Waar erger je je aan? #20

Dit heb ik ook heel vaak :joy: heb ik alles al moet ik weer terug naar de groeten afdeling voor peterselie ofzo of een citroen

1 like

Ik loop altijd een onlogische route, ga echt alle kanten op haha. Ik word ook denk ik wel echt 8 van de 10x gecontroleerd bij de zelfscan. Vraag me ook altijd af hoe dat zit, want ik gebruik niet zo’n handscanner in de winkel zelf, dus route e.d. weten ze niet. Gebeurt zowel bij volwassen boodschappen voor t avondeten als bij snackboodschappen. Ik scan voor het afrekenen wel altijd de jumbo app en ik dacht eerst eigenlijk dat dat ook uitmaakte, als in, oh degene die deze appcode scant vergeet nooit iets, dus minder controle. Maar nee :smiling_face_with_tear: Soms moeten ze ook echt veel scannen en dan heb je net je boodschappen fatsoenlijk ingepakt met de zware dingen onderop en dan wordt er door degene die controleert bijv een zware fles drinken bovenop iets zachts geflikkerd. Snap dat ze helemaal geen tijd hebben om het weer goed in te pakken, hoeft ook niet, maar laat het de klant dan zelf weer inpakken

2 likes

VSR heeft een podcast gemaakt over die steekproeven bij supermarkten, wel interessant. Wat ik me herinner qua invloed:

• als er lange tijd tussen je scans zit (tijd om iets weg te moffelen)
  • bepaalde combinaties van producten
  • of je eerder ‘fouten’ hebt gemaakt
1 like

Ik ben een klein klusj aan het doen waarbij ik verzand in dat er eerst nog iets anders gedaan moet worden waarvoor je nog iets moet verifieren waarvoor je eerst nog een account moet aanmaken en oh die account blijkt er al te zijn maar gegevens kwijt dus die eerst zoeken en ga zo maar door :weary:

1 like

Ik weet dat je het niet expres deed en het dus gewoon vergeten was te scannen maar ik vond deze reden/opmerking altijd een van de vreselijksssssste van klanten bij mijn bijbaan als tiener. ‘Je hoeft dit toch niet te scannen want is 1+1’ nee wtf hoe denk jij dat voorraad/systemen etc van een winkel werkt ???:sob:

19 likes

Haha ja ik snap dat het voor de bevoorrading wel gescand moet worden hoor! Was meer mijn overprikkelde brein na een lange werkdag dat gewoon niet helemaal functioneerde. Verder alleen maar respect voor de medewerkers van de supermarkt vanwege alle ellendige klanten zoals ik waar ze mee moeten dealen :heart_hands:

2 likes

Dat de d66 redelijke midden, nl-vlag, positivo stemmers ons vvd-ja21-cda-d66 hebben gegeven.

23 likes

Dit zijn echt van die dingen die ik maanden op mijn to-do lijst laat staan in de hoop dat het probleem zichzelf gewoon oplost.

1 like

Godver nee

2 likes

Bij mn vaste ah heb ik in ruim 2.5 jaar misschien max. 5 keer een steekproef gehad en daar kom ik minimaal 1 keer per week maar meestal vaker. Het valt me altijd op als ik bij een nieuwe supermarkt voor het eerst bij de zelfscan kom ik dan wel een steekproef krijg. Maar dat zal wel toeval zijn. Kom veel minder vaak bij jumbo maar heb daar duidelijk vaker een steekproef gehad. Nog een reden om jumbo kut te vinden :tired_face:

1 like

Ik heb een keer gehoord dat dat geen toeval is, maar dat ze zien dat je er voor het eerst bent en dan krijg je een soort welkom. Echt een dom welkom dan ook :joy: Wil liever gewoon doorlopen.

Whaat haha. Maar hoe in godsnaam kunnen ze dat zien dan? Ik scan alleen bij de zelfscan alles, dus niet in de winkel al direct.

Oh alleen als je een bonuskaart gebruikt!

2 likes

Ah ok ja daar had ik ff niet aangedacht. Ja die gebruik ik. Dus wel logisch ja. Doet me zo denken aan dat ik bij een bepaalde albert heijn voor het eerst kwam en die jongen vroeg of ik hulp nodig had met het invoeren welke broodjes ik had :joy: ahw schattig en hij praatte ook engels tegen me. Wat prima is hoor maar ik weet nu dat we beide gewoon nl spreken. Daarna moest ik naar de bijbehorende gall en gall en stond hij daar weer achter de balie lol.

4 likes

Alle domme koeien die ‘strategisch’ op d66 hebben gestemd :clown_face::clown_face::clown_face:

12 likes

Mijn directe collega’s hebben allemaal afgehaakt voor de pre-kerstborrel en de echte kerstborrel. En ik had mijn fiets ergens neergezet waar die niet langer dan 24 uur mag staan, dus ik mag zo heen en weer tussen Groningen en Leeuwarden om mijn fiets te verplaatsen.

En ik heb geen eten nu, want dat zouden we bestellen bij de pre-borrel. Pepernoten for diner it is.

1 like

Hij gaat over links hoor!!! Dit keer echt

4 likes

Dunno if sarcastisch en er zijn ergere dingen natuurlijk, maar ben bang dat ze zo als het nog wel echt koud wordt kapot vriezen :cry:

1 like

Ik vind dat nieuwe zelfscannen bij de lidl pas kut. Moet via je je telefoon dus geen handscanner meer, en die vreemde weegschaal? Dan zet je daar perongeluk wat op en is dat hele ding van slag. Helemaal schijt

6 likes

Ja ik ook! Was een oprechte reactie!

1 like