Dat ik mega lekker bezig was met sport en gezond leven, ik toen laaaaang ziek werd en nu weer opnieuw moet starten want alle matige gewoonten weer terug. ![]()
Of juist mannen die in hun profiel hebben staan āik heb een koophuisā ![]()
thanks, nee ik woon daar nu weer! ik woonde even in het buitenland maar daarna heb ik hier gewoon iets gezocht! ik overwoog andere gemeenten maar de huizenmarkt is zo kut, en ik stond hier ingeschreven bij de woningbouw. woon jij er nog?
Ik sterf altijd een beetje wanneer directe collegaās die voor nogal wat werkproblemen hebben gezorgd āverbinderā en āmensenmensā bij hun kwaliteiten en functie hebben staan.
pff ja mijn vriend en ik zitten sowieso nog echt wel een aantal jaar geld weg te gooien, maar uiteindelijk wonen we wel ergens en hebben we elkaar, dat is voor mij 1939373 keer meer waardevol dan nog bij mijn ouders met geld op de bank. En ivm werk hebben we sowieso de komende jaren nog echt geen idee in welke regio we überhaupt willen gaan wonen, dus het commitment van echt iets kopen is op dit moment echt veeeeel te groot.
Oja ik dacht het nu voor dit type mens wel gemaakt te hebben met een koopwoning, maar nu al een paar keer de opmerking gehad dat āhet wel kleiner is heā dan de huurwoning waar ik vandaan kom
.
Ah fijn dat je hier dan iets hebt gevonden! Ik woon er nog wel, maar ga binnenkort (na 35 jaar haha) weg.
Of die een koopwoning met een trap een grotenmensenhuis noemen. Hoe moet ik mijn huurappartement van je noemen dan? Poppenhuis? Barbie dreamhouse?
Haha nou bestelling binnen en inderdaad 1 trui 2x en een vest ontbreekt. Dat dubbele item zijn niet eens twee verschillende maten zoals passief agressief werd opgemerkt, dus echt ingepakt door een blinde. Ander vest pleurde meteen een knoop van af. Kan gebeuren uiteraard, maar dan vraag ik of ze een nieuwe kunnen sturen samen met dat ontbrekende vest en dan krijg ik als reactie dat ik het naar de kleermaker moet brengen en ze dat tot ā¬20 kunnen vergoeden??? How about no? Waarom moet de klant de moeite nemen een kleermaker te zoeken, daar naartoe te gaan, nog een keer er naartoe om het op te halen, bonnetje naar de webshop studen en wachten op geld wat je zelf dus moet voorschieten?? En ja kost waarschijnlijk geen drol, dus voorschieten boeit me niet zo, maar waarom moet ik al die moeite doen als jij me een kapot item stuurt? ![]()
Waarom wil je überhaupt iets houden? Stuur het allemaal terug en bestel niet meer bij dit soort aanbieders van zooi die uit elkaar valt en binnen een jaar in de vuilbak ligt
Ja dat is misschien wel een veel beter idee inderdaad
Waar heb je besteld?
Ik heb eten besteld en ik wacht al 1,5 uur, geen idee wanneer het komt
Oohh dat vind ik zo hinderlijk altijd!! Is het goed gekomen?
Heb twee uur gewacht, was wel lekker
Ik vind december wel echt een leuke maand alleen dat gezeik altijd met de zorgverzekering⦠ik wil er niet teveel over nadenken maar overal informatie over nieuwe pakketten en het verandert ook constant dus ik kan niet gewoon gemakkelijk bij dezelfde blijven. En dan wil ik me er wel in verdiepen maar er is zoooveel. En DUUR.
Barbie dreamhouse heeft 3 verdiepingen, een huislift en een zwembad dus denk het niet ![]()
Mijn vriend gebruikt voor elke klus die er in huis gedaan moet worden tape⦠TAPE ![]()
Kind trekt alle kastjes open, geen kinderslot, maar tape.
Luchtrooster kapot, tape.
Veiligheidshoekjes, tape. En dan ook niet doorzichtig tape, maar grijs.
Echt zo lelijk. En hij noemt het dan een tussenoplossing alleen wordt het nooit gefixt totdat ik het zelf doe of een klusjesman inschakel.

Kut Arriva die vertraging oploopt en je dan 3 haltes voor de eindbestemming je de trein uitgooit om vertraging op te lossen. Echt al minstens 5x deze maand een uur te laat gekomen door ze.
Reactie van mijn leidinggevende: Geweldig, wel weer een lekker begin van je werkweek.
š« š«
Nu met 150 man wachten om de volgende volle stoptrein te bestormen.