Dat mensen hun hele levensperikelen maar onder instagram posts gaan lopen gooien. Kom net iets tegen van mark.schadenberg over “Ale je twijfelt tussen 2 mannen” en dan de schaamteloze 136 reacties eronder met “les” omdat ze het stappenplan willen ontvangen of iets. Hebben mensen niet door dat dat openbaar is? Je zal je vriendin of partner maar tegenkomen in die comments. Gênant.
Het is als feit sowieso overduidelijk dat ik niet alle stukjes heb meegegeven. Ik heb al aangegeven nog eens in het lokaal te zoeken dus dat kan ik niet meer terugnemen. Kans dat ik daar iets vind is nihil dus dan zal mijn statement idd zijn dat ik alles heb gedaan wat ik kan en er geen stukjes zijn. Verder ben ik idd van plan het kort te houden en er niet verder op in te gaan.
Dank voor al jullie advies, helpt me wel!
Mijn buurman heeft zijn zithoek geïnstalleerd op mijn balkon
waarschijnlijk omdat op het zijne te veel rotzooi staat.
Ik trek gekkies aan.
Wow huh haha, zijn allebei die stoelen van hem? Wat is zijn idee ![]()
![]()
Ja! Ik woon hier nog niet maar ik heb hem vorige week ontmoet, dus hij weet dat ik eigenaar ben en hier binnenkort intrek.
Ik ga er dus nu nog niks van zeggen (ik woon er nog niet dus boeien) maar zodra ik intrek gooi ik die stoelen terug over de rail.
Ah dan iets begrijpelijker, maar alsnog bijzonder haha. Hopelijk valt hij verder mee!
Dit. Waarom? Wij hebben een tv van meer dan 10 jaar oud die echt nog prima werkt. De apps worden niet meer ondersteund maar daarvoor hebben we chromecast. Nu zou ik dus een werkende tv moeten gaan vervangen omdat ze je afhankelijk maken van software updates. Ja top, dat past wel in zuinig omgaan met onze grondstoffen. ![]()
Ja en over een jaar is het zeker een betaalde Netflix app waarbij én moet betalen voor de app én voor je abonnement.
Volgens mij geen issue als je dus nog een oude chromecast hebt als ik het zo lees? Bij mij werkt het nog met tv van 10+ jaar oud en chromecast uit jaar kruik
Had toen 100 van die Chromecast moeten kopen. Gouden business nu waarschijnlijk 🫣
Misschien eerder verdrietig dan ergeren, maar dat alles wordt wegbezuinigd bij de publieke omroep en nog veel meer gaat komen.
Het is niet eens echt een ergenis, maar meer ongemakkelijk en ligt sowieso ook aan mij. Ik heb de laatste tijd meerdere ziekenhuisafspraken bij artsen die jonger/precies even oud zijn en dat voelt zo anders dan bij oudere artsen.
ja ik kwam laatst bij een nieuwe tandarts en ik was ook helemaal verbouwereerd dat zij ongeveer mijn leeftijd was, maar ja ergens ook logisch wanneer je ouder wordt
En dan iets op je balkon zetten waardoor dit niet meer zo makkelijk gaat?
Ik mag hopen dat hij dit niet doet wanneer ik er daadwerkelijk woon
Maar ik wilde al een trellis met klimplanten zetten dus dat zal nu ook dienst moeten doen als afbakening van mijn territorium haha.
Nooo. Ik heb ook een dumb tv uit het jaar kruik en een Chromecast, en mijn setup werkt soepeler dan de nieuwe smart TV van mijn moeder met al die trage apps erop
Ik weet niet zo goed hoe oud mijn chromecast is dus hopelijk valt die hier nog buiten
Ik vind het ook echt pijnlijk om te zien hoe zoveel goed bekeken informatieve programma’s sneuvelen? Wtf? We worden echt geregeerd door een stel anti-intellectuele duivels
Ik ben daar ook verbaasd over! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf lang niet al die programma’s kijk. Ik ben benieuwd waar de keuzes op gebaseerd worden.
Ik werk bij een van de omroepen en ik kan zeggen dat de keuzes vaak gebaseerd zijn op ongefundeerde meningen van managementlagen.
Ik probeer ook altijd veel te veel te viben met die jongere artsen (“oh ben je ook aan het promoveren fun wat doe je!?”) maar raak dan in totale crisis als ik een econsult moet sturen en ga dan ineens vousvoyeren en geachte zeggen enzo
Snap ook echt niet wat nou de gewenste houding is