Waar erger je je aan? #20

Als je tien jaar met die MacBook hebt gedaan en je vindt het fijn dan zou ik die 300 euro extra wel neerleggen. Ik vind het trouwens echt bizar dat een MacBook minder duur is dan de gemiddelde iPhone :sweat_smile:

14 likes

Belastingdienst
Ik woon in een zelfstandige studio in een gesplitste woning met huurtoeslag en mijn verdiepinggenoot heeft een brief gekregen dat hij al zijn eerder gekregen huurtoeslag moet terugbetalen omdat wij allemaal op hetzelfde adres wonen. Nu ben ik sowieso bang dat ik ook die brief ga krijgen, dan zou ik 20000 euro terug moeten betalen. Maar toen ik hier kwam wonen heb ik echt een half uur met een vrouw van de belastingtelefoon aan de lijn gehangen bij het aanvragen, hele situatie uitgelegd en ik kon gewoon huurtoeslag krijgen volgens haar. Schijt Nederland, schijt belasting, schijt bureaucratie.

3 likes

En ook steeds dunner papier heb ik het idee. Als het dan over een hoekje zit dat het gelijk scheurt.

12 likes

Ja dit! Wilde vandaag de trend nadoen van een foto van mijn hond die haar kop door dat papier heen steekt. Slechts twee pogingen kunnen doen. Allebei mislukt🫠

1 like

Je hebt altijd de mogelijkheid om in bezwaar te gaan, dus ik zou dit zeker toelichten in een bezwaarschrift (mocht het zo ver komen)

3 likes

Zoiets heb ik ook een keer gehad. Als jij of je verdiepingsgenoot weer even belt met ze trekken ze het wel weer recht! Snap wel dat je zenuwachtig bent, 20k terugbetalen is megaveel maar je hebt gewoon recht als je een gesplitste woning hebt. Soms weten ze het alleen niet als je geen ander huisnr of toevoeging hebt.

5 likes

Aan de nieuwe agenda die ik heb gekocht. Van een redelijk duur merk. 2x in mn tas meegeweest en op de rug af gelijk slijtplekken. Ik had ze gemaild, en zij geven aan dat dat komt omdat hun producten niet laminated zijn zodat ze meer sustainable zijn. Moet je, als je die slijtplekken niet wilt een losse plastic hoes kopen. Ik vind dat echt zo stom

6 likes

Thanks, dit stelt me echt een beetje gerust

Is ook heel stom. Zou je de buitenkant misschien zelf kunnen plastificeren met dit? Dan hoef je het niet telkens in een hoes te doen

3 likes

Dat ga ik proberen, dank je!

3 likes

Kinderen van 3 a 4 jaar oud
Ik ken geen oudere kinderen dus ik weet niets over later te zeggen maar vroeger waren alle kinderen van familie en vrienden gewoon vet lief, lief samen spelen, geen tantrums en kon je overal mee naartoe nemen zonder gezeik en nu zijn het allemaal kleine duivels die je het liefste een schop naar de maan wil geven.

3 likes

Komt misschien omdat je een monster bent.

21 likes

De bestuurder van de ns-bus videobelt met 2 telefoons tegelijk. Ze zitten in houders, maar toch, niet chill.

1 like

Aan mensen die SEIzoen 2 blabla zeggen. En nu zelfs in een Disney-reclame. Hou op, het is geen season het is seiZOEN!

5 likes

vrouwen die als ze getrouwd zijn nog BINNEN 1 dag hun instagram gebruikersnaam veranderen naar voornaam+achternaam man :tired_face:

vind sowieso naam aannemen al een twijfelachtige praktijk (tenzij goede redenen blablabla) maar dit vind ik zo extreem cringe

45 likes

De overtreffende trap hiervan vind ik vrouwen die hier een complete Linkedin post over schrijven.

‘Het mooiste project van mijn leven voltooid! Met als beloning dat ik voortaan als mevrouw X door het leven mag gaan.’

14 likes

Ik open LinkedIn bijna nooit meer omdat het inderdaad een soort Facebook is geworden met selfies en familie verhalen. Maar zoiets ben ik (gelukkig) nog nooit tegengekomen.

1 like

Gebeurt dit echt?

5 likes

Je kan LinkedIn ook niet openen zonder meteen overlijdensberichten te zien, of een heel verhaal van iemand die tegen een ziekte aan het vechten is. Deprimerend vind ik het, ik wil gewoon vacatures zien :smiling_face_with_tear:

12 likes

Ik heb het helaas al een aantal keer gezien.

1 like