Waar erger je je aan? #20

Haha ja nouja iig in amersfoort wel, bij de ingang gingen ze al je wagentje schoonmaken. Als je een partner had mocht die dan nog wel mee maar zo hield je iig 1.5 meter afstand. Oneh parner mocht een tijdje ook niet.

Ik denk dat je twee soorten boodschappers hebt: Mandje plus (zelf scannen bij) de kassa
Kar plus scanner

No way dat ik 200 euro aan boodschappen eerst allemaal in m’n kar ga stapelen, vervolgens op de kassa ga stapelen en dan wéér in m’n kar ga stapelen. Dat zou pas echt onzinnig zijn.

Kar en dan kassa is echt voor bejaarden en mensen die contant hebben.
Als ik een mandje heb vind ik de scanner ook niet handig want dan kom je een hand tekort

4 likes

Wat vreselijk om te lezen, nog een reden om geen gezin te willen.

8 likes

Deze discussie is zo teringsaai. Who cares hoe jij je boodschappen doet?!

45 likes

Ik doe niet eens boodschappen

2 likes

Ik vind boodschappen doen met een kar wel heel leuk, ik voel me dan altijd heel volwassen.

5 likes

Ik zei netjes ‘pardon, mag ik er even langs?’ tegen een man die met twee grote, loslopende honden de hele breedte van de stoep in beslag nam.

Zijn reactie? "Had je vast niet gedacht, he, dat je vandaag zo’n grote sterke man zou tegenkomen?’

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

1 like

Ergens ook heel schattig dat iemand dit over zichzelf durft te zeggen. Klinkt zoiets als wat je tegen een peuter zegt, wat ben jij groot en stoer! 🥹

8 likes

Van de Zaar? Ik heb daar een jurkje gekocht voor oud en nieuw en er zit dus zo’n broekje in, maar de jurk heeft op de rug een rits… hoe ga ik plassen dan?? Kan die rits niet zelf dichtdoen en dat broekje zit dus vast :sweat_smile:

was mooi geweest als je dan tegen een van die honden was gaan praten “aaahhh ja wat ben jij groot en sterk!!”

11 likes

Ja. Ik schuif meestal dan alles opzei met plassen maar ga het er nu uit halen en doe zelf wel een broekje aan

1 like

Wat zei je? En zo lelijk?

1 like

Was ik maar zo ad rem in dergelijke situaties :weary:

1 like

Dat door mijn schuld de wifi er ff uit lag en ik daar net pas achter kwam dus nu zit ik beneden te wachten tot dat allemaal gereset is zodat ik de LAMPEN UIT KAN DOEN :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: met je fakking smartverlichting wil naar bed sjongejonge

6 likes

Kun je je lichtknopjes ook op uit drukken? Dat werkt bij ons iig zo.

Nee :sob: We hebben wel zo’n knop dat alles uit zou moeten gaan maar omdat ik eerder deze avond handmatig lampen uit had gezet, schoten die elke keer aan als ik die knop indrukte en de rest uit en vice versa :joy::joy: Goed het is allemaal opgelost ondertussen en het was ook alles behalve een ramp maar ik háát technologie zo vreselijk af en toe

4 likes

Jaaa, was heel gek dat het ineens over mij ging in een podcast! Ook toen ze zeiden: ja luisteraar je weet wie je bent!!! :eyes::eyes:

3 likes

Nieuwsberichten over Amerikanen die naar Nederland ‘vluchten’

21 likes

Bij mijn nieuwe Lidl is nog maar 1 gewone kassa bezet, rest allemaal zelfscan. Vind het juist zooo irritant als mensen dan nog hun hele karren moeten gaan scannen bij de zelfscan & dan inpakken, duurt echt lang. Ik scan met mijn telefoon alles, inpakken in de tassen tussendoor en letterlijk 30 sec klaar met afrekenen.

5 likes

Bij sommige winkels mag dit ook niet om precies jouw reden.

1 like