor dit beleid, but still. Als ik het had geweten dan had ik elk half jaar een nieuwe creme besteld.
@Jumpsuit Ja, dat hoopte de kliniek ook; dat de huisarts wel zomaar even het recept zou voorschrijven. FUUUU
@Smintje zou idd een uitkomst zijn, scheelt daarnaast ook qua reizen, werk enz.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef je 5 euro als jij het me voorschrijft
Dit heeft mijn apotheek ook ja! Ik heb neusspray voor allergie, al jaren. Maar als ik het te veel maanden niet bestel, wordt er neergezet: gebruik gestopt. Het is dus eigenlijk voor iedereen makkelijker als ik iedere twee maanden een nieuwe bestel terwijl dat niet nodig is
. Alsof de huisarts het niet druk genoeg heeft en op zo’n onzinconsult zit te wachten.
Ik wil een tl balk bureaulamp maar ze komen allemaal met extra onzinnige functies. Zoals dat ze dimbaar zijn, een usb poort hebben, een oplaadstation hebben of oplaadbaar zijn.
En dan weet ik nog niet eens hoe ik moet zoeken dat het niet van een dropshipper komt, en eigenlijk wil ik er ook nog eens niet te veel voor betalen.
Pfff gedoe hè! Ik had dit pas ook. Het ging bij mij om de dermatoloog en toen ik dit bij haar aan gaf dat de apotheek me had ‘doorverwezen’ omdat ik al zolang zalf X gebruik, was zij daar heel erg over te spreken want dit zag ze nog niet vaak. Sommige middelen zijn schadelijk bij langdurig gebruik of kunnen bij langdurig gebruik ervoor zorgen dat het niet meer werkt. Ik kreeg dus wat anders. Misschien is dat bij jou ook zo?
Wel heeeel krom dat ze dan wel naar de huisarts wijzen dan trouwens!
Ja same. Zo moest ik laatst een eigen bijdrage betalen want ik gebruik het niet chronisch vond de apotheek, omdat ik een keer de herhaling voor drie maanden had gestopt omdat ik nog zo veel had liggen. En bedankt, apotheek.
Ik heb eindelijk weer wat te doen in m’n leven en beleef weer dingen en dan slaap ik meteen niet meer
het is niet eens dat ik mij druk maak over dingen maar m’n hoooffffddddd stoptttttt niet met “denken” ![]()
![]()
laat me slapen zodat ik gewoon fris en energiek de dingen kan doen die ik leuk vind ipv uitgeput omdat ik nachten achter elkaar 4-6 uur pak ipv de 8 die ik nodig heb
Ik heb ook zon hoofd en t helpt me echt om in slaap te vallen met van die sleepy afspeellijsten op spotify. Als ik luister naar de muziek gaat mn hoofd niet op volle toeren.
Ik heb hem terug gevonden in een vest ![]()
had hem al vervangen rip
Ja, ik was extreem sceptisch, maar van die binaural playlists (vooral de deep sleep versies) helpen bij mij ook echt om in slaap te vallen @boonie
Hmm wat voor oortjes gebruiken jullie dan @kika @Nude? Ik slaap eigenlijk met oordoppen in dus muziek luisteren is lastig maar ik kan een iets nieuws proberen
Geen, ik leg het gewoon naast mn kussen.
Zelfde als Nude, ik heb mijn telefoon op mijn nachtkastje liggen en speel het daar op af. Mijn vriend heeft het helemaal chill ingericht, die heeft een homepod aan elke kant van het bed, dan heb je zelfs stereo. Maar ik slaap dus niet met oordopjes, geen idee hoe je het dan het beste zou kunnen regelen…
Dat mijn telefoon aan de Engelse ziekte lijdt. Ondanks de Nederlandse instelling haalt ie al mijn woorden uit elkaar met spaties. En dan moet ik weer dat pijltje in het midden zetten om de spatie te wissen met mijn fantastische motoriek. Waaaarom