Dit zijn echt van die dingen die ik maanden op mijn to-do lijst laat staan in de hoop dat het probleem zichzelf gewoon oplost.
Godver nee
Bij mn vaste ah heb ik in ruim 2.5 jaar misschien max. 5 keer een steekproef gehad en daar kom ik minimaal 1 keer per week maar meestal vaker. Het valt me altijd op als ik bij een nieuwe supermarkt voor het eerst bij de zelfscan kom ik dan wel een steekproef krijg. Maar dat zal wel toeval zijn. Kom veel minder vaak bij jumbo maar heb daar duidelijk vaker een steekproef gehad. Nog een reden om jumbo kut te vinden ![]()
Ik heb een keer gehoord dat dat geen toeval is, maar dat ze zien dat je er voor het eerst bent en dan krijg je een soort welkom. Echt een dom welkom dan ook
Wil liever gewoon doorlopen.
Whaat haha. Maar hoe in godsnaam kunnen ze dat zien dan? Ik scan alleen bij de zelfscan alles, dus niet in de winkel al direct.
Oh alleen als je een bonuskaart gebruikt!
Ah ok ja daar had ik ff niet aangedacht. Ja die gebruik ik. Dus wel logisch ja. Doet me zo denken aan dat ik bij een bepaalde albert heijn voor het eerst kwam en die jongen vroeg of ik hulp nodig had met het invoeren welke broodjes ik had
ahw schattig en hij praatte ook engels tegen me. Wat prima is hoor maar ik weet nu dat we beide gewoon nl spreken. Daarna moest ik naar de bijbehorende gall en gall en stond hij daar weer achter de balie lol.
Alle domme koeien die ‘strategisch’ op d66 hebben gestemd ![]()
![]()
![]()
Mijn directe collega’s hebben allemaal afgehaakt voor de pre-kerstborrel en de echte kerstborrel. En ik had mijn fiets ergens neergezet waar die niet langer dan 24 uur mag staan, dus ik mag zo heen en weer tussen Groningen en Leeuwarden om mijn fiets te verplaatsen.
En ik heb geen eten nu, want dat zouden we bestellen bij de pre-borrel. Pepernoten for diner it is.
Hij gaat over links hoor!!! Dit keer echt
Dunno if sarcastisch en er zijn ergere dingen natuurlijk, maar ben bang dat ze zo als het nog wel echt koud wordt kapot vriezen ![]()
Ik vind dat nieuwe zelfscannen bij de lidl pas kut. Moet via je je telefoon dus geen handscanner meer, en die vreemde weegschaal? Dan zet je daar perongeluk wat op en is dat hele ding van slag. Helemaal schijt
Ja ik ook! Was een oprechte reactie!
Je kan ze extra toedekken met balderen of stro. Dan moet het wel goed komen hoor!
De dakdekker die mijn platte dak heeft vervangen en duidelijk fouten (plafond eronder schade en boeg boorden brandvlekken die ik in het donker met telefoon kon zien) heeft gemaakt. Als ik dan in daglicht nog een paar dingen check via de app (nav een vriend die even gekeken heeft), hij bijna direct gepikeerd belt dat hij trots is op zijn werk en mijn opmerkingen niet begrijpt.
Altijd het gevoel als vrouw alleen ze proberen het minimale te doen en er mee weg proberen te komen.
Morgen komt hij langs om het te repareren en een korting af te spreken zodat ik het plafond kan laten repareren (oftewel of zelf maar klussen of weer een stukadoor moeten vinden). Zo stom dat ik hier nu al sinds gisteren gestresst over ben.
Het is of zelfscannen met telefoon of weegschaal. Hoeft gelukkig niet gecombineerd
vind dit weegschaal echt ruk.
Maar wie gebruikt er een handscanner? Dat ding heb ik nog nooit gebruikt. Ik zie ook nooit iemand met dat apparaat lopen. Alleen mn tante zillion jaar terug met een winkelwagen.
Eh ik eigenlijk altijd bij de Albert Heijn en de Jumbo. Eerst gebruikte ik altijd mijn telefoon km te zelf scannen bij de Appie maar te vaak gebeurd dat die wifi ermee ophield en ik alles kwijt was en weer opnieuw moest beginnen.
En bij de Jumbo kun je alleen maar met de handscanner volgens mij.
Ik ook eigenlijk. Vind het stom om de hele tijd m’n telefoon in de hand te hebben. Voelt toch anders met zo’n zelfscan apparaat.
Huh je kan gewoon alles zelf scannen aan de zelfscankassa. Kost imo minder tijd. Wie in godsnaam scant in de winkel. Nouja iig mij fam en vrienden niet. Gewoon scannen wat je in je mandje hebt, afrekenen, klaar
Welke bejaarde gaat in de winkel al scannen.