Waar erger je je aan? #20

Aan go fund me paginas die gestart worden voor elk willekeurig ding.
Zzp ers die zelf bedacht hebben geen arbeidsongeschiktheidsverzekering af te sluiten, maar dan moet er wel een go fund me komen bij ziekte.

19 likes

Als we een tijdlang aangeven dat we iets willen doen, bijvoorbeeld naar een expositie in een museum. Maar diegene toch geen datum kan geven, want druk druk druk. En als ik dan besluit in mijn eentje te gaan omdat de expositie bijna eindigt en diegene zegt, huh? we zouden toch samen gaan. Echt hou op met mij. Sowieso erger ik mij aan mensen die geen concrete plannen kunnen maken maar wel altijd roepen dat ze iets willen doen.

19 likes

Ik snap dat je dan alleen gaat, maar snap de verbazing van die vriendin op zich ook wel. Ik zou dan op een gegeven moment iets sturen van hey volgens mij gaat het niet lukken om wat te plannen, dus plan zelf wat in want het is bijna voorbij

7 likes

Ik heb op een zwembadluchtbed liggen zonnen en nu heb ik een verbrande onderkin en zijn mijn hals en plooien wit. :skull:

3 likes

@Girasol hoe is het afgelopen?

2 likes

Als het een terugkerend patroon is zou ik op een gegeven moment ook denken laat maar

1 like

Ik lag al op bed en de kindjes ook en om 23:55 werd er aangeklopt beneden. Kreeg er de rillingen van. Dus uiteindelijk wel de boodschappen gehad maar bestel echt nooit meer bij flink via thuisbezorgd. Heb die avond gelijk een klacht ingediend op jullie advies, maar nog niets gehoord!

6 likes

Ik volg een pilates/yoga les en de oudere vrouwen zuchten en steunen zo hard… als we moeten uitademen en lijkt het wel alsof ze een skippybal uitblazen, irriteer me echt meer dan zou moeten. Helemaal niet zen na de les :weary:

5 likes

Ja dat heb ik eigenlijk een paar keer gedaan, van hey als het niet gaat lukken dan is het ook prima dan ga ik alleen. En dan krijg ik terug: jawel, stuur je binnenkort wat opties en dan weer stilte.

3 likes

Oh dat schiet niet op dan nee🫠

3 likes

Jeetje wat een ellende!

2 likes

Muggen

3 likes

Conclusie: hij is een lul en jij geeft hem meer aandacht dan hij verdient. Hij wil neuken, jij ziet potentie. Goed dat je donderdag niks meer organiseert.

13 likes

Ik ben op vakantie en eerst is mijn flat piercing eruit gevallen (en kwijt) en de volgende dag voelde ik dat mijn neuspiercing opeens weg was :woozy_face:

Echt zo raar want dit heb ik normaal nooit (neus piercing heb ik al 12 jaar en is er nog nooit uit gevallen??). Ik moest dus al 2x naar een winkel rijden en een nieuw sieraad kopen anders groeien ze dicht.

1 like

Krijg een mail van PostNL dat ik te weinig portokosten heb betaald voor m’n code maar weet zelf heel zeker dat ie exact 50gr was.
& dan betaal je niet 1 postzegel extra maar neeee 6.5€ :smiling_face_with_tear:

Wat een hoog bedrag! Ik zou die mail gewoon negeren. Je bent niet verplicht dit te betalen (tenzij er iets veranderd is t.o.v. vroeger).

3 likes

Ja negeren, probeerden ze bij mij ook eens te doen terwijl ik op de centimeter en gram had gecontroleerd voorafgaand aan versturen. Niks meer over gehoord ook gelukkig.

Negeren, dan sturen ze herinnering en negeer je die ook en dan hoor je er nooit meer wat van.

3 likes

Wow wat een snelle conclusies allemaal, beetje kort door de bocht toch? Verder wel mee eens dat hij meer aandacht en moeite krijg dan verdiend! Lullig van hem @Monster

1 like

Als ontvanger hoef je inderdaad niet te betalen maar als ze het bij jou als verzender in rekening brengen dan lijkt het me juist logisch dat je er wel voor moet betalen. Maar voor 5 euro gaan ze niet achter je aankomen denk ik dus ik zou het ook negeren

2 likes