Waar erger je je aan? #20

Dat weet je toch niet?

1 like

Het is haar neefje, ik denk dat ze dat wel weet.

28 likes

Glas water in 1x opdrinken

1 like

dit heeft bij mij nog nooit geholpen :joy:

6 likes

Neus dichtknijpen en glas water drinken! En dan neus dichthouden tot je niet meer kan

1 like

Twee uur, horror. Ik heb in sommige periodes zooooo vaak de hik en dan ook weer maaaaanden niet.

Glas water vanaf de andere kant leegdrinken, dus zeg maar voorover gebogen, op de kop. En bij mij helpt ook nog wel eens om met de zijkant van mijn hand verticaal druk uit te oefenen boven mijn middenrif.

6 likes

Ik was weer vergeten om te kijken waar ik het goedkoopst kan tanken dus nu ben ik NA het tanken gaan kijken en voel me vet genaaid

Arme ik

4 likes

Wat heb je gisteren gegeten?

Schijnt dat als je daarover nadenkt ook niet meer hoeft te hikken

2 likes

Ohh bij mij werkt het altijd!

Ik doe voor de zoveelste keer weer eens een poging om minder koffie te drinken, omdat ik gewoon zeker weet dat het de oorzaak is van mijn buikproblemen. Alleen de hoofdpijn en moeheid die ik er van krijg is echt zo irritant :roll_eyes: en ik drink gewoon nog max. 1 kop koffie midden op de dag.

2 likes

Waar kijk je dan?

1 like

Dat glas water op z’n kop is de allerbeste manier, werkt elke keer. Moest dit vroeger altijd doen als ik de hik had tijdens vioolles.

1 like

Anwb onderweg app

6 likes

Mijn vriend die “even” naar de kampeerwinkel ging voor één last minute aankoop en nu al fucking 4 uur weg is! Jezus gast, we hebben nog meer te doen.

6 likes

Heb voor een bedrijf waar ik een kort project ga doen een persoonlijkheidstest of iets gedaan. De conclusie is ook naar mij gestuurd en het klopt niet. Zo zonde van iedereens tijd dit soort dingen

2 likes

Is hij op plaats van jullie bestemming al de tent op aan het zetten ofzo

24 likes

Oh heerlijk campingwinkels zijn echt m’n lievelings :heart_eyes:. Even ronddolen en dromen over wat ik allemaal ooit kan kopen.

8 likes

Die heeft sowieso heel veel geld uitgegeven

Weet niet of je er al vanaf bent maar schijnbaar is de beste manier even iets in je kont stoppen/masseren Sorry het staat er waarschijnlijk vet dom maar ik ben echt serieus en wil je zeker niet belachelijk maken, de hik kan zo vervelend zijn.

Edit: sorry lees dat je er al vanaf bent, dan een tip voor de volgende keer.

9 likes

IMG_8407

36 likes