Waar erger je je aan? #20

Ik zou korting of een andere compensatie vragen. Dit soort dingen flikken hotels wel vaker, dit soort info horen ze van tevoren duidelijk aan te geven. Heb mezelf aangeleerd om het nu van tevoren te vragen of er renovaties etc zijn, maar dan nog hebben zij ook gewoon een taak om dat uit zichzelf te melden.

6 likes

Als je met tui hebt geboekt, dm me dan ff

2 likes

Ja volgens mij wel!

2 likes

Ik zou korting vragen! Ik had dit een tijdje terug ook en kreeg toen 20 procent korting.

Besteld bij Flink vis thuisbezorgd om 21:35. Nu om 3:22 nog niets ontvangen en zou 30-50 min maar duren. Net de flink app gedownload om daar de bezorgtijd te bekijken, staat er: vandaag gesloten.

Heb ik voor niets gewacht én betaald? En ze zouden open zijn tot 23:59 dus durf eigenlijk niet te gaan slapen? Maar ben alleen met 2 jonge kinderen en ben anders kapot moe morgenochtend. Zo kut.

Wat stom zeg, maar ik zou echt lekker gaan slapen. Is er nog een mogelijkheid om klantenservice bericht te sturen? Maar los daarvan: Ik verwacht niet dat zij nog binnen nu een half uur voor de deur staan. Zeker omdat er gesloten staat.

2 likes

Ik heb dit ook ooit gehad en toen is het wel nog later gekomen maar ik zou lekker een bericht naar de klantenservice sturen met dit alles en dat je je geld terug wilt. Lekker gaan slapen en de bel eruit trekken.

1 like

Ik ben op vakantie en morgen worden we om 7:00u opgehaald voor een woestijn excursie, alleen nu kan ik niet slapen, kind en vent snurken en kan mijn oordoppen niet vinden :roll_eyes:

Ik heb dit ook eens gehad en toen kwam het ook nog. Maar dat was wel met een bestelling van 15.00 die dan om 22.00 pas kwam. Flits heeft blijkbaar een nieuwe betekenis gekregen. :woman_shrugging:

1 like

Mijn buren hebben dat ook, maar die filmt alleen als er bij hen wordt aangebeld. Misschien is dat bij die van jou ook zo?

1 like

Gvd tegen een paaltje aangereden. Vette krassen in de auto

Ik was gisteren naar een festival en ben verbrand. Is mijn eigen schuld natuurlijk, het was gewoon niet in me opgekomen om me in te smeren. Ik erger me aan mijn hersenen die blijkbaar niet kunnen onthouden dat je kan verbranden in de zon in de zomer??? Ook als het soms bewolkt is. Het valt gelukkig mee maar die rode neus is niet zo charmant…

1 like

Ik had dit ook een paar weken geleden. In mijn brein ging het ook zo van: “ach het is bewolkt, er is geen zon. Dus smeren doe ik zo, eerst ff drankie halen.” Nou je raadt het al, ik vergat het vervolgens, schouders vuurrood.

Maar ik verbrand ook wel heel snel moet ik zeggen, want mijn vrienden hadden nergens last van. Zo jaloers! Ik smeer me zo goed mogelijk in, maar de zon pakt je gewoon net op die zwakke momenten. Of een plekje dat je bent vergeten oid.

3 likes

Dat zoveel mensen zo’n obsessie met lang haar lijken te hebben. Ik was een héle tijd niet naar de kapper geweest en mijn haar was echt heel lang geworden. En nou was ik net bij de kapper en ik moest echt moeite doen om haar ervan te overtuigen dat er zeker 15 cm af mocht.

Ze bleef er maar over doorgaan dat het zoo mooi lang was. Maar dat was het helemaal niet, ik heb heel fijn en steil haar en het hing maar naar beneden te hangen. En het werd ook zoo snel slierterig of klitterig.

14 likes

Ja ik verbrand ook wel snel, mijn vriendinnen waren ook niet verbrand. Al ken ik wel mensen die nog sneller verbranden dan ik. Hopelijk was het snel weer beter bij jou! Ik ga maar hopen dat mijn gezicht niet heel erg gaat vervellen haha

Ik vind te lang haar ook vaak zo lijzig. Ik denk dan altijd zet die schaar erin!

9 likes

M’n date, We hadden afgesproken om zijn verjaardag te vieren op donderdag omdat ik er op zijn echte verjaardag niet bij kan zijn, ik wil er iets speciaals van maken dus ik was al een beetje dingetjes aan het regelen, hij belde me vanochtend om even tussen neus en lippen door te vertellen dat hij wel eerst een voetbalwedstrijd gaat kijken. Die pas 20:30 begint. Krijg de tyfus maar, je hoeft niet te komen en ik doe ook niks speciaals.

15 likes

Hij geeft het wel soort van aan en niet op de dag zelf.

Ja maar hij weet ook dat ik al bezig was met voorbereidingen

3 likes

Ajax?

1 like