Dat alles en iedereen met een eigen boek komt. Nu ook weer die man van Eva Hermans - Kroot. Weet ook niet of ik het nou zo gepast vind ofzo.
Wat vind je er ongepast aan?
Er staat recht buiten mijn raam al 10 minuten iemand zo goor te rochelen dat ik er echt misselijk van ben ![]()
Ik erger me aan mezelf. Altijd als ik iets aan het einde van de middag gepland heb of begin avond dan ben ik daar de hele dag mee bezig en kan ik niet goed productief zijn voor die tijd. Super irritant, want ik heb eigenlijk veel werk te doen heb, maar ik kan me niet goed focussen en ik zie alleen maar de uren wegtikken.
Ik heb klusjesmannen in huis waardoor ik me gast voor in mijn eigen huis (ze moeten op beide verdiepingen zijn). Ik moet dus poepen en dat ga ik nu dus echt nog niet doen. Ze zijn als het goed is over uurtje weg. Kan ik eindelijk naar de wc.
Haha, de tering, net alsof zij niet gewoon op jouw wc zouden gaan zitten schijten als ze zouden moeten. Gewoon gaan, iedereen poept.
Staat je toetsenbord op Engels?
Ik had precies hetzelfde. Zij poepten idd wel op onze wc (goor, want mannen zijn goor) maar ik kon gewoon echt niet.
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat sommige mannen NUL schaamte lijken te voelen voor de gore geluiden die ze produceren.
Ik moet over een kwartier de deur uit omdat ik een sollicitatiegesprek heb, en ik ben gewoon mijn fucking handtas kwijt
Ben 3 uur geleden thuisgekomen en weet echt 100% zeker dat ik hem toen mee naar binnen heb genomen vanuit de auto, maar hij ligt gewoon nergens. En dit heb ik dus bijna altijd als ik echt weg moet. Ik word er gewoon echt boos van, waar is die tas ![]()
Sorry dat was ik beweeg me al twee weken met een terrorverkoudheid door de stad
Is het gelukt?
Ja voor de zekerheid net gecheckt, helaas
Ja! Lief dat je het vraagt thanks
Mijn vriend kwam thuis en zag mijn stress dus die ging direct meezoeken gelukkig. En hij vond hem in mijn auto. Ik dacht dat mijn autosleutels in die tas zaten maar die lagen gewoon op het standaard sleutel plekje. Dus alles kwam goed en het sollicitatiegesprek ging ook goed ![]()
Gelukkig maar!
ik vind iets aan de marketing van upfront zooooo irritant maar kan niet precies m’n vinger erop leggen wat t is haha
Ugh ik ook ja! De laatste tijd op LinkedIn komen ook steeds berichten van hen voorbij m.b.t. de eisen om te solliciteren etc.
Nou never dat ik daar zou willen werken ![]()
ik heb via via gehoord dat de nieuwste medewerkers verantwoordelijk zijn voor het afval naar buiten brengen op kantoor
zo studentikoos
Dat zegt al genoeg over de mentaliteit vaak ja ![]()
Die klote puisten en ontstekingen. Ik weet dat er mensen zijn die het erger hebben maar het stopt gewoon nooit en ben inmiddels 39. Het maakt me meteen weer onzeker…