Waar erger je je aan? #20

Ja vreselijk woord, influencers gebruiken dit ook veel te vaak

5 likes

Ook op menukaarten. Afgetopt met slagroom, afgetopt met [plaats hier willekeurige topping] bij drankjes, soepen, broodjes, salades. Een epidemie!

5 likes

Echt fack die mensen joh, schijt aan hun mening. Zeker dezelfde mensen die vinden dat een appartement geen woning is voor langere tijd. Of die een huurhuis “huisje” noemen. Gefeliii met je huis, veel woonplezier!

8 likes

Gefeli en veel woonplezier, ik ga ook verhuizen naar sociale huur en mijn geluk kan echt niet op!

46 likes

Ah fijn dat je iets hebt gevonden!

1 like

Als de meeste mensen met commentaar zomaar in scheiding liggen/tegenslag hebben, zitten snel te janken dat ze zich niet ingeschreven hebben voor sociale huurwoningen.

Tip voor iedereen: ook al heb je een goed huis en leuk leven nu, schrijf je in.

19 likes

Wat zuur en wat raar, wat voor mensen zijn dat? Sociale huur is toch echt mega chill?

13 likes

Ja maar huren is ‘weggegooid geld’ :roll_eyes:

1 like

Sowieso, regel als het allemaal nog leuk en gezellig is vast dingen voor als het straks nĂ­et meer leuk en gezellig is.

6 likes

thanks, jij ook! ik ben ook heel blij hoor maar ik vind die houding gewoon zo ergerlijk.

@boonie van die mensen die vinden dat alleen een koopwoning ‘telt’ haha echt triest

3 likes

Ugh ja!!! Laatst weer een cringe-post. Een man vertelde over zijn nieuwe teamlid of werknemer. Diegene luisterde niet, kwam afspraken niet na blablablaaa

Bleek het om zijn pasgeboren kind te gaan :roll_eyes:.

Wat een prestatie zaaddonor!

3 likes

Dat zijn zeker van die mensen die het ook hebben over hun: echte grote mensen huisđŸ€ź

2 likes

Ugh, dat ja! Ik woon in een appartement via sociale huur. Ik woon er inmiddels al zo’n 13 jaar met veel plezier, het is echt mijn thuis.

Maar toen ik er een jaar of 4 woonde, kwam een vriendin langs met haar vriend en hij was heel verbaasd dat ik hier nog woonde. ‘Of ik inmiddels niet wat beters wilde?’

A) Ik had zelf helemaal niet het idee dat woning niet goed genoeg was en B) al zou ik het willen, ging ik dat in mijn eentje echt niet voor elkaar krijgen financieel.

6 likes

Wat een loser zeg

12 likes

Ik ben ook laatst verhuisd naar (eindelijk) een grotere huurwoning (appartement) en hoeveel mensen dan ook zeggen: waarom koop je niet iets? Het is zo’n zonde van je geld
 1) in m’n eentje lukt het niet en 2) ik wil dat nu niet eens, alle stress etc. die bij het kopen en onderhouden van een huis komen kijken.

Ik vind een dak boven mn hoofd echt niet zonde van mn geld :sweat_smile:

29 likes

Oja mijn vroegere collega vroeg me ook of ik spaarde om een eigen huisJE te kopen. Bitch we zijn kleuterjuffen we kunnen een garagebox kopen. Zij was ook single dus snap niet wat ze in haar hoofd haalde te kunnen kopen met 1 inkomen.

2 likes

Ja, dat is hij idd! Zo’n accountmanager die zichzelf te geslaagd vindt en vond dat zijn vriendin maar genoegen moest nemen met een baan in een winkel na haar hbo, want: zij ging toch kinderen krijgen. En als hij haar niet had gehad, dan had hij het wel geweten. Zei hij tegen mij in haar bijzijn.

Vriendschap met haar is mede door hem bekoeld en doodgebloed. Ze wonen inmiddels aan de andere kant van het land. Ik zag haar nooit meer alleen en ik kon hem niet meer verdragen.

8 likes

Ew wat zonde dat een vrouw zich door zo iemand laat veranderen :frowning:

3 likes

Het zijn in mijn omgeving vooral ook bepaalde mensen die erop neerkijken (thuiswonende 25/30+ mannen want ‘huren is weggegooid geld en ik moet natuurlijk sparen voor een koophuis.’ En lekker makkelijk dat er wordt gekookt, de was gedaan wordt
)
Gefeliciteerd met je huis! Ben je weg uit S.? (Of was je dat al?)

8 likes

Oh god ja van die thuiswonende mannen van 30+ kom ik hier echt vaak tegen op datingapps. En allemaal claimen dat het een goede investering is in hun toekomst :crazy_face:

4 likes