Waar erger je je aan? #20

Dat kleine scheurtje in mijn neusvleugel. Doet mega veel zeer als ik er langs ga, en dat is vaak want ik ben verkouden

3 likes

Waar gaan jullie heen? Weg uit het mooie Sittard :joy:

1 like

Er zaten net 4 pitjes in 1 partje mandarijn. In de rest van de mandarijn zaten er ook al 2. Bijna meer pit dan mandarijn zo😭

Gister begonnen met een show van Richard Groenendijk op Videoland, wilde deze vanochtend afkijken en nu is ie er afgehaald. Kan ik hem dus niet afkijken :woman_facepalming:t3::sob:

5 likes

Ik had dit op Hbo met een serie, motherhood ofzo (Britse serie). Ik was halverwege een seizoen en opeens was het weg!

1 like

:rotating_light: MATJESDEBACLE UPDATE

Na vier weken matjesvrij dansen vond ze het nodig om opnieuw een mat klaar te leggen. Toen ik haar er lachend op toesprak (“haaa gaan we hier nou weer over discussiĂ«ren :grinning:”) werd ze verbaal nogal agressief dus ben ik de baliemedewerker er gaan bijhalen.

Ik zie hier vaak mensen zeggen dat ze het jammer vinden dat ze pas na een incident met comebacks komen maar ik ben zo trots op mezelf dat ik ondanks de provocaties en de vele kansen die er lagen, de situatie op geen enkele manier heb laten escaleren.

Ik wil die lilleke snol liefst op haar gepruimde muil slaan maar daar heeft ze helemaal niks van gemerkt :blush:

90 likes

Wat goed!

Wat is nu uiteindelijk de conclusie? Dat ze moet op donderen met haar klote mat?

5 likes

Ik had die mat door het raam gegooid en er eerst over gestapt.

5 likes

Opdonderen met die klote mat ja. :pray:

Nog een paar lesjes op haar kk kop kijken en dan verhuis ik. :joy:

@Daelyss da’s misschien iets voor bij de laatste les :joy:

7 likes

ja doe en hou ons op de hoogte pls

4 likes

Douwe Bob :clown_face:

2 likes

welkom dilan!

7 likes

Nee vanwege dat hij nu blijkbaar ook een rant heeft over het Sint journaal

3 likes

Wat zit iedereen zich toch druk te maken over het Sinterklaas journaal. Lijkt wel een jaarlijks terugkerende hobby te worden.

En op social media is dat blijkbaar ook nog eens een magneet voor types die reacties achterlaten als: “Dat linkse tuig hep ook al zwarte piet afgepakt!!”

25 likes

Precies dit en dan zo’n Douwe die daar aan mee doet :joy:

3 likes

Wat goed! Wat zei de medewerker tegen haar en hoe reageerde zij daarop?

1 like

gvd ik heb maar een uur geslapen vannacht en ik heb vandaag allemaal drukke sessies op kantoor én mijn functioneringsgesprek :skull:

hellllp

2 likes

giphy

16 likes

Ah en je bent zwanger toch @Fukaeri dus niks onder de koffieautomaat hangen voor jou dan :confounded::confounded: Sterkte :muscle:

2 likes

Vorige week heeft een leerling van me haar viooltje laten vallen in de les, heel sneu. De hals was afgebroken dus vrij dramatische schade, een viool doormidden. Ik heb toen alles wat ik zag liggen opgepakt en me ontfermt over het arme kind om haar een beetje gerust te stellen.
Nu heeft ze een hele intense moeder, die nu een heel passief agressieve mail naar mij heeft gestuurd dat er een paar kleine stukjes hout van een paar mm missen voor de reparatie. Ik heb die niet gezien, misschien waren ze wel verpulverd of tja heb ik door de schok en adrenaline niet “goed genoeg” gezocht. Ze vraagt in die mail niet gewoon of ik ze toevallig heb gezien maar zegt “dat wist jij vast ook, heb je die nog”. Ik voel al vanaf het begin dat die vrouw op me neer kijkt. Ik hoop dat ze een beetje normaal kan doen als duidelijk wordt dat ik die stukjes echt niet kan vinden (de lesruimte is intussen al gepoetst dus kan me niet voorstellen dat het daar nog zou liggen) Pray for me please. En het arme kind

32 likes