Waar erger je je aan? #20

Gewoon om 00:00 onder een keukentafel druiven eten!!!

8 likes

Ja eens of dat ze een onderwerp hebben wat ze niet goed hebben uitgewerkt en dan is het een lang vaag leid nergens toe gesprek. Zoals die aflevering over te gevoelig zijn.

6 likes

ja dit precies! Ik zat er vandaag door deze posts even naar te luisteren, maar er zit geen richting in. Het lijkt meer dat dat topic een suggestie is voor waar ze het over gaan hebben en uiteindelijk kletsen ze er wat over, worden er wat comments bij gehaald en klaar. Daarnaast vond ik hun kijk op dingen soms ook niet echt heel erg boeiend of relevant, af en toe een beetje Instagram girlywirly (randstedelijke vrouwen in hun bubbel die zich een beetje met dezelfde dingen bezighouden)

7 likes

Ik vond dit ook altijd wel nice, lekker eten waar ik zin in heb met wijn of juist brak zijn zonder dat het erg is. Mocht ik ooit wel weer een relatie krijgen zou ik dat wel missen.

3 likes

Zo vond ik hun boek ook! Allemaal onderwerpen net een klein beetje aangekaart, met wat persoonlijke anekdotes erbij, maar nergens zat echt diepgang in. Vooral veel quotes en/of gejatte teksten en dan een slechte/geen bronvermelding.

3 likes

Hier de luisteraar die datete met de Chinese man, wat vind je precies cringe?

9 likes

Terugspreaden!

8 likes

Dit doet me denken aan @issa (?) die had gepost dat ze terug ging spreaden?

5 likes

Ik heb mijn douchekop kapot laten vallen :sob: had zo’n chille met drie standen en nu moet ik vandaag op zoek naar een nieuwe.

3 likes

ja wel eerst fatsoenlijk gevraagd of hij zn benen bij elkaar kon doen zodat ik ook comfortabel kon zitten! maar dat was onmogelijk volgens hem dus toen ging ik met 1 been ook maar wijd tegen hem aan zitten douwen

46 likes

Een familielid had er een over dus ik hoef niet meer op zoek! :grin:
Mocht ik ooit ergens een aanbieding tegenkomen koop ik wel weer een luxere.

1 like

ik weet niet of dit een referentie naar iets is, maar ik ken wel iemand die tijdens een feestje onder de eettafel ging zitten (overprikkeld) en toen kwam er iemand bij haar zitten en dat is nu al jaren haar vriend

19 likes

Ik zag laatst op insta een goede tactiek: je ene been over je andere leggen, of ja eigenlijk je voet op de knie van je andere been leggen zegmaar, waardoor je voetzool (bijna) tegen hem aan komt. Dan gaan mensen blijkbaar wel vaak verzitten haha

22 likes

De “steekproef” van de AH zelfscan wat helemaal geen steekproef is maar waarbij gewoon alle artikelen door de medewerker nog een keer worden gescand. Dan kan ik toch net zo goed bij de kassa afrekenen?!

9 likes

Hee wat leuk dat jij dat was!

2 likes

Is alsnog een steekproef want ze controleren niet iedereen. Het wisselt bij mij per x hoeveel ze controleren maar het is ook echt niet elke keer. Heel sporadisch eigenlijk.

14 likes

Dat mensen zich druk maken over welke auto ik ga kopen. Wil heel graag een smartfortwo want ik ben toch alleen, het is voor woon-werkverkeer en ik vind klein erg prettig om mee te beginnen. Maar oeeehh, mensen zijn het er niet mee eens. Zo irritant

6 likes

Ik denk wel eens dat ik gewoon een tag op mijn hoofd heb ofzo, met kinderen erbij wordt ik sowieso ALTIJD gecontroleerd. Laatst vroeg ik daar naar, maar gewoon op aardige en geïnteresseerde manier, absoluut niet kwaad ofzo (en ik ben ook zeker nooit onvriendelijk tegen de medewerkers) van: hey controleren jullie standaard als er kinderen bij zijn?:smiley: En toen zei ze helemaal pinnig: denk maar niet dat je het systeem kunt doorgronden!

8 likes

Ik denk dat het komt omdat je dan wat trager scant? Althans dat heb ik gemerkt als ik met mijn kids shop en ze willen scanner dat ik dan altijd gecontroleerd wordt. Als ik supersnel scan zonder fouten dan wordt ik niet gecontroleerd.

3 likes

Ja oe hoe lang je in de winkel bent heeft invloed op een steekproef, maar ook of je veel dingen scant en weer verwijdert dus als je kinderen lukraak dingen scannen en jij het verwijdert kan het invloed hebben.

2 likes