Oh ik snap je helemaal! Ik gebruik nu medicatie waar mijn huid heeeel slecht op reageert. Als ik mijn rug en gezicht zie voel ik me echt weer 16. Baal er ook heel erg van dat dit zoveel invloed heeft op mijn zelfbeeld en hoe comfortabel ik me voel in het openbaar.
Ja precies dit. Ik heb er nu al ongeveer 20 jaar last van. Lang niet zo erg als dat het was. En soms is mijn huid zo mooi en dan in een keer komt het weer opzetten. Zo frustrerend. En ook gewoon pijnlijk.
Ook mijn ergernis helaas. Ben weer met een nieuwe routine en lijfstijl aanpassingen begonnen (voor de 1000e keer) in de hoop dat dit wél echt gaat werken
Bij mij is het nu vooral pijnlijk bij mijn kaak en hals. Ik zou zo graag ook gewoon âtoonbaarâ willen zijn en mezelf fris voelen zonder make up. Krijg anders ook standaard de opmerkingen van vreemden dat ik er zo moe en slecht uit zie
Ik erger mij aan de MANGO. Ik had daar wat gekocht, maar was nooit aangekomen. Ik heb toen heel netjes mijn geld terug gekregen en de bestelling opnieuw geplaatst. Vervolgens kwamen beide pakketten tegelijk aan. Eerste pakket lag een straat verder op ⊠dus ik heb toen Mango bericht gestuurd dat ik 1 item ga houden en 3 ga terugsturen. Dat allemaal via chat. Maar ik kon voor het eerste pakket niet het retourlabel gebruiken, omdat in hun systeem stond dat het al retour was.vervolgens heb ik uit goodwill alle items in het laatste pakket gestopt en met de hand bijgeschreven. Duurde een eeuw voordat het pakket aankom, daar ook Mango over gebeld. Is het pakket aangekomen en krijg ik het dubbele bedrag terug !!. No way dat ik nogmaals met hun in conclaaf ga. Ik ga het geld maar houden.
Ik sluit me aan! Toevallig vorige maand ook een post aan gewijd. Mân huid is nog aan het herstellen van de ontstekingen en wondjes van de vorige keer, en de volgende ronde begint alweer
![]()
Aan mezelf en hoe slecht ik tegen verrassingen kan. Ik ben vrijdag jarig en wilde dan als toetje mn lievelingstaart gaan halen. Dus ik zeg dat tegen mn man, om ff te bespreken hoe we de ochtend dan indelen, blijkt hij al wat geregeld te hebben en ik mag nog niet weten wat. En ik kan daar dus helemaal niet tegen.
Dat verhaal van die CEO op de website ook over het werken bij Upfront. Er staat dat ze nieuwe mensen aan hun lot overlaten want de goede mensen redden het wel en van de rest willen ze af. Staat nog wel meer rare shit op. Ze doen ook alsof ze iets super goeds doen voor de wereld maar je bent gewoon een sportvoedingsfabrikant, niet de Dalai Lama.
Ja plus het is ook nog eens allemaal ranzig
Ja, ik had dat inderdaad gelezen n.a.v. iets wat ik op LinkedIn had gelezen. Echt helemaal gestoord als je het mij vraagt.
Die eiwitrepen⊠ik deel die altijd met mn collegaâs om te shockeren en de blueberry was echt zo goor dat is niet normaal. Maar ja wat verwacht je van iets gemaakt van erwt
Wow, heb het net gelezen. Interessante benadering wel, ze hebben ook verschrikkelijk veel vacatures open staanâŠ
âAls je begint bij Upfront kun je weinig sturing verwachten. Je krijgt je laptop, en je maanddoelen. Haal je die? Dan kunnen we door. Haal je ze niet? Dan niet. In de tussentijd kun je weinig sturing vanuit ons verwachten.â
Iew je kan ook al precies invullen wat voor zelfverheerlijkende economie mannetjes hierop gaan solliciteren.
Popi jopi Zuidas typetjes.
Maar eerlijk is eerlijk, hun marketing is wel echt heel goed.
Als je meerdere appjes stuurt en iemand reageert maar op de helft over verschillende onderwerpen? En negeert compleet dat andere en begint erna er overheen te praten met weer iets heel anders, why?
ja ik vond dit ook altijd heel (HEEL echt ruziemaakniveau) irritant als een vent dit deed maar ik merk dat ik bij vriendinnen ook moeite heb om op 5 vragen achter elkaar te reageren echt niet eens expres ofzo. maar ik reageer op de vragen waar ik antwoord op heb en zeg zelf nog iets dat ik wilde zeggen en dan vergeet ik de rest
dus gewoon nog een keer vragen of bellen als je veel gespreksonderwerpen hebt
Ik heb een parkeerboete omdat ik een kwartiertje te laat bij mân auto was echt zo fucking irritant
ik heb een vriendin die me ook vaak heel veel appjes achter elkaar stuurt en ik ben daar dan 1 voor 1 op aan het reageren, maar zij reageert ondertussen alweer op mijn antwoorden
dus dan sla ik ook de helft maar over want ik kom daar ook niet meer uit hoor haha. snap ook wel dat het irritant is als je geen antwoord krijgt maar dat gespam is net zo irritant soms
Haha ja het gaat om een vriendin en de vraag die ze negeert is of we bij een bepaald restaurant gaan eten als we binnenkort afspreken ![]()
Was niet echt gespam het waren 2 appjes als reactie op haar en daarna wil je naar restaurant xđ
ooh ja sorry compleet andere situatie dus haha, maar dan zou ik het gewoon nog een keer vragen!