Waar erger je je aan? #20

Ik heb een vriend met wie ik veel mailde toen hij in het buitenland woonde en die stelde ook 800 vragen per mail. En dan deed ik wel mijn best maar ja ik miste weleens wat en dan was hij helemaal geïrriteerd, dat voelde echt alsof ik elke keer weer examen bij hem deed?? Super irritant. Als je wil kletsen moet je bellen idd zoals @issa zegt of zelf normaal vraag-antwoord afwachten zoals in een gesprek voordat je verder gaat.

6 likes

Ooh ja zo’n vriendin heb ik ook. Super gezellig hoor, maar het is wel echt hard werken dat appen soms haha

3 likes

Of nog erger. Silicon Valley wannabe’s. Wel het ego, maar niet de hersenen

Hebben ze toevallig een voetbaltafel of iets anders super lolligs staan op de werkvloer?

2 likes

Is het echt een kwartier of meer? Hier in België kan je een kwartier na het verstrijken van je ticket vragen om je boete te annuleren. Misschien is dat bij jullie ook zo?

Ja echt een kwartier maar omdat het via een app is geldt volgens mij die marge hier niet bij (had vantevoren ingesteld via bezoekersparkeren) domme pech dat er net zo’n auto is langsgereden in die periode (en dom van mij want ik dacht nog ohhh ik rijd zo weg dus hoeft niet)

1 like

Goeie werkgever zeg, vertelt je niet hoe je je werk moet doen en als het niet goed is dan is het eigenlijk al te laat gok ik zo :sob:

Ja dit bedoelde ik idd. Bizar hè?!

1 like

Vind hun marketing dus echt heel goed en origineel, jammer dat er dan zoiets achter zicht.

Wat is er origineel aan dan?

1 like

ik word geteisterd door zara larsson videos??? ik heb de afgelopen 2 maanden bij elke zara larsson video die ik krijg op niet geinteresseerd geklikt, haar profiel geblokkeerd, de hashtags aangeklikt die ik niet wil zien zoals #zaralarsson en nog steeeeds krijg ik filmpjes

wat is dit!!! ik dacht hierdoor ook dat ze een nieuwe artiest was maar blijkbaar had ze hits in de early 10s. leave me alone

5 likes

Dacht even m’n huid te verzorgen. Heb ik het voor elkaar om die serum in mn mond te krijgen. Proef het nog steeds.

2 likes

Haha ik heb dat bij die vreselijke Joe Rogan. Echt die dikke kop blijft maar opduiken. Word er bijna agressief van. Ga WEG. En nu ook zo’n gast die zich fresh nogwat noemt en zichzelf veel te lekker vindt. Probleem is wel dat ik hem ook lekker vind.

3 likes

Ik heb het nog veel erger, ik krijg de hele tijd timothee chalanet voorgeschoteld. Heb z’n naam al geblokkeerd en zie alsnog de hele tijd die ondervoede Engelse ziekte kop.

10 likes

Haha ja hij heeft wel echt zo’n victoriaans hoofd die 14 uur in de fabriek heeft gewerkt en nog nooit daglicht heeft gezien. Maar kijk ff naar joe rogan (of nee doe maar niet) Het is ook nog eens een hele slechte comedian die dan ineens interessant gaat lopen praten met zn schijt podcast over onderwerpen waar hij 0.0 van weet. Wat een fuckin ei.

6 likes

@Jumpsuit @Zemraluani Haha ik heb echt een healing algoritme als ik dit zo lees, krijg wel altijd een knappe Franse jongen die niets anders doet dan een stukje van hetzelfde liedje playbacken en daarbij in de camera kijken, en ik vind het niet erg om naar hem te kijken, maar het voelt ook een beetje illegaal, kon letterlijk z’n moeder zijn denk ik. :joy:

2 likes

Op Cheryl Cole - Fight for this Love?

1 like

Hahaha nee naar ik zie wel vaak drie gasten hierop in een rondje dansen?! Hahaha lol.

4 likes

Ja zijn ook Fransozen!

1 like

Saaame zo irritant

2 likes

Ik krijg over het algemeen katten, eten, joe rogan :face_vomiting:, en mannen die zichzelf veel te lekker vinden en dan van die thirst traps maken.

Ik vind trouwens omila omega heel grappig want hij maakt al die gasten die zo enorm op zichzelf geilen belachelijk. Echt vermakelijk.

1 like