Waar erger je je aan? #20

Al die mensen die met hun luie reet op Bali gaan zitten en hun huis verhuren met kat voor de volle mep.
Geef op zijn minst korting want gratis kattenoppas. Ook erg teleurstellend dat heel veel mensen in mijn omgeving zeggen ‘ja maar je betaalt voor het huis’

11 likes

Echt zo 2500 voor een appartement met huisdier in Amsterdam PARDON

2 likes

Ouders die hun kind in het openbaar met een fluitje laten spelen. En dat dat kind dan bij elke uitademing op die kutfluit blaast :skull_and_crossbones: :skull_and_crossbones: :skull_and_crossbones: :skull_and_crossbones: :skull_and_crossbones:

11 likes

Ik zei net iets doms tegen iemand en m’n hoofd blijft dat maar herhaald afspelen, welk fucking doel dient dat :tired_face: ik wil het vergeten

12 likes

Deze slinger van de action :sob:

38 likes

Lol ik heb die 10 x gekocht ofzo, ben net meteen gaan checken op foto’s maar geen fout gelukkig. Ach ja omdraai piet is langsgeweest dan maar.

8 likes

Haha gelukkig maar! Ja, ik dacht ook… ik draai ze even om. Maar ze zitten echt tussen het lintje vastgenaaid. Dus netjes omdraaien zit er niet in.

Ik wilde even wat specifieke schoonmaakspullen aanvullen, dus op koopavond de stad in (waar ik overigens niet van hou in Rotterdam). Zijn zowel de Action als de Wibra dicht voor pakjesavond. Had speciaal nog Google gecheckt, maar daar stond het natuurlijk niet op aangegeven. Alle andere winkels die ik probeer hebben het natuurlijk niet

3 likes

Voor het eerst bij AH besteld, net verhuisd. Zou tussen 19-21 geleverd worden maar kreeg vanochtend bericht dat het tussen 18.50-19.50 zou worden dus ik haasten naar huis vanaf werk.

– hij komt om 20.20uur
– begint direct te klagen dat hij bestellingen in deze flat haat omdat het zo slecht bereikbaar is (valt best mee tbh maar alsnog, wat moet ik daarmee?)
– is ondertussen gewoon op luid volume aan het videobellen met iemand? Echt heel raar.
– heeft maar 10 blikjes aangeslagen terwijl ik er 24 inleverde
– 2 dingen vergeten in de bestelling (maar dat is denk ik niet zijn schuld, of hij heeft lekker van mn gebakjes zitten genieten)

Les geleerd, volgende keer gewoon weer volgepakt op de fiets :sob:

6 likes

Of picnic!

6 likes

Neeeee joh wat een stomme bezorger!

Maar wij hebben echt bijna nooit dezelfde bezorger, ze tellen altijd trouw blikjes en flessen (of vragen hoeveel het er zijn). Er mist heel soms iets, maar soms is er juist iets extra. Misschien nog 1x proberen? (Ik ben zelf zo blij dat we niet zelf meer alle boodschappen in de winkel hoeven te halen).

5 likes

Die blikjes kun je in de app makkelijk melden! En te laat komen ze bij mij ook vaak maar de rest is wel uitzonderlijk hoor :skull: meestal zijn ze normaal of super netjes (oké en ze haten idd massaal flats met intercom en liften)

4 likes

argh ik was vroeger echt goed in sinterklaasgedichten schrijven maar ik heb het een paar jaar niet hoeven doen en er komt gewoon niets uit mijn vingers nu. en nu loopt micks rijmwoordenboek ook nog eens vast :weary: :weary:

3 likes

Ja heb ik gedaan dus dat is wel nette service!

Het is geen grote flat, juist een heel klein appartementencomplex, maar het ks aan een drukke straat waar je niet zomaar even kan stil staan met je bus. Maar als ze even 2 meter doorrijden is er echt meer dan genoeg ruimte, maar dat is blijkbaar teveel moeite haha

@vitaminwater oh ja dat is ook een goede!

2 likes

Ik had laatst zoiets raars - ik liep de Flying Tiger in en een moeder gaf haar kind een fluit die je kon kopen en liet het kind er de hele winkel lang op fluiten. Ze vond het volgens mij heerlijk om die winkel op stelten te zetten.

Ik heb een heel klein sneetje in mn vinger masr het doet godverdomme pjjjnnn jongd

Al die mensen die LinkedIn als soort Facebook gebruiken met persoonlijke updates om likes en reacties te krijgen

7 likes

Wij lagen al ruim 4 jaar op dezelfde dag en tijdslot boodschappen door de AH bezorgen en denk niet dat ik ooit meer dan 2x dezelfde bezorger heb gezien.

Qua statiegeld tel ik zelf en dan geef ik door: 1 krat, 8 1.5L flessen en 4 blikjes en dan voeren ze het gewoon in.

2 likes

ik ben deze week verhuisd en ik was even vergeten hoe minachtend sommige mensen doen naar (sociale) huurwoningen. op persoonlijk vlak boeit het me 0 maar ik vind die houding zo ergerlijk

25 likes

Het woord aftoppen. Ik weet niet wat er opeens voor toppen-epidemie is maar ik zit kerstmagazines te lezen en op iedere pagina komt het wel een keer terug :cry:

26 likes