Waar erger je je aan? #20

Ik heb YouTube music nu, voornamelijk om daar reclamevrij naar te luisteren. Een gewoon YT Music abo is niet hetzelfde als YT Premium, ik betaal nu 15 euro.

Het is goed maar vind het kut dat het altijd dezelfde liedjes zijn die shufflen

1 like

Ik heb nu ook Qobuz, als je goede speakers hebt (maar ook gewoon met je in ear oortjes etc) is het kwaliteitsverschil met Spotify vaak ook bizar! Zoveel dieper en warmer.

Alleen tja, ik vind de suggesties die Spotify geeft als ik een random nummer op zet wel weer chill.

In ieder geval ga ik nu na die gratis proefperiode Qobuz ook nog Apple & Tidal proberen, maar geen idee hoe die zijn qua die zaken.

4 likes

Met mijn kind bij het Oogziekenhuis, maar dan wel een scherm plaatsen met spelletjes om te doen :face_with_spiral_eyes:

Tidal is kennelijk van een zionist, leek verder een vrij goed alternatief maar dat is dus niet helemaal koosjer ook.

5 likes

Moest wel even gniffelen om je woordkeuze.

32 likes

Nu al te veel Wrapped/Spotify posts op Instagram voorbij zien komen - and this is only the beginning. Wat mokerirritant.

(Oh en ook zó niet boeiend dat die ouwe lullen een Spotity-leeftijd van 18 krijgen en jonge peeps 59. SO WHAT, je bent niet speciaal.)

12 likes

YouTube is van Google, en Google is natuurlijk sowieso niet echt ok (monopolie, vervuiling, doneren ook aan Trump - maar dat doet praktisch elk groot techbedrijf tegenwoordig), maar wellicht wel iets beter dan Spotify?

Ik heb Spotify laatst ook opgezegd en heb nu Apple Music (ook alleen maar omdat mijn partner zo’n family-abo heeft :smile:), bevalt tot nu toe best prima. Alleen jammer dat ik nu geen jams meer kan bijtreden bij/met vrienden

Edit: heb ook een ergernis te delen. We hebben een snackkast op kantoor, en iemand koopt de hele tijd van die Duplo-repen. Wáárom zou je Duplo kopen als er Bueno bestaat? Zelfde merk, praktisch evenduur, en 1000 keer lekkerder (en ja, ik koop zelf regelmatig Bueno’s voor de kast)

5 likes

Oh wat heerlijk dat meer mensen wel dingen in die snackkast leggen. Wij hebben een snoeppot maar die is nu al maandenlang leeg omdat mensen wel af en toe langskomen om te snoepen maar nooit om hem bij te vullen, dat deden maar drie collega’s. En vooral op de dagen dat wij drie er niet waren ging de snoeppot heel snel leeg :grimacing:

Maar Duplo is inderdaad minder lekker, zonde.

1 like

Ja, het is wel chill, echt veel mensen die regelmatig bijdragen aan de snacks. Ook als mensen op vakantie zijn geweest nemen ze bijna altijd wat lekkers mee voor in de kast :hearts:

3 likes

E-mail: U heeft een bericht van mijn overheid, log in op de website om dit te kunnen lezen.
Mijnoverheid: u heeft een bericht over toeslagen. Log in op de website om dit te kunnen lezen.
Mijn toeslagen: U hebt mogelijk nieuws over uw toeslagen. Bekijk uw documenten om dit te zien.

WAAROM???:sob:

49 likes

Ik zit sinds een tijdje bij een andere yogaschool en een pilatesdocente gaat soms ineens tijdens de les schijnbaar random een paar mensen af “goed zo Sanne, ja goed Karin, goed zo Isa”
Vandaag zei ze Goed zo Hazel terwijl ik niet eens mee aan het doen was met de oefening maar mijn attribuut aan het verleggen was omdat die scheef lag?? En later zei ze nog een keer mijn naam tijdens een oefening waar ik helemaal geen zin in had en die ik volkomen halfslachtig aan het meedoen was.

Ze geeft nóóit constructieve feedback over hoe je een oefening uitvoert dus je hebt er ook niks aan want ik geloof er geen barst van dat ik áltijd de oefeningen op de juiste manier uitvoer. Ik krijg er eerder een soort performatieve “kijk ik ken alle namen!!” vibe van.

En ze heeft ook nog saaie muziek.

10 likes

Ik had net een bestelling gedaan bij een webshop die tegelijkertijd live was en radje ging draaien voor een cadeautje voor bij je bestelling. Super leuk idee, hoor ik ineens ‘dit is de bestelling van Baron! Oh… twee verschillende maten van 1 item. Nou daar zijn wij geen fan van’. Snap ik, maar ik heb gewoon twee verschillende dingen besteld, dus je pakt het zelf verkeerd in? :joy:

4 likes

Ik heb net zo hard een mee eter zitten uitknijpen dat ik gewoon weet dat het morgen een rode krater is

3 likes

Dit doe ik minimaal 3x per week echt zoooooo stom.

En maar investeren in dure skincare voor een mooie gladde huid :skull:

3 likes

Ja haat mezelf nu al. Hopelijk doet de sudocrem zn werk maar ben er bang voor :skull:

6 likes

En dan een week later dezelfde brief in de brievenbus…

7 likes

al die ‘spotify wrapped boeit niemand!!!’ berichten op instagram. ik vind het wel altijd leuk om te zien bij anderen en het is maar één dag per jaar.

33 likes

Ja echt, als ik zin had in een speurtocht deed ik die wel met mn kinderen!

1 like

cadeautjes inpakken omg ik kAN HET NIET??!!! ik kan letterlijk niet eens recht knippen (ook niet langs een lijn of vouw oid) en het boeit me eigenlijk ook niet genoeg want het wordt toch afgescheurd. vroeger toen ik bij hema werkte moest ik dat ook wel eens doen en dan begon ik al te zweten als iemand het vroeg en dan gingen klanten ook altijd zeuren omdat het kk lelijk was maar ik kan het gewoon niet en ik haat het :sob::sob:

11 likes

Dat als ik op een pushbericht van de NOS druk het artikel nooit geladen wordt en het ook nog niet op de homepage staat. Moet ik weer naar nu.nl om de inhoud te lezen.

6 likes