Als je een kar vol hebt wil je al wel lopend door de winkel scannen.
Als je voor meer mensen dan alleen jezelf boodschappen doet bijvoorbeeld? Ik ga echt niet 40 producten pas bij de kassa scannen.
Ik kom nooit bij supermarkten die een kar hebben.
Huh ik doe dat altijd met handscanner en heb dan direct indicatie wat ik kwijt ben aan boodschappen zeker als ik bepaald budget in mijn hoofd hebt.
Nee joh. Ik doe elke week boodschappen voor de hele week en scan dan dus alles voor ik het in de kar doe. Met een handscanner. Ideaal hoor.
Ja als je weinig boodschappen per keer haalt gaat jouw redenatie wel op
maar als je week boodschappen doet of een gezin hebt kan je al niet met een mandje lopen.
Ik denk juist het tegenovergestelde
Sta ik weer in een mega rij voor de zelfscankassa omdat mensen alles los staan te scannen en te inpak-tetrissen ipv handscanner gebruiken.
Ideale van handscan is dat alles gelijk netjes in de tas zit en je bent binnen 10 sec klaar bij de kassa.
Ik vind het hele voordeel van de zelfscan juist dat alles als je bij de kassa komt dus al in je tas(sen) zit. Dus als ik meer dan een stuk of 5 dingen heb doe ik juist altijd zoān handscanner.
Nachtwinkels en AH to go zeker
Weet niet of dit voor elke Jumbo geldt, maar bij de winkel hier mag je enkel bij de zelfscan (dus zonder handscanner) als je maximaal 15 producten hebt. En ja, dat wordt met enige regelmaat gecontroleerd.
Handscannerš
-Je kan alles gelijk in je tas doen
-Ik hoef niet steeds op mān telefoon te schakelen tussen het boodschappenlijstje en de supermarkten
-Ik geef hem aan mān kleuter en hij scant alles voor mij
-Bij de kassa in 1 minuut klaar en de volgende is gelijk aan de beurt
Tot je gecontroleerd wordt en je hele tetrisspel omgegooid wordt.
Ik scan daarom aan de kassa en pak pas in als ik betaald heb. Want gegarandeerd dat ik gecontroleerd wordt als ik alles meteen in mijn tassen doe.
Maar in mijn AH is heel veel controle, bij iedereen.
Ik gebruik juist mijn telefoon daarvoor. Als ik naar de ah ga dan heb ik mijn boodschappenlijstje in de app staan, en alles wat ik scan wordt automatisch afgevinkt. Heel handig.
Ik ga ook al scannend door de winkel, vind dat veel handiger dan bij de zelfscan alles nog scannen. Ik word ook niet zo heel vaak gecontroleerd.
De hele zin van naar de zelf scan kassa is dan toch gewoon gewoon weg? Het hele voordeel van die handscanner ers is dat je binnen 10 seconden afrekent en de deur uit bent.
Ik vind het altijd zo grappig hoe verbaasd en afwijzend jij bent als blijkt dat er mensen bestaan die iets op een andere manier doen dan jij en je naaste omgeving ![]()
Slechte bussen in het ov. We hadden altijd zulke chille q-liners en überhaupt fijne bussen en nu zijn er nieuwe en dat is echt prut. Het klinkt gammel, voelt gammel en dan zit er in sommige bussen ook nog een afschuwelijk geluid als je op stop duwt.
Kerstlampjes in de boom doen, blijf dat altijd zo klote klus vinden
Vind het altijd zo heerlijk dat je het helemaal wereldvreemd vindt als mensen iets anders doen dan wat jij doet ![]()
Dat werkt alleen als je alles bij AH koopt.