De podcast genaamd steeds meer singles…
Lieve help wat een woke gedoe ![]()
De podcast genaamd steeds meer singles…
Lieve help wat een woke gedoe ![]()
Ik val gewoon van mijn stoel, joh. Als zelfs dat moment niet meer heilig (en stil) is.
Aan SterkHer elke ochtend in mijn stories. Altijd datzelfde gezicht met die wenkbrauwen en blik. Ik snap de toegevoegde waarde niet.
En ik bedenk me serieus nu pas dat ik kan ontvolgen omdat ik toch al haar fitnessapp heb gekocht. Chill. Maar love to hate ook.
Wat wordt er dan besproken waar je je aan ergert?
(Bijzondere) tips voor alleenstaanden om de feestdagen door te komen.
Ok ik ga luisteren, had al wat voorbij zien komen op Insta haha.
Benieuwd wat je ervan vindt ![]()
Ik heb toevallig deze aflevering vanmorgen geluisterd, wat vind je er woke gedoe aan? Oprechte vraag, ik snap het niet.
De term feestdagen als dwingend ervaren vind ik al heel bijzonder.
Het stukje over de date met de Chinese man vond ik heel cringe.
Wellicht is woke de verkeerde benaming.
Normaal gesproken luister ik graag naar de podcast maar kan hier niks mee. Ken gebeuren ![]()
Ja ik snap nog steeds niet wat hier woke aan is want woke ≠ bijzonder of cringe?
Vind de teneur over het algemeen vrij negatief. Zo’n zware kijk op de feestdagen.
Volgende week een lesje ‘schijt’. Ik denk dat ik over sla.
Is mijn mening en kijk op de aflevering hé, hoeft niet gedeeld te worden ![]()
Negatief is toch niet hetzelfde als woke? Beetje kort door de bocht hoor… Woke heeft volgens mij meer te maken met het pleiten voor gelijkheid dan “negatief” te zijn, rechts plakt daar het label negatief op maar dat is echt een lelijke move
Snap dat het jouw mening is maar je deelt 'm toch hier dus ik ben dan wel benieuwd naar wat er achter zit haha en blijkbaar wilde jij dat ook graag delen.
Vind het alleen nogal schraal om iets waar je negatief over bent als “woke” te bestempelen, als je daar verder eigenlijk geen onderbouwing voor hebt. Wees dan specifiek over wat je hier dan woke aan vindt, of zeg gewoon dat het niet je ding was met een ander woord haha
Ik vind die podcast leuk maar mijn ergernis is dat ze zo laaaaangzaam praten. En soms ook zo onvoorbereid lijken als ze weer ingestuurde berichten op gaan zoeken enzo.
Mijn idee is dat het toch wel veel van hetzelfde is wat ze steeds bespreken. Vond het in het begin leuk, maar luister het de laatste tijd daarom niet meer
De fucking klantenservice van klarna en Zara. Ik ben nu al dagen aan het chatten en elke keer wordt weer hetzelfde gevraagd en bellen kan niet tererriinnggg
Je kan versneld afspelen toch? Ik luister altijd minimaal op 1.25 (voor Aaf want die praat redelijk snel) tot 2x snelheid (voor Maarten van Rossum)
Ik word áltijd ziek voor leuke dingen. Heb dit weekend een gala en lig er weer helemaal af. Hoesten, geen stem, zwaar hoofd. Nu zit ik weer helemaal als een leipo mezelf proberen beter te maken door neusdouches, hoestdranken etc. Ik haat dit.
Ik lig ook (alweer
) plat, en mis daardoor het kerstfeest van mijn werk vanavond. Weet dat veel mensen hier dat niet erg zouden vinden, maar ik vind mijn werk en mijn collega’s heel erg leuk en baal echt als een stekker dat ik het moet missen ![]()
Ik zou hier ook echt van balen hoor! ![]()