Als het zo’n probleem is had ze zelf moeten komen zoeken na die les.
Sterkte hiermee, klinkt niet als een makkelijke/fijne situatie.
Als het zo’n probleem is had ze zelf moeten komen zoeken na die les.
Sterkte hiermee, klinkt niet als een makkelijke/fijne situatie.
Ik wil je geen angst aanjagen maar deze bitch is er sowieso op uit om extra kosten door de vermiste stukjes op jou te verhalen. Gaan we niet doen hè!! Ik zou extra op mijn hoede zijn over wat je terugmailt dat je nergens zegt dat het jouw schuld is.
Henno van onderweg naar liefde is echt het vleesgeworden voorbeeld van alles wat ik haat in een mens
1 of 2 kopjes kunnen dan toch prima?
Ik vind sowieso alles daar bijzonder. Die vrouwen accepteren ook al zijn vage gedoe en hobbelen er als volgzame hondjes achteraan en zijn spontaan hun eigen mening vergeten.
En dan komt hij aan met zijn zangboekjes en zitten ze verplicht allerlei wartaal te zingen op t strand en dan helemaal oeh zo romantisch terwijl hij weer die manische glimlach op zn gezicht heeft ???
Ja gewoon heel creepy, echt iemand die zn eigen sekte opricht
En dit haha zoals mn moeder zou noemen: kopwerk van die gast en zooooo vies en eng
3 of 4 ook hoor
Zeker…. Ze zegt ook dat de stukjes “essentieel” zijn voor de reparatie, maar dat betwijfel ik sterk. Ik ga denk ik straks even de vioolbouwer bellen, het is instrument is ook gewoon verzekerd. Dat ik me niks laat aanlullen.
haha ik heb net een luisterboek na 3 minuten uitgezet omdat de voorlezer Leeuwárden zei in plaats van Lééuwarden.
Vond hem sowieso niet zo goed voorlezen maar dit was de druppel.
Heel goed! Karen’s gonna Karen maar niet bij jou!
Dit zijn mensen die je moet laten zien dat je tanden hebt. Een keer duidelijk zijn dat je je uiterste best hebt gedaan om alle stukjes te zoeken en alles hebt meegegeven, verder niet op ingaan.
Waarom kunnen klusjesmannen/aannemers zich nu nooit aan hun planning houden? Paar jaar geleden gehad en nu een paar kleine klussen (muur stuccen, vervaning electra en paar tegels vervangen) en dan wéér duurt het i.p.v. paar dagen 3 weken voordat het klaar is. Elke keer aangeven te komen,dan avond ervoor afbellen en dan even iets doen en dan weer zaken laten liggen. En dan tegen mij zeggen: ‘jij kan vrijdag niet dus dan duurt het langer’. (Ik heb allerlei afspraken afgezegd om toch thuis te zijn en dan kwamen ze alsnog niet. En dan zou het net aan die ene dag liggen die ik nu echt niet kan.)
En heel snel iemand anders zoeken voor deze klusjes is ook bijna onmogelijk omdat het voor veel aannemers ‘te klein’ is.
Dit zij mijn man gisteren ook. “Hij kan zo een sekteleider worden” brrrr
Haha dit programma is wel zo heerlijk hoevaak wij de handen dans en mantra zingen al nagedaan hebben ![]()
Ik moet vandaag thuiswerken want een groot deel van mijn dag is een soort online training, maar ik was even vergeten dat de buurvrouw aan het verbouwen is, en er moet uitgerekend vandaag ook precies in de kamer naast mijn bureau geboord worden
![]()
Ik vind thuiswerken normaal al best een uitdaging want ik heb er echt te veel adhd voor maar dit is wel next level
Medewerker was supervoorzichtig, zei dingen als “het is natuurlijk een GROEPSles” en “dit is niet erg sportief”. Vrouw met het matje… ja die was pissed en zei vooral dingen als “Vicky vindt zichzelf zooo perfect” etc. Echt fucking raar. Je zou bijna denken dat ik op een dagbesteding ga sporten.
Jeetje zeg, wat een rare rare vrouw.
Wel goed dat je er steeds wat van bent blijven zeggen!
Dit. Ik zou de vioolbouwer geeneens bellen en alleen dat bericht sturen zonder teveel details.
Ja al zouden ze essentieel is dat toch nog altijd niet jouw probleem/schuld?
Dit!! @babushkababy echt niet bellem hoor naar die vioolbouwer. Dan ga je een deel van de oplossing op je nemen. Gewoon een zakelijke mail terugsturen. En ook niet aangeven dat je het jammer vindt of vervelend ofzo. Want dit soort types gaan je op zulke dingen gewoon pakken of je een schuldgevoel aanpraten ofzo. Niet in meegaan!!
Hallo Trui,
Alle stukjes van de viool heb ik op datum aan kind meegegeven. Hier liggen dus geen stukjes meer.
Groet,
Babushka