Waar erger je je aan? #20

De hele zin van naar de zelf scan kassa is dan toch gewoon gewoon weg? Het hele voordeel van die handscanner ers is dat je binnen 10 seconden afrekent en de deur uit bent.

8 likes

Ik vind het altijd zo grappig hoe verbaasd en afwijzend jij bent als blijkt dat er mensen bestaan die iets op een andere manier doen dan jij en je naaste omgeving :joy:

76 likes

Slechte bussen in het ov. We hadden altijd zulke chille q-liners en überhaupt fijne bussen en nu zijn er nieuwe en dat is echt prut. Het klinkt gammel, voelt gammel en dan zit er in sommige bussen ook nog een afschuwelijk geluid als je op stop duwt.

1 like

Hahaha alsof @Jumpsuit haar manieren de enige manier is en mag zijn inderdaad

6 likes

Kerstlampjes in de boom doen, blijf dat altijd zo klote klus vinden

11 likes

Vind het altijd zo heerlijk dat je het helemaal wereldvreemd vindt als mensen iets anders doen dan wat jij doet :joy:

29 likes

Dat werkt alleen als je alles bij AH koopt.

2 likes

Huh? Dat lijkt me logisch?

6 likes

Nouja, als er maar 1 bemensde kassa is en je kans op controle 70% is, dan is de zelfscan snel gekozen.

1 like

Dan is het dus geen oplossing

1 like

Haha wel voor de boodschappen die je in de AH haalt, toch? Dit vind ik moeilijk doen om het moeilijk doen

3 likes

Broekjes die vastgemaakt zitten in kledingstukken. Het zit altijd net niet goed. Het is vaak veel te los en het kruis is nog kleiner dan mijn string.
Tenzij het een bikershort is wil ik het niet

3 likes

Wij hebben dus sinds kort hier die weegschaal bij de Lidl en ik moet klanten ervan overtuigen dat het een fijn systeem is :upside_down_face: Ik vind het zelf ook ruk

1 like

Totaal onboeiende discussie maar goed ik haal boodschappen bij de bakker, kaaswinkel, markt etc. We hebben een gezamenlijke boodschappenlijst in keep. Heb weinig aan nog een lijst alleen voor ah spullen.

Nou en? :joy:

22 likes

Nee gewone supermarkten in de binnenstad. Die hebben geen winkelwagens. Wat moet ik bij de ah to go? @Frambozentaartje nouja dan hoop ik dat je gelachen hebt iig

2 likes

Ik heb nog nooit een winkelwagen of handscanner aangeraakt in supermarkten

Wel mandjes en de zelfscankassa :geek:

6 likes

Ook niet tijdens corona? Ik was in amersfoort en ja daar moest ik 8 maanden blijven en toen heb ik met een winkelwagen leren lopen :rofl:

Aan mensen die niet kunnen autorijden, vervolgens tegen mijn geparkeerde auto aanrijden en dan doorrijden zonder briefje achter te laten.

Nu zit ik met een auto met een tering grote deuk. Klote zooi.

1 like

Hmmmm daar heb ik geen actieve herinnering aan
Moesten we toen met wagens lopen?? :thinking::thinking: