ja en als je de programma’s die nu gaan verdwijnen tegenover alle commerciële zooi zet die nog wel te zien gaat zijn is dat toch om te janken. wat een treurnis
Ik vind gewoon tutoyeren bij leeftijdsgenoten echt veel chiller. Vooral jonge mannen zijn vaak echt mega onrustig en sociaal onhandig. Dan probeer ik maar meer de leiding te nemen anders gaan ze ratelen.
Gelukkig tref ik er tegenwoordig weinig, zit nu tijdelijk op de oncologie.
Kijkcijfers en kosten/baten lijkt me toch?
Ha dit doet me denken aan toen ik vorige week bij een nieuwe, hele jonge tandarts was. Denk echt net klaar met zijn opleiding en nog zijn communicatiepractica vers in het geheugen want hij zei echt in elke zin mijn (voor)naam?
Hoi Acquiesce, ik ben … Hoe gaat het?
Wat is er aan de hand Acquiesce?
En Acquiesce, wanneer is dat gebeurd?
Ik doe even je bovenlip iets omhoog Acquiesce.
Dit kan een beetje gevoelig zijn Acquiesce.
Acquiesce, gaat het nog een beetje zo?
Echt zo ongemakkelijk ![]()
Ik heb een parfum via Marktplaats verkocht (Bois Impérial, vond deze geur eerst zoooo lekker maar er zit iets specifieks in en kan hem niét meer ruiken nu en iedereen draagt dit parfum
)
dus weg ermee.
Maar goed een man kocht hem net bij me aan de deur. Stuurt hij daarna via MP een berichtje
“Bedankt knapperd
”
Ieeelll echt vreselijk laat me met rust het is geen Tinder
Al zou hij al leuk zijn, dan wil je hem nu sowieso niet meer omdat ie stinkt ![]()
Haha ook dat!
Aan open-mond-thumbnails op YouTube. Ik vind het er zo infantiel uitzien.
Dat mijn vriend weer steeds vaker ‘thuiswerkt’ aka op de bank ligt (en al mijn kussens dubbelvouwt) vind ik zo irritant man. Ga toch lekker naar kantoor ![]()
vind het heel onaantrekkelijk als iemand niks doet de hele dag dus ik hoef dat niet live te zien
restaurant dat niet meldt dat een karaf kraanwater 3,30 kost waardoor er opeens 33 euro aan water (grotere groep) op de rekening staat 🫠 echt teringsneaky man. stond ook nergens op de kaart want ze hebben alleen wijn- en cocktailkaarten. en ze vergaten het ook nog eens heel vaak te brengen dus grote kans dat we geen 11 karaffen hebben gekregen uberhaupt?? iemand anders betaalde alleen en hoorde het pas toen ik thuis was dus heb niet verontwaardigd kunnen doen tegen de bediening ![]()
Voor mijn gevoel gaan ook steeds meer restaurants geld vragen voor een kannetje water (vermoedelijk gewoon kraanwater) terwijl je ook flink andere drankjes besteld.
Voor kraanwater betalen is zo’n ding dat officieel niet mag, maar toch op zoveel plekken wordt gedaan. Verschrikkelijk asociaal
ja er waren mensen ook cocktails en wijn aan het drinken en het eten was heel lekker maar ook flink aan de prijs. en ik vind het op zich prima om iets te betalen voor kraanwater maar het voelt echt illegaa als je dan niet vermeld dat je er geld voor rekent. en in sommige situaties zoals bij ons met een fixed shared dining menu waar je altijd meer geld op maakt dan a la carte en mensen die ook andere dingen drinken vind ik het gewoon een beetje aso.
het mag wel. maar je bent volgens mij wel verplicht te serveren vnml als iemand onwel is of medicatie moet slikken (edit dit is niet waar haha daar is iig geen wet voor)
en ik begrijp het in sómmige situaties wel zeker heel commerciele restaurants ofzo die het echt van de drankjes moeten hebben of dingen die groupon doen. maar ja verder is het zooooo ongastvrij
Wat anders, maar love it als bediening uit zichzelf vraagt of je een glaasje water bij je wijntje wil (gratis)
Ja dit dus. Is zoveel gastvrijer. En dat soort dingen blijft me ook vaak bij.
Als ik moet betalen voor een glas kraanwater en daar kom ik achter bij het afrekenen, dan is de kans dat ik het restaurant weer kies erg klein.
Met Spotify wrapped weer coming in, mijn jaarlijkse rant tegen Spotify ook: ze adverteren ICE, investeren in AI oorlogsindustrie, doneren aan Trumps campagne, pushen AI bands om geld aan nepmuziek te verdienen, en betalen artiesten het slechts van allemaal en verpesten de muziekindustrie.
Qobuz is het beste alternatief. Sorry niet sorry maar wrapped is gewoon spotify propaganda. Voor eenmalig 5 euro heb je in een paar minuten al je afspeellijsten/nummers overgezet
Ik wil het ook opzeggen maar denk aan YouTube music zodat ik tegelijkertijd ook weer reclame vrije YouTube heb; maar YouTube is wss net zo erg?
expose!!!
Youtube betaalt naar mijn weten iig artiesten niet beter dan spotify. Andere ethische kwesties rondom Youtube ben ik niet helemaal van op de hoogte maar ik zou zeggen google is your friend!