Hahahaha nee helaas, dan is het eerder barbies muffe opbergkelder
Een collega van mij wil graag wat afvallen voor de kerst. Ze wist niet goed wat ze dan als lunch zou eten. En ze werd heel erg geiriteerd toen ik zei misschien gekookte eieren? We hebben zon eierkoker staan. Een andere collega reageerde weer op mn andere collega (valt het nog te volgen) dat ze niet zo geirriteerd moest reageren. Ik bedoel gekookte eieren zijn toch dan goed? Nu hoor ik omdat ik nog nooit een dieet heb gevolgd me er buiten moet houden. Nouja zeg, en nee sorry ik heb er idd geen verstand van maar jeetje
Alsof je nu nog op een gezonde manier kan afvallen voor de kerst, dat is nog 2,5e week
. Wat een onzin van je collega sowieso
Ze was zeker hangry
Als ik een gezonde ‘snack’ wil in de avond kook ik vaak een ei dus vind het geen gekke gedachte van je ![]()
De hoeveelheid kramp tijdens m’n menstruatie (heel veel) staat echt niet in verhouding tot de hoeveelheid bloed die er uit komt (heel weinig)
Geef me gewoon veel van beide, dan kan ik er in ieder geval fatsoenlijk een tampon in duwen
Werd hier net gelijk 2x aangebeld (binnen echt 10 seconden). Ik neem nog wel eens pakketjes aan, maar dit waren denk ik deurverkopers oid.
Ben normaal gewoon netjes tegen mensen die aanbellen natuurlijk, maar was nu echt mega geïrriteerd dat ze gelijk dubbel aanbellen.
Misschien had ze gehoopt dat je Ozempic zou aanraden.
Ik zou liever weinig van beide hebben maar you do you😅
Het OV is echt mijn grote ergernis. Ten eerste dat er letterlijk nooit iemand spontaan opstaat als je zichtbaar zwanger bent (of met jong kind reist, ouder bent, rollator hebt, etc). Mensen kijken niet op of om van hun telefoon. Vervolgens blijven er ook altijd wel personen recht voor de OV kaartpalen staan waardoor je niet in- of uit- kan checken en wijken ze geen centimeter van de deur bij een halte waardoor je je er tussendoor moet wringen. En dan staat er buiten ook een stoet mensen recht voor de deuren waar je je met ellebogen door moet werken. ![]()
en dat als het een beetje druk is dan besluiten dat ze moeten staan en dat dan ook maar meteen vlak voor de deur te doen. loop dan door!!! nu kan er niemand meer langs!!! snap dat het awkward is om als eerste naast een vreemde te gaan zitten maar je bespaart meer ruimte voor iedereen als je de moed kan opbrengen om dat te doen. en daarnaast heb ik liever dat iemand naast me komt zitten dan dat ik ze 10 minuten over me heen heb hangen, vooral als ze zich niet goed vasthouden en bij iedere bocht tegen me aan zwiepen ![]()
EN…Waaarom moet die verwarming zo snikheet staan in de winter, echt zo goor als je 's ochtends instapt in zo’n vochtige walm
Ik zou haar echt aanmoedigen met een paar kälteen bars.
JA! Iedereen heeft toch een jas aan, waarom.
ik zie dit dus echt nooit niet gebeuren? iig voor ouderen/mensen met hulpmiddelen etc. hoor dit vaker hoor maar waar ik reis staan er altijd meer mensen op dan nodig. maar verschilt misschien per regio/type OV.
Ik heb mn kerstverlichting opgehangen met… Ductape!!! Echt mn lievelings
haha jezus dit is echt een first world problem maar wáárom staan de treinstoelen in de eerste klas altijd op ligstand, wie vindt dat in godsnaam fijn
Vorige week een tweedehands auto gekocht, heel blij mee, wilde hij gister opeens niet meer achteruit dus blijkbaar is er iets mis met de versnellingsbak. Gaaaaaaaaatverdamme. Heb het bij een garage gekocht… kan ik eisen dat ze 'm ophalen? Anders ben ik weer een hele ochtend kwijt. Zo kut dat ik dit niet zelf even kan fixen en dat je dus iets koopt wat goed zou moeten zijn maar het niet is ![]()
Ik zou iig zeker de garage bellen en vragen of ze dat doen. Heb je er bovag garantie bij? (Hoewel ik geen idee heb wat die dekt)
Als je versnellingsbak niet defitg werkt, dan is dat wel een reden om te eisen dat ze een takelwagen sturen. Je kan er niet veilig mee de baan op. Bel die garage en je verzekering.