Waar erger je je aan? #20

De opwarming van de aarde. Ik heb bloeiende rozen in de tuin, een bloeiende leeuwenbek, bloeiende gazania’s, een uitlopende dahlia. Het is december!!!

En ik had een flanellen hoeslaken gekocht, helemaal gelukkig mee maar het is steeds zo HEET 's nachts.

12 likes

Ja zoo raar dit. Mijn voorjaarsbollen komen gewoon al op :cry:

5 likes

Ik vond deze vanmiddag in een grasveld!

10 likes

Wel een hele mooie foto!

11 likes

Ik vond de feestdagen als single altijd bijzonder relaxed. Meestal moest ik een kerstdag dag werken (oproepbaar) en lag ik op de bank met al mijn favo hapjes. Dan nog een dag bij m’n ouders chillen.

Enige was dat akward moment
met oud en nieuw dat om middernacht alle stelletjes elkaar in de armen vallen jij daar zo verloren met je bubbels in je hand staat.

7 likes

Echt kut!!!

3 likes

Gewoon om 00:00 onder een keukentafel druiven eten!!!

8 likes

Ja eens of dat ze een onderwerp hebben wat ze niet goed hebben uitgewerkt en dan is het een lang vaag leid nergens toe gesprek. Zoals die aflevering over te gevoelig zijn.

4 likes

ja dit precies! Ik zat er vandaag door deze posts even naar te luisteren, maar er zit geen richting in. Het lijkt meer dat dat topic een suggestie is voor waar ze het over gaan hebben en uiteindelijk kletsen ze er wat over, worden er wat comments bij gehaald en klaar. Daarnaast vond ik hun kijk op dingen soms ook niet echt heel erg boeiend of relevant, af en toe een beetje Instagram girlywirly (randstedelijke vrouwen in hun bubbel die zich een beetje met dezelfde dingen bezighouden)

7 likes

Ik vond dit ook altijd wel nice, lekker eten waar ik zin in heb met wijn of juist brak zijn zonder dat het erg is. Mocht ik ooit wel weer een relatie krijgen zou ik dat wel missen.

3 likes

Zo vond ik hun boek ook! Allemaal onderwerpen net een klein beetje aangekaart, met wat persoonlijke anekdotes erbij, maar nergens zat echt diepgang in. Vooral veel quotes en/of gejatte teksten en dan een slechte/geen bronvermelding.

3 likes

Ik zit naast een manspreader in de trein.

1 like

Hier de luisteraar die datete met de Chinese man, wat vind je precies cringe?

8 likes

Terugspreaden!

7 likes

Dit doet me denken aan @issa (?) die had gepost dat ze terug ging spreaden?

5 likes

Ik heb mijn douchekop kapot laten vallen :sob: had zo’n chille met drie standen en nu moet ik vandaag op zoek naar een nieuwe.

2 likes

ja wel eerst fatsoenlijk gevraagd of hij zn benen bij elkaar kon doen zodat ik ook comfortabel kon zitten! maar dat was onmogelijk volgens hem dus toen ging ik met 1 been ook maar wijd tegen hem aan zitten douwen

45 likes

Een familielid had er een over dus ik hoef niet meer op zoek! :grin:
Mocht ik ooit ergens een aanbieding tegenkomen koop ik wel weer een luxere.

1 like

ik weet niet of dit een referentie naar iets is, maar ik ken wel iemand die tijdens een feestje onder de eettafel ging zitten (overprikkeld) en toen kwam er iemand bij haar zitten en dat is nu al jaren haar vriend

18 likes

Ik zag laatst op insta een goede tactiek: je ene been over je andere leggen, of ja eigenlijk je voet op de knie van je andere been leggen zegmaar, waardoor je voetzool (bijna) tegen hem aan komt. Dan gaan mensen blijkbaar wel vaak verzitten haha

21 likes