De “steekproef” van de AH zelfscan wat helemaal geen steekproef is maar waarbij gewoon alle artikelen door de medewerker nog een keer worden gescand. Dan kan ik toch net zo goed bij de kassa afrekenen?!
Hee wat leuk dat jij dat was!
Is alsnog een steekproef want ze controleren niet iedereen. Het wisselt bij mij per x hoeveel ze controleren maar het is ook echt niet elke keer. Heel sporadisch eigenlijk.
Dat mensen zich druk maken over welke auto ik ga kopen. Wil heel graag een smartfortwo want ik ben toch alleen, het is voor woon-werkverkeer en ik vind klein erg prettig om mee te beginnen. Maar oeeehh, mensen zijn het er niet mee eens. Zo irritant
Ik denk wel eens dat ik gewoon een tag op mijn hoofd heb ofzo, met kinderen erbij wordt ik sowieso ALTIJD gecontroleerd. Laatst vroeg ik daar naar, maar gewoon op aardige en geïnteresseerde manier, absoluut niet kwaad ofzo (en ik ben ook zeker nooit onvriendelijk tegen de medewerkers) van: hey controleren jullie standaard als er kinderen bij zijn?
En toen zei ze helemaal pinnig: denk maar niet dat je het systeem kunt doorgronden!
Ik denk dat het komt omdat je dan wat trager scant? Althans dat heb ik gemerkt als ik met mijn kids shop en ze willen scanner dat ik dan altijd gecontroleerd wordt. Als ik supersnel scan zonder fouten dan wordt ik niet gecontroleerd.
Ja oe hoe lang je in de winkel bent heeft invloed op een steekproef, maar ook of je veel dingen scant en weer verwijdert dus als je kinderen lukraak dingen scannen en jij het verwijdert kan het invloed hebben.
Hoe weten ze dan wanneer je de winkel binnengaat?
je scant toch je bonuskaart/opent de app met hun wifi als je binnenkomt, anders kun je niet zelfscannen.
Oh ja volgens mij geldt dat niet zo als je al je boodschappen pakt en pas aan het einde bij het zelfscanplein scant, ik had het echt over scannend de winkel door.
Dat klinkt als een hele plausibele verklaring!
Ik vrees dat ik voorlopig ook eruit gehaald ga worden. Want ik bleek iets niet 2 keer gescand te hebben dus moest ik naar de kassa. Puntje bij paaltje had ik meerdere dingen vergeten ging om 4 producten allemaal waar ik er meerdere van had. Schaamde mij kapot. Was er gewoon niet bij met mijn gedachten.
Ik dacht gisteravond, ik doe weer eens een gezichtmaskertje op want ik zie er zo grauw uit. Was een maskertje voor een ‘healthy glow’. Word ik vanochtend wakker met een allergische reactie en nu zit ik op mijn werk met allemaal rode eczeem vlekken en een gezwollen gezicht #selfcare ![]()
Dit had ik een tijdje terug ook een paar keer achter elkaar. Ook een beetje met lullige dingen trouwens, bijv. dat iets 1+1 gratis was, en dat ik die tweede (die dus toch al gratis was) was vergeten te scannen. Maar inmiddels word ik bijna nooit meer gecontroleerd dus ik denk dat ze me weer vertrouwen haha.
Ik had dat ook 2x een item niet gescand omdat mn mobiel het niet pakte en ik dacht van wel. En ik maakte 1x nog een grapje, hoop dat je niet alles hoeft te scannen (had mega kar vol) en moest wel.
En keer erna liet ik eieren vallen en keer daarna stootte ik tegen een rekje met kaarten. Wel opgeruimd. Ik durf die supermarkt bijna niet meer in te komen. Elke week wat.
Als je een onlogische route door de supermarkt pakt dus telkens bijv 1 pak melk, 1 appel, 1 pak karnemelk, 1 banaan, 1 emmer yoghurt
Kan je er ook uitgepikt worden want niemand neemt zo’n onlogische route door de supermarkt.
Jawel ik met mijn adhd brein, ben ik al bij de bakkersafdeling vergeet ik de uien ofzo
maar wordt dan niet perse altijd eruit gepikt. Wel als ik tijdens het scannen te lang wacht.
Ja dit was zo’n tiktok/insta trend naar volgens mij Spaans of Italiaanse traditie, kennelijk zou het geluk brengen als je 12 (?) druiven eet om middernacht.
Iedereen vergeet wel eens iets
ja bij elke klokslag 1 (= onmogelijk)
Ik heb dit dagelijks wel
loop echt heel vaak niet logische routes