Ja dat is waar. Ik bedenk me nu dat ik een keer had gekeken voor een hoes voor een fauteuil en dat vond ik al relatief veel, laat staan een hele bank haha. Maar dat wordt natuurlijk door iemand genaaid ipv massa productie, dus snap die prijs wel.
Dan maar gewoon een paar leuke kussentjes / kleedjes op de bank! Muur verven in een leuke kleur doet ook veel, en dat hoeft niet duur te zijn. Dure verf is vast beter, maar ik woon in een huurwoning en zit hier alleen nog maar omdat ik niks beters kan krijgen nu, dus ga daar niet in âinvesterenâ verder.
Maar snap het ook als je hier allemaal geen zin hebt en het lekker laat, een bank die lekker zit is al heel fijn!
Dat is ook wel een ergernis trouwens, als mensen een bank hebben die kut zit, maar het is dan een dure design bank en daarom hebben ze hem gekozen.
Ik wil natuurlijk een mooie bank, maar comfort gaat wel voor. Zag ook een hele leuke bank toen ik naar banken aan het kijken was een tijd terug, maar vond de rugleuning echt te laag. Behalve een bed is een bank echt het ultieme ontspanning meubelstuk, moet daar wel lekker in kunnen wegkruipen!