Waar erger je je aan? #20

Ach het is niet alsof je een dt of interpunctiefout ging verbeteren op een forum, welk woord er staat veranderde in dit geval significant de betekenis en blijkbaar was het uit de context niet zo duidelijk te halen wat er wél bedoeld werd want er was nogal wat verwarring over :woman_shrugging::joy:

5 likes

Ja oke, maar terwijl ik het typte dacht ik nog “moet ik dit wel doen?” Maar ja soms doe je iets toch tegen beter weten in haha.
Kreeg gisteren nog een melding dat ik de badge ‘nieuwe gebruiker van de maand’ had gekregen, doe hem wel eer aan door de volgende dag meteen een discussie te starten met irritant verbetergedrag :joy:

6 likes

Happy ending: net gearriveerd bij ons camping huisje voor 10 dagen en ze hadden een dubbele boeking en we zitten daarom in een gratis upgrade van een achterlijk luxe huisje met jacuzzi :pray::pray: god bless

89 likes

Dat ik nu al een uur bezig ben om Office365 weer op mijn laptop te krijgen. Ik heb zo’n licentie code gekocht via een externe website maar kennelijk moet ik eerst de oude office verwijderen. :weary:

Kan het ook niet uitstellen want moet echt iets in Word maken.

1 like

Dat ik nu alweer voor de tweede maand bij de NS erachter aan moet dat mijn weekendreizen daadwerkelijk gratis zijn met Weekend Vrij. Ik zou nu zogenaamd bijna 20 euro extra moeten betalen terwijl het hele abonnement maar rond de 35 kost

staat klassewissel upgrade aan? Dat gezeik heb ik nu of heb je met metro/bust/tram gereisd, dat is ook niet gratis.

Ik heb kosten gemaakt maar ik heb nu alleen gekeken naar de weekendreizen met de treinen van ns qua onterechte extra kosten. Daar komt de 20 euro teveel vandaan. Weekend Vrij heb ik al minimaal 2 jaar op 1e klasse staan. Dus als dat het probleem is dan snap ik niet waarom het nu opeens fout gaat.

Die klsssewissel kan alsnog aanstaan, heb ik zelf ook gehad. :smiling_face_with_tear:
Zou gewoon even bellen!

“broodje geitenkaas op focaccia” bij zo’n standaard lunchroom achtige zaak voor 12 eu. thanks voor de paar cm3 brood :joy: echt 4 happen en klaar

8 likes

Ik heb gisteren mijn haar geverfd en had geen handschoentjes dus heb het gewoon met mijn handen gedaan. Echt heel dom want mijn nagels en nagelriemen zien er nu uit alsof ik heb staan tuinieren zonder mijn handen erna te hebben gewassen en ik krijg het niet weg :smiling_face_with_tear:

De verf was overigens… zwart

Dit is de reden dat ik niet terug naar Nederland wil :sob:

Ik was een tijd geleden met iemand in een trendy restaurant aan het lunchen (was in NZ) en ze had avocado toast en het was maar 1 klein sneetje. We moesten echt de teleurstelling verbergen en ze wilde er nog iets van zeggen, want ook daar betaalde we €10+ euro. Maar hoe kun je dat serveren???

Edit: Lol, ik dacht ik zoek even een foto op google en iemand anders heeft deze recensie achter gelaten.

Dit was ongeveer €14!!!

5 likes

omg wat erg!!

ja dit was helemaal geen hippe plek ook, meer bruine kroeg idee in een dorp :sob::sob::sob:

2 likes

Dit had ik afgelopen vrijdag ook bij een tent. Een snee brood en dat was dan gewoon 15 euro😭

Enige positieve is Lipton ice tea ipv Fuze!

5 likes

Dat ik geen energieboost krijg van sporten, maar ik gewoon de rest van de dag alleen maar op de bank wil liggen want moe

16 likes

Eet je wel voldoende vooraf/tijdens/achteraf?

7 likes

Ik heb het vannacht weer eens laat gemaakt en toen ik eindelijk wilde gaan slapen bleek er een mug in de slaapkamer te zitten. Daar eerst nog een half uur naar gezocht, niet kunnen vangen. Vandaag loop ik rond als een krokante zombie en toen ik net een dutje wilde doen gebeurde er van alles in de formule 1-race waardoor ik alsnog niet in slaap viel. Dan maar vanavond proberen om op tijd te slapen :angry:

1 like

Hotel geboekt voor het zwembad. Is dat zwembad niet beschikbaar want ze verbouwen. Godver. Nergens gezien tijdens het boeken. Echt dom van mij.

3 likes

Oh wat kut. In een podcast die ik volg was er een vakantiepark dat diegene geboekt had waar het zwemmeer waar het aan lag afgesloten was en dat stond moeilijk vindbaar op de site. De vervangende zwemplek was 40 minuten met de auto :smiling_face_with_tear:.
Hij had nog boze mails gestuurd maar zonder succes.
(podcast : ik ken iemand die)

2 likes

Dat ik me al heel de dag verheug op honkbal kijken vanavond en dat de wedstrijd die ik wil zien op een andere zender die ik nergens kan vinden. Wat ook gewoon knap is, heb geloof ik 40.000 kanalen en dan deze niet. Helemaal kut.

2 likes