Ik krijg vaak koren, zo’n LGBTQ-koor in NYC, en een koor van oude mannen, word ik emo van, haha. En heel veel one hit wonder- en vergeten hits-lijstjes waar ik helemaal nostalgisch van word, en veel hondenfilmpjes. Kan het iedereen aanraden. ![]()
Ik ben zooooo fucking klaar met de KUTNS op het traject dat ik vaak reis heb ik al twee letterlijk 7 van de 10 keer gezeik; als die dienstregeling niet realistisch is verzin dan wat fucking andersss aggghhhhhh een reis van in principe 19 minuten die nu weer 45 min duurt ik HAAT het
Haha ik klik hondenfilmpjes direct door
. En ik ben geen hondenhater maar ik vind katten zoveel leuker om te kijken
er is niet voor niks geen hondenemoji like this. Oja ik krijg eigenlijk alles van de hele katten whatever familie. Leeuwen, tijgers, the whole shebang. Ook welke leeuw het meest powerfull was in welk land in afrika enzo weet ik nu. Scarface. Heb ik precies niks aan. Maar alsnog kan ik het iedereen aanraden
maar dat van jou klinkt wel wat rustgevender.
had hierna echt zin om je omschrijving te lezen, stelde niet teleur. jouwe ook niet @Jumpsuit
Dat de bijenkorf je plus membership terug zet 1 x per jaar en dat je dan weer verzendkosten moet betalen totdat je weer plus member bent
vind dat zo ondankbaar van ze.
Dat al mijn incasso’s nu worden afgeschreven
plus dubbele maand gym.
Op zich is hij wel makkelijk te verlengen, want als je in de winkel wat koopt en retourneert telt hij m nog steeds mee voor de verlenging.
Not me die twee maanden geleden een dure SSD kaart heeft aangeschaft voor de back-up van bestanden, en er nu pas achter komt dat haar macbook veroudert is en het besturingssysteem te oud is voor het installatieprogramma van de SSD kaart. ![]()
Mijn Macbook is ook wel echt aan z’n eind, loopt vaak vast en kan weinig dingen tegelijk doen. Dus vandaar die SSD kaart om mijn bestanden te bewaren. Ik heb al een keer eerder meegemaakt dat mijn Macbook crashte en ik alles kwijt raakte.
Nu dus de vraag of ik een nieuwe Macbook ga kopen of gewoon een met Windows
Ik gebruik eigenlijk alleen internet en Netflix enzo. ![]()
Dan zou ik gewoon voor windows gaan! Ik was vorig jaar iets van 550 kwijt voor een prima windows laptop
Dat de tandarts een vragenlijst doorstuurt en dat dan de eerste vraag is: “hoe belangrijk vind je het om op latere leeftijd al je tanden nog te hebben” ![]()
Ik ben onlangs na jaren van MacBooks overgestapt op een laptop met Windows. Dat was in het begin erg wennen, maar ben nog steeds erg blij met mijn keuze. Je moet maar eens opzoeken hoeveel een MacBook tegenwoordig kost. Ik schrok mij kapot.
Ik heb nu minder uitgegeven, maar volgens de specificaties wel meer aan mijn laptop (die ik toch vooral voor internet gebruik).
Ik zit al een maand te wachten op geld wat ik terug krijg van de eindafrekening van 2024. Huur daar sinds januari niet meer en wil alles gewoon af kunnen sluiten. Vind dit echt zo irritant, geef dat geld gewoon. Die eindafrekening was ook gewoon al 4 maanden te laat en heb geen zin om ook nog eens zo lang op uitbetaling te moeten wachten ![]()
Ik zou een moeilijk uitziende strenge brief of mail sturen met een uiterste datum. Misschien helpt ‘t
Ik vroeg gisteren online een offerte aan voor de herstelling van mijn parketvloer; in een zone van 2 op 1 meter liggen de blokjes los en is de ondervloer versleten. Krijg ik een antwoord terug: “wij adviseren het parket te verwijderen, de ondervloer te vervangen en nieuw parket te leggen”
Vriend
Nee? ![]()
De website heet parket-renovatie.be trouwens, hahahaha wat een valse belofte.
Echt irritant, stranger things staat net 1 dag op netflix en heb nu a spoilers gelezen van het einde op iemands insta story. Zelfs daar niet veilig ![]()
Wat flauw ook van diegene om dat te doen?
Black Friday. Maar nog erger de domme mensen rondom Black Friday. Op woensdag iets bestellen en nu klagen dat er wel korting is ![]()
meid, technisch gezien is het vandaag pas écht Black Friday.
Haha man, wat een pretentieus geblaat van de CEO
En de sollicitatieprocedure is “streng met meerdere gesprekken en cases”, zodat ze zeker weten dat ze top notch aannemen. Maar dan voor een salaris waar je je ogen nog nieteens voor open doet
No thanks, haha
Dan heb je geen prima laptop hoor voor die prijs. Dat is de meest basic die er te koop is.
Voor alleen internetten en Netflix heb je toch niet meer nodig dan de absolute basics?