Huh? Dat lijkt me logisch?
Nouja, als er maar 1 bemensde kassa is en je kans op controle 70% is, dan is de zelfscan snel gekozen.
Dan is het dus geen oplossing
Haha wel voor de boodschappen die je in de AH haalt, toch? Dit vind ik moeilijk doen om het moeilijk doen
Broekjes die vastgemaakt zitten in kledingstukken. Het zit altijd net niet goed. Het is vaak veel te los en het kruis is nog kleiner dan mijn string.
Tenzij het een bikershort is wil ik het niet
Wij hebben dus sinds kort hier die weegschaal bij de Lidl en ik moet klanten ervan overtuigen dat het een fijn systeem is
Ik vind het zelf ook ruk
Totaal onboeiende discussie maar goed ik haal boodschappen bij de bakker, kaaswinkel, markt etc. We hebben een gezamenlijke boodschappenlijst in keep. Heb weinig aan nog een lijst alleen voor ah spullen.
Nou en? ![]()
Nee gewone supermarkten in de binnenstad. Die hebben geen winkelwagens. Wat moet ik bij de ah to go? @Frambozentaartje nouja dan hoop ik dat je gelachen hebt iig
Ik heb nog nooit een winkelwagen of handscanner aangeraakt in supermarkten
Wel mandjes en de zelfscankassa ![]()
Ook niet tijdens corona? Ik was in amersfoort en ja daar moest ik 8 maanden blijven en toen heb ik met een winkelwagen leren lopen ![]()
Aan mensen die niet kunnen autorijden, vervolgens tegen mijn geparkeerde auto aanrijden en dan doorrijden zonder briefje achter te laten.
Nu zit ik met een auto met een tering grote deuk. Klote zooi.
Hmmmm daar heb ik geen actieve herinnering aan
Moesten we toen met wagens lopen?? ![]()
![]()
Haha ja nouja iig in amersfoort wel, bij de ingang gingen ze al je wagentje schoonmaken. Als je een partner had mocht die dan nog wel mee maar zo hield je iig 1.5 meter afstand. Oneh parner mocht een tijdje ook niet.
Ik denk dat je twee soorten boodschappers hebt: Mandje plus (zelf scannen bij) de kassa
Kar plus scanner
No way dat ik 200 euro aan boodschappen eerst allemaal in m’n kar ga stapelen, vervolgens op de kassa ga stapelen en dan wéér in m’n kar ga stapelen. Dat zou pas echt onzinnig zijn.
Kar en dan kassa is echt voor bejaarden en mensen die contant hebben.
Als ik een mandje heb vind ik de scanner ook niet handig want dan kom je een hand tekort
Wat vreselijk om te lezen, nog een reden om geen gezin te willen.
Deze discussie is zo teringsaai. Who cares hoe jij je boodschappen doet?!
Ik doe niet eens boodschappen
Ik vind boodschappen doen met een kar wel heel leuk, ik voel me dan altijd heel volwassen.
Ik zei netjes ‘pardon, mag ik er even langs?’ tegen een man die met twee grote, loslopende honden de hele breedte van de stoep in beslag nam.
Zijn reactie? "Had je vast niet gedacht, he, dat je vandaag zo’n grote sterke man zou tegenkomen?’
![]()
![]()
![]()