Waar erger je je aan? #20

Misschien heb je ze bij de zelfscankassa laten liggen

15 likes

Hahaha

5 likes

Ik denk hier echt wekelijks aan als ik in de file sta met 10 witte auto’s om mij heen. Echt zo saai inderdaad :sob:

Sowieso vind ik over het algemeen dat er veel kleur en persoonlijkheid verdwijnt, echt jammer.

4 likes

Ik wil ook kleur! Ik heb een blauwe auto gehad, twee gele en nu een :frog: groene!
Als je de auto’s van mijn schoonfamilie op een rijtje zet dan kom je op 1 rode, twee blauwe 1 oranje en twee groene! :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik vind het wel jammer dat er vaak zo weinig kleur opties zijn. Mijn auto is rood maar mijn lievelings is de snotgroene of oranje Subaru :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb ook bumperstickers en een custom kenteken voor minder saaiheid!

4 likes

Jullie hebben ook nog eens de prach-ti-ge Cybertruck op de weg :joy::joy:

3 likes

Ja, ik zoek ook echt op kleur, misschien zijn er hier in Nederland wel iets meer keuzes door kleinere auto’s?

Ik hoor op het werk ook van collega’s dat een saaie kleur beter verkoopbaar is en ze daarom saai kiezen :woman_shrugging:t3:
Maar onze garage zegt dat dat niet klipt omdat er al weinig gekleure auto’s zijn die toch sneller verkocht zijn :laughing:

Ik zou dat persoonlijk ook echt niet belangrijk vinden, als je er zelf jaren in gaat rijden ga ik echt geen keuzes maken voor de volgende eigenaar in plaats van voor mijzelf!

4 likes

Nee dat! :laughing:

1 like

Net in gebruik genomen: succes

17 likes

Ik ben m’n goede headset al een paar weken kwijt dus ik gebruik nu m’n koptelefoon, maar ik vind het zooo stom dat die kwijt is. Hij kan het huis niet uit zijn dus ik mag ook niks nieuws kopen. Maar ben die gigantische koptelefoon wel zat.

2 likes

Ja inderdaad! Ook met tech, telefoons en laptops enzo. Veel grijs, rechthoekig, strak. Zelfs flatgebouwen. Zo saai.

Maar ja dat is blijkbaar de veilige keuze en makkelijker verkopen.

Ik heb ook een hekel aan grijze banken, vind dat ook echt de ultieme burgerlijke saaiheid. Maar goed ik hou ook gewoon niet van grijs.

3 likes

Ik heb een grijze (hoek :cry:)bank en een beige/bronskleurige auto, maar ik voel dit zo erg. Qua auto had ik helaas niet veel keuze, want er was gewoon echt weinig aanbod met leuke kleuren in mijn budget. Ben al lang blij dat het geen wit, zwart of grijs is. Qua bank kon ik deze voor weinig overnemen en had ik op dat moment ook echt geen geld voor iets anders, en nu vind ik het eigenlijk zonde om hem te vervangen want hij is niet stuk (behalve de stukken die mijn kat kapot gekrad heeft, maar hij zit nog gewoon goed bedoel ik), maar wellicht dat dat in de loop van het komende jaar toch eindelijk maar eens gaat gebeuren

De levertijd van onze auto was 26-52 weken langer als we een leukere kleur wilden. Misschien toevallig, maar als dat met alle lease auto’s zo is, dan snap ik het wel.

Ligt toch niet echt aan de consumenten denk ik, vooral aan de ontwerpers en automerken. Of je moet gaan voor een oud 90’s modelletje

Ik ben al een week verkouden, mn stem kwijt en aan t hoesten. Alles aan gedaan om beter te worden maar het wordt alleen maar erger. Echt hoe voorkom je dit my god elk jaar rond dit tijdstip is t raak.

1 like

Misschien kan je ook een leuke kleur hoes kopen! Voor sommige banken kan je die ook wel op Etsy vinden.

Soms heb je ook weinig keus, sommige dingen zijn niet eens beschikbaar in andere kleuren dan wit, grijs, zwart of een andere neutrale kleur.

Marco B. staat ineens weer tussen mijn autoplay lijsten op spotify. Jaren niet als suggestie gehad en nu ineens schalt ie door mn woonkamer. Dat ie vrijgesproken is wil nog niet zeggen dat ik m wil horen :rage:

3 likes

Je kunt zijn muziek blokkeren op spotify

5 likes

Daar heb ik al naar gekeken, maar die ik mooi vind kosten meer dan ik voor de bank heb betaald :cry: